Amerika

Kraken. Pirates of the Caribbean. Dead man's chest.


Maar gaat natuurlijk inderdaad om deze in het geval van Powell.


Tot zover mijn spreekbeurt over het gebruik van mythologische wezens in films.
 
Kraken. Pirates of the Caribbean. Dead man's chest.


Maar gaat natuurlijk inderdaad om deze in het geval van Powell.


Tot zover mijn spreekbeurt over het gebruik van mythologische wezens in films.
Ah, dus dat wordt in beide films gebruikt. Die van de Pirates was alweer een tijdje gelden dat ik die gezien heb. Is niet echt blijven hangen dat Kraken ding blijkbaar..
 

President Trump dreigt aankomend president Biden​

link

De Amerikaanse president Trump zegt dat aanstaand president Biden het Witte Huis alleen kan betreden als hij kan bewijzen dat zijn „belachelijke” 80 miljoen stemmen niet door fraude of illegaal zijn verkregen. Volgens Trump heeft Biden een groot onoplosbaar probleem.
:maniac:
Het groot "onoplosbaar" probleem Trump is op te lossen in zoutzuur. :rolleyes:

333.png
 
Laatst bewerkt:

Door Trump gevraagde hertelling levert meer stemmen voor Biden op​

link

De door de Amerikaanse president Donald Trump aangevraagde hertelling van de stemmen in de staat Wisconsin heeft niet de voor de voor hem gewenste ommekeer gezorgd. Na hertelling bleek dat de Democraat Joe Biden er zelfs nog 132 stemmen bijkrijgt.

:ROFL: :lmao:
 

Door Trump gevraagde hertelling levert meer stemmen voor Biden op​

link

De door de Amerikaanse president Donald Trump aangevraagde hertelling van de stemmen in de staat Wisconsin heeft niet de voor de voor hem gewenste ommekeer gezorgd. Na hertelling bleek dat de Democraat Joe Biden er zelfs nog 132 stemmen bijkrijgt.

:ROFL: :lmao:
:ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: en toch kent 2020 wel wat leuke momenten
 
"It has been a real rollercoaster as others have pointed out. Two weeks ago we thought Biden had won. Then by the end of the week we thought Biden had won. And then the following week we knew Biden had won. And then at the end of that week we knew Biden had won. And that weekend we knew Biden had won. And then the beginning of the following week we knew Biden had won. And then on Thanksgiving we knew Biden had won. And then on Black Friday we knew Biden had won.

So many twists and turns."
 

President Trump dreigt aankomend president Biden​

link

De Amerikaanse president Trump zegt dat aanstaand president Biden het Witte Huis alleen kan betreden als hij kan bewijzen dat zijn „belachelijke” 80 miljoen stemmen niet door fraude of illegaal zijn verkregen. Volgens Trump heeft Biden een groot onoplosbaar probleem.
:maniac:
Het groot "onoplosbaar" probleem Trump is op te lossen in zoutzuur. :rolleyes:

Bekijk bijlage 2787
Oftewel, Trump is door al zn opties heen..
 
Oftewel, Trump is door al zn opties heen..
Ik hoop toch zo dat Trump standhoudt. Lijkt me geweldig om hem door de Secret Service uit het witte huis geleid te zien worden, het liefst geboeid. Maar zover gaat het helaas niet komen, veel geblaat, weinig wol
 
Ik hoop toch zo dat Trump standhoudt. Lijkt me geweldig om hem door de Secret Service uit het witte huis geleid te zien worden, het liefst geboeid. Maar zover gaat het helaas niet komen, veel geblaat, weinig wol
Die vertekt met stille trom als alle uitslagen zijn gecertificeert..
 

Door Trump gevraagde hertelling levert meer stemmen voor Biden op​

link

De door de Amerikaanse president Donald Trump aangevraagde hertelling van de stemmen in de staat Wisconsin heeft niet de voor de voor hem gewenste ommekeer gezorgd. Na hertelling bleek dat de Democraat Joe Biden er zelfs nog 132 stemmen bijkrijgt.

:ROFL: :lmao:
En voor die hertelling heeft ie 3,7 miljoen neer moeten tellen. :ROFL: :clap2:
 
Terug
Bovenaan Onderaan