Amerika

Ook een mooi verhaal van een apotheek-medewerker in Arizona. Ze werd gebeld door een vrouw die Hydroxychloroquine wilde hebben. Toen de medewerker aan de vrouw vertelde dat ze dat niet zomaar uitdeelden aan mensen omdat het slecht voor je is en niet werkt tegen Corona, zei de vrouw: "Dan bel ik wel een Republikeinse apotheek"
 
Hij legt toch uit waarom hij het nu pas zegt? Er werd niet naar gevraagd!
Alsof iemand de afgelopen 2 jaar nog naar de grootte van de menigte bij zijn bevestiging heeft gevraagd, of naar hoe groot zijn overwinning was. De vent braakt werkelijk alles uit wat positief voor hem zou moeten zijn. Is dit ook, hij wil de mensen weer naar buiten krijgen want de economie..
 
Ook een mooi verhaal van een apotheek-medewerker in Arizona. Ze werd gebeld door een vrouw die Hydroxychloroquine wilde hebben. Toen de medewerker aan de vrouw vertelde dat ze dat niet zomaar uitdeelden aan mensen omdat het slecht voor je is en niet werkt tegen Corona, zei de vrouw: "Dan bel ik wel een Republikeinse apotheek"
:FP:
 
Ook een mooi verhaal van een apotheek-medewerker in Arizona. Ze werd gebeld door een vrouw die Hydroxychloroquine wilde hebben. Toen de medewerker aan de vrouw vertelde dat ze dat niet zomaar uitdeelden aan mensen omdat het slecht voor je is en niet werkt tegen Corona, zei de vrouw: "Dan bel ik wel een Republikeinse apotheek"
Prachtig toch. Dat volk roeit zichzelf wel uit.
 
While scientific opinion on the efficacy of the drug for treatment of the COVID-19 disease is necessarily shy of consensus, Trump himself has a personal financial interest in a French drugmaker that produces a brand-name version of the medication.

https://www.msn.com/en-us/news/poli...-hydroxychloroquine-maker/ar-BB12he2q?ocid=sf

If hydroxychloroquine becomes an accepted treatment, several pharmaceutical companies stand to profit, including shareholders and senior executives with connections to the president. Mr. Trump himself has a small personal financial interest in Sanofi, the French drugmaker that makes Plaquenil, the brand-name version of hydroxychloroquine.
 
While scientific opinion on the efficacy of the drug for treatment of the COVID-19 disease is necessarily shy of consensus, Trump himself has a personal financial interest in a French drugmaker that produces a brand-name version of the medication.

https://www.msn.com/en-us/news/poli...-hydroxychloroquine-maker/ar-BB12he2q?ocid=sf

If hydroxychloroquine becomes an accepted treatment, several pharmaceutical companies stand to profit, including shareholders and senior executives with connections to the president. Mr. Trump himself has a small personal financial interest in Sanofi, the French drugmaker that makes Plaquenil, the brand-name version of hydroxychloroquine.

Trump...Ik wens vrijwel niemand iets ergs, maar ik maak voor hem graag een uitzondering. .(en voor Suarez).
 
In de poll bij Fox-news ligt Trump 8% achter op Biden. De vakbond van de automobielindustrie heeft zn endorsment voor Biden uitgesproken. Ben bang dat Trump nog rare bokkesprongen gaat maken komende maanden. Terwijl zn focus op t virus zou moeten liggen, sterker nog, daar goed mee aan de slag gaan zou m volgens mij juist stemmen kunnen opleveren.
 
Sorry hoor, ik kan d'r best in meegaan dat mensen veel doen om te winnen, maar meerdere malen tegenstanders bijten is net ff een brug te ver. Daarbij, t is zo'n type die vooral goed kan uitdelen maar slecht is in incasseren. Om nog maar te zwijgen over die handbalactie op t WK.

En ja, voor de rest kan ie leuk ballen, zal je mij niet negatief over horen, die capaciteiten heeft ie gewoon.
 
Sorry hoor, ik kan d'r best in meegaan dat mensen veel doen om te winnen, maar meerdere malen tegenstanders bijten is net ff een brug te ver. Daarbij, t is zo'n type die vooral goed kan uitdelen maar slecht is in incasseren. Om nog maar te zwijgen over die handbalactie op t WK.

En ja, voor de rest kan ie leuk ballen, zal je mij niet negatief over horen, die capaciteiten heeft ie gewoon.
Dat bijten sloeg nergens op inderdaad, pure kortsluiting. Die handsbal heb ik minder moeite mee, daar is hij voor gestraft (rood en penalty), dus dat is volgens de regels gegaan. Dat die Ghanees die penalty mist kan Suárez niks aan doen. Dan vind ik een actie van Maradona of Henry (vs Ierland) een stuk erger. Die spelen vals en komen ermee weg.

Maargoed, veel te verkeerd topic dit. :grin:
 
1e sprong van de kat in t nauw?

Regering Trump gaat mogelijk kernproeven uitvoeren. Niet alleen Amerika naar de klote helpen in z'n laatste half jaar maar ook de rest van de wereld destabiliseren. En dan te bedenken dat ie al weg had kunnen zijn.
 
1e sprong van de kat in t nauw?

Regering Trump gaat mogelijk kernproeven uitvoeren. Niet alleen Amerika naar de klote helpen in z'n laatste half jaar maar ook de rest van de wereld destabiliseren. En dan te bedenken dat ie al weg had kunnen zijn.
Dan heeft ie wat leuks om over te praten met zijn vriendje Kim.
 
Obamagate hoor je niet veel meer van, al zal dat volgens de aanhangers van die theorie vast vanwege de invloed van de deep state zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan