Amerika

Zo'n 1 woord uitschreeuwen. Is toch een beetje van het niveau: "TIETEN!!". Behalve dat dan de mensen daarvan wel weten wat je er mee bedoelt.
Tja, en toch alweer 55k retweets en ruim 200k likes (waarschijnlijk 50% bots, maar toch)
 
Tja, en toch alweer 55k retweets en ruim 200k likes (waarschijnlijk 50% bots, maar toch)

Ja dat is het gevaar van de huidige communicatiemiddelen. Rusland kan zomaar 100.000 keer zo'n bericht liken om er meer gewicht aan te geven, terwijl het "vroegah" heel onwaarschijnljik was dat iemand 100.000 kranten opkocht. Ze zeiden ooit al dat kijkcijfers makkelijk te manipuleren waren, dit is helemaal een eitje.
 
Ah, the man himself stopt er nog tijd in. Verder was het online erg stil naar mijn beleving.
Ach, n lading volgers die het hersenloos retweet, daarnaast mensen die er vanalles aan vast koppelen, waardoor het mij niet duidelijk is wat Obamagate zou moeten zijn.
 
Whaha hij doet het gewoon opnieuw.

Och, nu beschuldigt hij iemand van moord. Is geen aanleiding voor, maar je moet wat met een kritische journalist....en zelfst Twitter heeft 2 van zijn berichten gelabeld als zijnde "mogelijk nepnieuws". De man wordt triester en triester. Zelfs Frank Underwood zou niet zo diep zakken.....
 
Och, nu beschuldigt hij iemand van moord. Is geen aanleiding voor, maar je moet wat met een kritische journalist....en zelfst Twitter heeft 2 van zijn berichten gelabeld als zijnde "mogelijk nepnieuws". De man wordt triester en triester. Zelfs Frank Underwood zou niet zo diep zakken.....
Tja, en een journalist die zijn mondkapje wil ophouden terwijl hij een vraag stelt aan Trump verwijt hij 'politiek correct' te willen zijn.
 
Och, nu beschuldigt hij iemand van moord. Is geen aanleiding voor, maar je moet wat met een kritische journalist....en zelfst Twitter heeft 2 van zijn berichten gelabeld als zijnde "mogelijk nepnieuws". De man wordt triester en triester. Zelfs Frank Underwood zou niet zo diep zakken.....
Weer een hoog gehalte ik zeg niet maar suggereer veel.
De moord op Kennedy is nooit opgelost en Donald Trump loopt nog vrij rond. Toeval of niet? Misschien moet de FBI daar wat tijd aan besteden. Want ik wil niets zeggen, maar Trump had toen wel zo'n onstabiele puberale leeftijd. Ik bedoel, het hoeft niets te zijn, maar het kan wel, toch?
 
Trump is volledig de weg kwijt. De strijd aan gaan met Twitter doet me aan Erdogan denken.
En zoals eerder al hier aangegeven, we hebben nog meer dan 5 maanden waarin deze dwaas nog extremere handelingen kan verrichten.

Hopelijk blijft hij van de rode knop af....

Wel een stelling:
Zonder Corona, was Biden per definitie kansloos. Maar nu maakt zelfs een zwakke kandidaat als Biden een kans.
Hoe dieper Trump in zijn psychose weg zakt, hoe groter de kans dat hij zijn eigen herverkiezing onmogelijk maakt.

Corona sucks, maar het zou een positieve bijdrage aan de VS en de hele wereld kunnen bijdragen.
 
Trump is volledig de weg kwijt. De strijd aan gaan met Twitter doet me aan Erdogan denken.
En zoals eerder al hier aangegeven, we hebben nog meer dan 5 maanden waarin deze dwaas nog extremere handelingen kan verrichten.

Hopelijk blijft hij van de rode knop af....

Wel een stelling:
Zonder Corona, was Biden per definitie kansloos. Maar nu maakt zelfs een zwakke kandidaat als Biden een kans.
Hoe dieper Trump in zijn psychose weg zakt, hoe groter de kans dat hij zijn eigen herverkiezing onmogelijk maakt.

Corona sucks, maar het zou een positieve bijdrage aan de VS en de hele wereld kunnen bijdragen.
Aan de andere kant lees ik net een artikel dat veel Amerikanen financieel in de problemen zitten door het gebrek aan steun en de lockdowns. Gezien Trump voorstander is van het opheffen van de lockdowns, kan de coronacrisis zo maar weer in zijn voordeel kantelen.
 
Trump is volledig de weg kwijt. De strijd aan gaan met Twitter doet me aan Erdogan denken.
En zoals eerder al hier aangegeven, we hebben nog meer dan 5 maanden waarin deze dwaas nog extremere handelingen kan verrichten.

Hopelijk blijft hij van de rode knop af....

Wel een stelling:
Zonder Corona, was Biden per definitie kansloos. Maar nu maakt zelfs een zwakke kandidaat als Biden een kans.
Hoe dieper Trump in zijn psychose weg zakt, hoe groter de kans dat hij zijn eigen herverkiezing onmogelijk maakt.

Corona sucks, maar het zou een positieve bijdrage aan de VS en de hele wereld kunnen bijdragen.
Je bent wat optimistisch over het 'gezonde verstand' van de gemiddelde amerikaan. Rken er maar oop dat we nog 4 jaar en 5 nmaanden aan die gek vastzitten.
 
Aan de andere kant lees ik net een artikel dat veel Amerikanen financieel in de problemen zitten door het gebrek aan steun en de lockdowns. Gezien Trump voorstander is van het opheffen van de lockdowns, kan de coronacrisis zo maar weer in zijn voordeel kantelen.
Dat zou bizarre zijn.

Ik las dat New York bij het invoeren van de Lockdown een week eerder dan nu is gedaan, er mogelijk 17.000 doden minder zouden zijn geweest. Dus die Lockdown is en was onvermijdelijk. Dat snapt toch iedereen?

Maar goed, dat staat in de media die niet door iedereen wordt gelezen. Dus het is maar hoe Trump het framed via Twitter..
 
Je bent wat optimistisch over het 'gezonde verstand' van de gemiddelde amerikaan. Rken er maar oop dat we nog 4 jaar en 5 nmaanden aan die gek vastzitten.
Mogelijk ben ik inderdaad naïef. Ik had ook nooit gedacht dat een kandidaat met "grab Them by the Pussy" zou kunnen wegkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan