Amerika

Ik heb een sterk vermoeden dat wij de prestaties onder Cocu anders op waarde schatten. Maar beide wel van mening waren dat het tijd was om te gaan voor hem.
Cocu was een slechte trainer die twee keer kampioen speelde. Dus het gemor viel mee.
Toen de resultaten ook uitbleven was het tijd om te gaan.

Bommel heeft 6 weken leuk gepresteerd, iedereen blij. Bleek ook een bijzonder matige trainer. Toedeloetjes!:bye:

Bommel is de Limburgse Trump!:eek:
 

Trump is eigenlijk net een Ajacied, enorm arrogant. Alleen roepen dat hij de beste is, is het enige wat hij doet.

Zum kotzen. :sick:
Die hele houding en dat toontje alsof hij in een kerk staat te prediken... Brrr, ik haat die oranje knurft oprecht.
 
99 procent van de besmettingen zijn volkomen onschuldig volgens Trump, geen idee hoe hij dat red als circa 4.5% van de bekende besmettingen in Amerika is overleden.

En dan lees je dit. :FP: :FP: :FP:
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig stelt Kayne West zich beschikbaar als president. Alles komt nu goed...
Ja dat las ik ook!
Hij moet zich nog wel met kleinigheidjes zoals registreren als kandidaat bezig houden, maar ach...
Prachtig land hoor, de VS. Net als je denkt “het kan niet gekker”, gooien zij er nog een schepje bovenop.
 
Tja, Kanye staat bekend als een medestander van Trump. Trump heeft het momenteel moeilijk bij de zwarten en jongeren. Kanye ligt beide groepen waarschijnlijk wel. Kanye trekt stemmen weg bij Biden, Trump wint..?

:zien:
 
Tja, Kanye staat bekend als een medestander van Trump. Trump heeft het momenteel moeilijk bij de zwarten en jongeren. Kanye ligt beide groepen waarschijnlijk wel. Kanye trekt stemmen weg bij Biden, Trump wint..?

:zien:
Kan dus ook stemmen wegtrekken bij Trump, aangezien Kanye waarschijnlijk meer Republikein is.
 
Ja dat las ik ook!
Hij moet zich nog wel met kleinigheidjes zoals registreren als kandidaat bezig houden, maar ach...
Prachtig land hoor, de VS. Net als je denkt “het kan niet gekker”, gooien zij er nog een schepje bovenop.
2020 is een beetje het Amerika van de jaartelling...
 
Ghislaine Maxwell, naaste medeweker van pervert Jeffrey Epstein heeft nu Corona. Die gaat het niet redden, mark my words.


Zo, ja, dat zaakje stinkt niet een beetje.
"Ghislaine, je moet hier even wachten. Ja, ze hoesten wel veel die anderen, maar een mondkapje of afstand houden is echt niet nodig"
 
Terug
Bovenaan Onderaan