Amerika

Eh. Om de man zelf gaat niemand een traan laten. Het schandaal, en vooral wie daar dan zoal in betrokken was wat mogelijk nooit meer verteld gaat worden, is daarentegen wel degelijk de "fucks" waard. Ook de omstandigheden waarin de zelfmoord kon plaatsvinden, zijn het die waard. Waarom was hij opeens niet meer onder toezicht na zijn eerdere poging? Of het een zelfmoord was of wellicht een handje geholpen en door wie dan, idem. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Kennelijk was het handig als hij niet meer kon praten, anders was er wel beter toezicht na de eerste poging. Gezien hij al een eerdere poging had gedaan vermoed ik dat het niet ingrijpen danwel controleren al voldoende 'hulp' was.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Meanwhile in...Texas!

EB3iHixUwAE__6w
 
Eh. Om de man zelf gaat niemand een traan laten. Het schandaal, en vooral wie daar dan zoal in betrokken was wat mogelijk nooit meer verteld gaat worden, is daarentegen wel degelijk de "fucks" waard. Ook de omstandigheden waarin de zelfmoord kon plaatsvinden, zijn het die waard. Waarom was hij opeens niet meer onder toezicht na zijn eerdere poging? Of het een zelfmoord was of wellicht een handje geholpen en door wie dan, idem. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb het niet zo goed gevolgd. Het gaat toch gewoon om een bekende (vermeende) verkrachter?
 
Ik heb het niet zo goed gevolgd. Het gaat toch gewoon om een bekende (vermeende) verkrachter?

Nee, jammer genoeg zijn er o.a. ook verdenkingen van sex trafficking en zijn er namen van prominenten gevallen. Niet heel vreemd, gezien de kringen waarin Epstein zich ophield. Hij is al eens eerder onderzocht en veroordeeld, en kwam er met een hele lichte straf vanaf.

The case against Epstein exposed the names of prominent men in politics and business who associated with him over the years and who various accusers have alleged participated in his activities. They include President Donald Trump, Prince Andrew, lawyer Alan Dershowitz, former New Mexico Gov. Bill Richardson and former US Sen. George Mitchell -- all of whom have denied any wrongdoing.

Epstein's death is not expected to end new revelations about these luminaries and others, according to legal experts.

"Their names are going to be prominently mentioned probably for years to come as these Epstein lawsuits wend their way through the courts," Callan said.

Erg summiere samenvatting van de huidige situatie. Je zou eens moeten Googlen naar het hele verhaal, van de eerste zaak tot nu.

Dat hij nu opeens dood blijkt en de omstandigheden hoe eea is gegaan, is natuurlijk op z'n minst dubieus. Deze twee zaken gecombineerd.. Tja. Stof tot nadenken.
 
Dat hij nu opeens dood blijkt en de omstandigheden hoe eea is gegaan, is natuurlijk op z'n minst dubieus. Deze twee zaken gecombineerd.. Tja. Stof tot nadenken.
En je zou de lijst van mensen met connecties met de Clintons die gestorven zijn er eens bij moeten pakken. Er is een reden dat de Clintons zo'n slechte reputatie hebben en dat velen hun wantrouwen (zelf ben ik van mening dat Bill Clinton een van de betere presidenten van de VS was de afgelopen 50 jaar, maar zijn verdere leven vrij dubieus was: je moet dat kunnen scheiden. Zelfde met Kennedy: goede president, dubieuze moraal).
 
En je zou de lijst van mensen met connecties met de Clintons die gestorven zijn er eens bij moeten pakken. Er is een reden dat de Clintons zo'n slechte reputatie hebben en dat velen hun wantrouwen (zelf ben ik van mening dat Bill Clinton een van de betere presidenten van de VS was de afgelopen 50 jaar, maar zijn verdere leven vrij dubieus was: je moet dat kunnen scheiden. Zelfde met Kennedy: goede president, dubieuze moraal).
Er zat toch wel een verschil tussen Kennedy en Clinton. Kennedy heeft er nooit n geheim van gemaakt dat hij wel van mooie vrouwen hield en iedereen wist ook dat hij een relatie had met Marilyn Monroe. Eigenlijk had ie schijt aan wat iedereen hiervan dacht. Clinton ontkende terwijl iedereen beter wist, niet handig en ook een beetje laf. Jammer eigenlijk want hij was idd geen slechte president.
 
Er zat toch wel een verschil tussen Kennedy en Clinton. Kennedy heeft er nooit n geheim van gemaakt dat hij wel van mooie vrouwen hield en iedereen wist ook dat hij een relatie had met Marilyn Monroe. Eigenlijk had ie schijt aan wat iedereen hiervan dacht. Clinton ontkende terwijl iedereen beter wist, niet handig en ook een beetje laf. Jammer eigenlijk want hij was idd geen slechte president.
Ben wel benieuwd, waar je aan afmeet of iemand een goede president is. Misschien hangt dat ook wel van je eigen status en wereldbeeld af. Zou eigenlijk niet durven zeggen of 1 van de laatste 3 presidenten van Amerika een goede president is geweest.
 
Ben wel benieuwd, waar je aan afmeet of iemand een goede president is. Misschien hangt dat ook wel van je eigen status en wereldbeeld af. Zou eigenlijk niet durven zeggen of 1 van de laatste 3 presidenten van Amerika een goede president is geweest.
Natuurlijk zijn de meeste (ik inclusief) niet volledig objectief wanneer je een statement maakt als "een van de beste presidenten van de afgelopen 50 jaar". En ja, ik zie mijzelf als een gematigd Democraat naar Amerikaanse maatstaven, dus mijn mening is zeker niet volledig objectief.

Wat niet weg neemt dat ik ook niet Democraten in de top 3 zou zetten en verschillende Democraten zeer slechte presidenten vond. Ja, een persoonlijke mening maar ik denk graag dat ik objectief probeer te zijn.
 
Ben wel benieuwd, waar je aan afmeet of iemand een goede president is. Misschien hangt dat ook wel van je eigen status en wereldbeeld af. Zou eigenlijk niet durven zeggen of 1 van de laatste 3 presidenten van Amerika een goede president is geweest.
Clinton had een prima eerste termijn, de 2e termijn werd overschaduwd door lewinsky. Obama was een charismatische president die Amerika door een extreem lastige crisis heeft geleid. Ik denk dat hij een betere president was dan bush en Clinton.
 
Clinton had een prima eerste termijn, de 2e termijn werd overschaduwd door lewinsky. Obama was een charismatische president die Amerika door een extreem lastige crisis heeft geleid. Ik denk dat hij een betere president was dan bush en Clinton.
Dat is geen antwoord op de vraag. D'r zijn zoveel zaken waar je naar kan kijken.
Kijk je naar groei BNP
Kijk je naar verbetering levensstandaard voor de onderkant van de samenleving
Kijk je naar verbetering voor basale zaken als zorg
Kijk je naar (gemiddelde) loonstijging
Kijk je of hij het land samen weet te binden
etc. etc. Een deel zal Obama geweldig vinden, een deel niet, zelfde geldt voor t gros van de presidenten. Maar op basis van wat vind jij dat Clinton een prima eerste termijn had?
 
Dat is geen antwoord op de vraag. D'r zijn zoveel zaken waar je naar kan kijken.
Kijk je naar groei BNP
Kijk je naar verbetering levensstandaard voor de onderkant van de samenleving
Kijk je naar verbetering voor basale zaken als zorg
Kijk je naar (gemiddelde) loonstijging
Kijk je of hij het land samen weet te binden
etc. etc. Een deel zal Obama geweldig vinden, een deel niet, zelfde geldt voor t gros van de presidenten. Maar op basis van wat vind jij dat Clinton een prima eerste termijn had?
Ik denk dat je het goed hebt samengevat. Volgens mij scoorde Clinton op al je genoemde aspecten een ruime voldoende.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
https://www.ad.nl/buitenland/trump-stelt-bezoek-aan-denemarken-uit-om-groenland~ada5aaec/

Wat wil Trump hier nu mee zeggen? Het komt een beetje over op mij als een kind dat een bepaald stuk speelgoed niet mag gebruiken en dus helemaal niet meer met dat vriendje wil spelen.

Hier moet je gewoon heel hard om lachen. Hij maakt zichzelf hiermee onsterfelijk belachelijk. Communicatiestijl is wel weer typisch Trump. Ik zal er nooit aan gewend raken in wat voor grootheidswaanzinbubbel die man leeft.
 
En toch is de kans op een 2e termijn nog sterk aanwezig, misschien zien wij het verkeerd of rekenen we hem op andere zaken af dan de stemmers.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan