Amerika

Trump is een windbuil. Blaffende hond.
Hoop geschreeuw, verder helemaal niks.

Inderdaad. Hij trekt zijn keutel al in:

Donald J. Trump

Never said when an attack on Syria would take place. Could be very soon or not so soon at all! In any event, the United States, under my Administration, has done a great job of ridding the region of ISIS. Where is our “Thank you America?”
 
Inderdaad. Hij trekt zijn keutel al in:
Donald J. Trump
Never said when an attack on Syria would take place. Could be very soon or not so soon at all! In any event, the United States, under my Administration, has done a great job of ridding the region of ISIS. Where is our “Thank you America?”

images


:maniac:
 

Bekijk oude video's van Trump en je ziet een slimme, welbespraakte man. Zijn taal en uitspraken zijn de afgelopen jaren snel veranderd. Hij weet wat zijn achterban wil en geeft het ze. Bij alles wat hij doet zit een achterliggende gedachte waar moeilijk hoogte van te krijgen is. Hij is misschien een idioot, maar zeker niet dom.
 
Bekijk oude video's van Trump en je ziet een slimme, welbespraakte man. Zijn taal en uitspraken zijn de afgelopen jaren snel veranderd. Hij weet wat zijn achterban wil en geeft het ze. Bij alles wat hij doet zit een achterliggende gedachte waar moeilijk hoogte van te krijgen is. Hij is misschien een idioot, maar zeker niet dom.

Ik heb ergens een artikel gelezen dat hij op de voorgrond heel veel roept maar op de achtergrond dezelfde stappen als zijn voorgangers toepast.
 
Inderdaad. Hij trekt zijn keutel al in:
Donald J. Trump
Never said when an attack on Syria would take place. Could be very soon or not so soon at all! In any event, the United States, under my Administration, has done a great job of ridding the region of ISIS. Where is our “Thank you America?”
Megalomaan...
 
Ik vraag me af, waarom de aanval nu? Vandaag komt die internationale inspectie team daar, om alles te onderzoeken, toch? + dit nog
Tja... wie moet je geloven?
Geen flauw idee wie je moet geloven, maar de timing is wel vreemd ja. Daarbij, t gros van de landen waar Amerika / het Westen heeft ingegrepen in de afgelopen 35 jaar is er niet beter van geworden.
 
Ja, alleen kan ik hier niet om lachen, grote smoel van de Amerikanen om 'democratie' te brengen, terwijl in hun land de persoon die de meeste stemmen krijgt niet per definitie president wordt.
En een monopoly op gerechtigheid claimen. Juist omdat die film grappig gevonden wordt, is duidelijk hoe scheef de westerse ingrepen zijn.
 
Een domme wispelturige man die de wereld regeert waarbij de andere ietwat verstandige landen ook gewoon volgen. Wat de VS ook doet, omdat ze een bondgenoot zijn, doe je mee. Is dit onze beschaving en het rechtstatelijke gedachtegoed na vele honderden jaren van darkness, wreedheid en barbaarse standaarden? Wie kan, niet alleen dit maar zoveel leugens en oorlogscriminaliteit uitleggen aan de toekomstige generatie in het M-O??
Israël zijn goddelijke gang laten gaan (ook gisteren weer...., maar daar horen we steeds minder over...), de VS en UK die de wereld onveiliger hebben gemaakt dan ooit met tal van leugens waarna ze vrijbrief kregen om hun misdaden voort te kunnen zetten en als tegenpool een ex-KGB topagent die zich sterker voelt dan ooit....
Gelukkig zijn er tegenwoordig ook in het Westen een hoop mensen die zich niet meer als toen, laten gek maken door allerlei “rapporten” en “bewijsmateriaal” over een aantal landen. Om positief te eindigen: dat laaste geeft iig de burger moed.
 
Volgens mij, weet het niet zeker dus plaats dit onder "ik heb het op het internet gelezen, dus het moet waar zijn", waren de twee vorige aanvallen uiteindelijk door de rebellen gedaan. Alleen was er geen aandacht in de media. Ik heb helaas niet de waarheid en daar komen we ook nooit achter.

Dat er iets in de regio moet veranderen lijkt me duidelijk. Maar door actief in te grijpen voed je vaak de extremisten en de burgers zullen je met argwaan bekijken. Door inactief in te grijpen door een toekomstige regering te steunen... we weten hoe dat afloopt.

De enige oplossing lijkt me ingrijpen en de militaire macht in de regio overnemen voor een lange periode. Verkiezingen organiseren, zorgen dat er een plaatselijke/ eigen regering komt en vervolgens de beslissingen toetsen aan de hand van internationale maatstaven. Niet bemoeien met "culturele" beslissingen maar wel bijvoorbeeld protesten begeleiden.
 
Volgens mij, weet het niet zeker dus plaats dit onder "ik heb het op het internet gelezen, dus het moet waar zijn", waren de twee vorige aanvallen uiteindelijk door de rebellen gedaan. Alleen was er geen aandacht in de media. Ik heb helaas niet de waarheid en daar komen we ook nooit achter.

Dat er iets in de regio moet veranderen lijkt me duidelijk. Maar door actief in te grijpen voed je vaak de extremisten en de burgers zullen je met argwaan bekijken. Door inactief in te grijpen door een toekomstige regering te steunen... we weten hoe dat afloopt.

De enige oplossing lijkt me ingrijpen en de militaire macht in de regio overnemen voor een lange periode. Verkiezingen organiseren, zorgen dat er een plaatselijke/ eigen regering komt en vervolgens de beslissingen toetsen aan de hand van internationale maatstaven. Niet bemoeien met "culturele" beslissingen maar wel bijvoorbeeld protesten begeleiden.
Een grote muur er omheen en het ze zelf laten uitzoeken. Dat lijkt me het beste. Elke partij lijkt goed en slecht in zich te hebben.
 
Angstbijtertje?:S:

Ik blijf het een laf mannetje vinden. Zou zoooo graag een kwartiertje alleen met hem in een octagon opgesloten zitten en eens zien hoe stoer hij is als hij alleen is. :braak::fy:

"Nobody fights in an octagon like me. People tell me I'm the best they have ever seen", aldus the Donald. Waarschijnlijk.
 
De enige oplossing lijkt me ingrijpen en de militaire macht in de regio overnemen voor een lange periode. Verkiezingen organiseren, zorgen dat er een plaatselijke/ eigen regering komt en vervolgens de beslissingen toetsen aan de hand van internationale maatstaven. Niet bemoeien met "culturele" beslissingen maar wel bijvoorbeeld protesten begeleiden.


Ik denk dat je je al bemoeit met culturele beslissingen door langere tijd de macht over te nemen.
 
Of door verkiezingen uit te schrijven.
Ik denk dat je je al bemoeit met culturele beslissingen door langere tijd de macht over te nemen.

Ik weet het, maar niets doen lijkt me ook geen alternatief. Als je internationaal afspreekt om bepaalde shit niet te doen (biologische/ chemische oorlogsvoering) dan moet je ook reageren als dit toch gebeurt. Anders kan je net zo goed niets afspreken en zoals Mikasa zegt een grote muur bouwen. (Maar zie maar eens geld te krijgen van die Mexicaanse schapers voor een muur tussen Belgie en Nederland).
 
Terug
Bovenaan Onderaan