Amerika

Ìk raad iedereen aan de 6 minuten durende video te kijken op de site van de New York Times, waarin een samenvatting gegeven wordt van de getuigenis van Dr Blasey-Ford gisteren. Daar word je wel stil van, zeker als vader van twee tienerdochters.
 
Ìk raad iedereen aan de 6 minuten durende video te kijken op de site van de New York Times, waarin een samenvatting gegeven wordt van de getuigenis van Dr Blasey-Ford gisteren. Daar word je wel stil van, zeker als vader van twee tienerdochters.
Tja, alleen Trump wordt er niet stil van, Twittert rustig door dat Bret het gelijk aan zijn zijde heeft.
 
Tja, alleen Trump wordt er niet stil van, Twittert rustig door dat Bret het gelijk aan zijn zijde heeft.
Kavanaugh is gewoon een mini-Trump. Grote bek en verder geen enkele moraal. Ik denk dat hij alles gedaan heeft wat Blaisey beweert.

En ik denk ook dat hij oprecht gelooft dat hij het niet gedaan heeft. Het had voor hem geen enkele betekenis en hij was het de volgende dag weer vergeten. Want vrouwen zijn voor hem en Trump gewoon wegwerp-artikelen, dus hoe kunnen we nou verwachten dat hij zoiets onthoudt ? :braak:
 
Kavanaugh is gewoon een mini-Trump. Grote bek en verder geen enkele moraal. Ik denk dat hij alles gedaan heeft wat Blaisey beweert.

En ik denk ook dat hij oprecht gelooft dat hij het niet gedaan heeft. Het had voor hem geen enkele betekenis en hij was het de volgende dag weer vergeten. Want vrouwen zijn voor hem en Trump gewoon wegwerp-artikelen, dus hoe kunnen we nou verwachten dat hij zoiets onthoudt ? :braak:

Het wordt de hoogste tijd dat er een einde komt aan de vreselijke corpsbalcultuur - in de VS, maar ook in Nederland - waarin vrouwen worden gereduceerd tot speeltjes, waar je je geilheid en machtswellust op kan botvieren. Een einde, inderdaad voor al die tienerdochters die nu opgroeien met het idee dat zelfrespect bestaat uit hoe ver ze gaan met die hitsige jochies.
 
Nu maar hopen dat de senaat Kavanaugh's benoeming uitstelt totdat er meer duidelijk is. Ik vrees echter van niet.
Dat gaat 100% zeker niet gebeuren. Ze zijn als de dood dat ze op 6 Nov hun meerderheid in congres en senaat verliezen en proberen alle grote doelen die ze hebben te bereiken voor dat de Democraten de boel kunnen blokkeren. Als dat betekent dat ze een verkrachtende leugenaar in de Supreme Court moeten benoemen dan moet dat maar. Hebben ze weinig moeite mee.

De hoorzitting van gisteren was alleen maar bedoeld om het te doen lijken dat Republieken ene fuck geven om vrouwen en gerechtigheid. De waarheid is dat het een verachtelijke kutpartij is van het niveau Erdogan, Putin en Duterte.
 
Dat gaat 100% zeker niet gebeuren. Ze zijn als de dood dat ze op 6 Nov hun meerderheid in congres en senaat verliezen en proberen alle grote doelen die ze hebben te bereiken voor dat de Democraten de boel kunnen blokkeren. Als dat betekent dat ze een verkrachtende leugenaar in de Supreme Court moeten benoemen dan moet dat maar. Hebben ze weinig moeite mee.

De hoorzitting van gisteren was alleen maar bedoeld om het te doen lijken dat Republieken ene fuck geven om vrouwen en gerechtigheid. De waarheid is dat het een verachtelijke kutpartij is van het niveau Erdogan, Putin en Duterte.
Hear hear. De 'Party of Family Values' my ass. Ik troost me voorlopig maar met de gedachte dat de meerderheid van de Amerikanen niets moet hebben van Trump en zijn trawanten en haal mijn hoop voor het land uit mijn dagelijkse portie late night shows. Seth Meyers was weer briljant gisteren.

 
Er zitten er een paar bij Fox News die vrij objectief zijn, zoals Chris Wallace en vooral Shepard Smith. Laat het maar aan Hannity, Pirro en Carlson over om straks weer helemaal los te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Tsja... zo langzamerhand gun ik May haar Brexit en een handelsakkoord met de VS. Enige verdrietige is dat in beide landen daarmee 200 mln tegenstanders slachtoffer zijn van deze clown en clownette. Tijd voor revolutie daar...
 
De benoeming van de hitsige opperrechter wordt met 1 week uitgesteld. Vrij uniek dit. Wat zou het zijn, alleen zand in de ogen van de ontevreden mensen gooien en hem alsnog aanstellen straks of is dit echt een signaal dat zelfs binnen de eigen partij geen draagvlak is voor deze nare vent?
 
De benoeming van de hitsige opperrechter wordt met 1 week uitgesteld. Vrij uniek dit. Wat zou het zijn, alleen zand in de ogen van de ontevreden mensen gooien en hem alsnog aanstellen straks of is dit echt een signaal dat zelfs binnen de eigen partij geen draagvlak is voor deze nare vent?
Ford lijkt mij de waarheid te spreken dat er iets is gebeurt met haar toen ze 15 was. En het is goed mogelijk dat Kavanaugh de schuldige was. Echter: er is geen enkel bewijs dat hij schuldig is en er ontbreken zaken in het verhaal van Ford. Men is onschuldig totdat hij/zij bewezen schuldig te zijn.

Maar het lijkt mij op dit moment een gevalletje van "ik wil dat hij schuldig is omdat hij gelieerd is aan die griezel Trump".
 
De benoeming van de hitsige opperrechter wordt met 1 week uitgesteld. Vrij uniek dit. Wat zou het zijn, alleen zand in de ogen van de ontevreden mensen gooien en hem alsnog aanstellen straks of is dit echt een signaal dat zelfs binnen de eigen partij geen draagvlak is voor deze nare vent?
Is er iemand die er aan twijfelt dat deze man gewoon benoemd gaat worden?”
 
Is er iemand die er aan twijfelt dat deze man gewoon benoemd gaat worden?”
Ik twijfelde zelf tocht wel een beetje maar wist eigenlijk ook al dat het een kwestie van tijd is dat hij toch wordt aangesteld. Ik vind de VS met de dag enger worden. We hebben het hier heel vaak over Erdogan en Poetin maar wat in de VS gebeurt en nog gaat gebeuren door de aanstelling van dit soort lui, komt wel akelige in de buurt van die andere twee landen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan