Amerika

Zag n berichtje voorbijkomen op twitter, kan berichtgeving hierover in NL alleen in de krant die ik zelf lees vinden. Zit achter een betaalmuur, daarom n linkje naar een anderstalige bron

https://www.theguardian.com/us-news/2019/feb/20/neo-nazi-plotted-attack-on-democrats-journalists

Wordt vast gezien als een verwarde blanke man... maar als ik dit lees

is knettergek een betere aanduiding.

De invloed van Breivik op de diverse neonazibewegingen wordt ernstig onderschat. Sowieso worden neonazi's ernstig onderschat - ook in de VS, waar een president zit die ze lippendienst bewijst.
 
De invloed van Breivik op de diverse neonazibewegingen wordt ernstig onderschat. Sowieso worden neonazi's ernstig onderschat - ook in de VS, waar een president zit die ze lippendienst bewijst.

Toch maak ik me geopolitiek gezien iets meer zorgen over de neo-communisten ;).
 
en wat te denken van de Neonnazi's
p-0addfe5fbdf8666a09080453f21cc2c27_view.jpg
 
Het spel is op de wagen:

“Hij is een racist. Hij is een oplichter. Hij is een bedrieger.” Advocaat Michael Cohen over zijn voormalige baas Trump.
@politico wist de hand te leggen op de verklaring die Cohen later vandaag zal voorlezen in het Congres.

https://www.politico.com/f/?id=00000169-2d31-dc75-affd-bfb99a790001

smiley2eatingpopcorn.gif
Bacchus zou deze smiley in de standaard collectie opgenomen kunnen worden?
Hopelijk komt hij ook nog met iets wat we nog niet wisten. ;)
 
Het spel is op de wagen:

“Hij is een racist. Hij is een oplichter. Hij is een bedrieger.” Advocaat Michael Cohen over zijn voormalige baas Trump.
@politico wist de hand te leggen op de verklaring die Cohen later vandaag zal voorlezen in het Congres.

https://www.politico.com/f/?id=00000169-2d31-dc75-affd-bfb99a790001

smiley2eatingpopcorn.gif
Bacchus zou deze smiley in de standaard collectie opgenomen kunnen worden?

Alleen al de opening:
“I have asked this Committee to ensure that my family be protected from Presidential threats.”
 
Ik heb afgelopen weekend naar Trumps speech tijdens de Conservative Political Action Conference (CPAC) gekeken en zit nog bij te komen. Bijna 2,5 uur totale (en totalitaire) waanzin. Nu lees ik in de Washington Post dat "slechts 41% van de Amerikanen van plan is om in 2020 op Trump te stemmen". Slechts???? Ik schrik er echt van dat er nog steeds zoveel Amerikanen zijn die het lot van hun land (en de rest van de wereld) toevertouwen aan deze mafketel.

 
Ok, nu wordt het interessant. Beto O'Rourke heeft zich kandidaat gesteld voor het presidentschap in 2020. Ben heel benieuwd hoever hij zal komen.
 
Ok, nu wordt het interessant. Beto O'Rourke heeft zich kandidaat gesteld voor het presidentschap in 2020. Ben heel benieuwd hoever hij zal komen.
Heb geen idee wat zijn standpunten zijn. Waarom is zijn kandidatuur bijzonder? Veel Democraten hebben zich al kandidaat gesteld.
 
Heb geen idee wat zijn standpunten zijn. Waarom is zijn kandidatuur bijzonder? Veel Democraten hebben zich al kandidaat gesteld.
O'Rourke is een soort blanke Obama. (mijn woorden)
Hij is een van de weinige kandidaten die niet van de geriatrie afdeling komt met zijn 46 jaar en weet veel meer dan andere kandidaten kiezers te mobiliseren. Het probleem met veel Democraten is dat zij de grote massa die walgt van Trump en de Trump-wannabe's zelf ook niet achter zich weten te krijgen. Ze vormen simpelweg geen aantrekkelijk alternatief genoeg. O'Rourke heeft in de senaatsverkiezingen in Texas laten zien dat hij dat wel kan. En hij heeft nog een groot voordeel: De mainstream media (Fox uitgezonderd natuurlijk) is gek op hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan