Amerika

Ik vind van niet. Dubbel zoveel kansen? Hoe verklaar je dat dan? Leg mij maar eens uit als psv zoveel kansen heeft waarom er dan maar 1 doelpunt word geteld. Dat vind ik merkwaardig. Dat vind in oneerlijk. Ik eis een hertelling!

Omdat de spelers van PSV opzichtig gefaald hebben om vaker te scoren. :rolleyes:
 
pfoe. Dus afgelopen week was die grote presentatie van Guilliani en die 2 dames. en vandaag laat t Trumpteam weten dat die vrouw niet voor t team werkt. Onnavolgbaar.


Gaat dus om de vrouw die hier vooraan staat
EndkrLUXMAAXUx0
 
De dame gaat op eigen titel door

EngZm3BXUAEvkMg
EngZnGwXMAI56A9


We gaan het zien, vooralsnog zie ik slechts een verdienmodel om geld binnen te harken.
 
De dame gaat op eigen titel door

EngZm3BXUAEvkMg
EngZnGwXMAI56A9


We gaan het zien, vooralsnog zie ik slechts een verdienmodel om geld binnen te harken.

Had al opmerkingen (van Trump supporters) gezien dat het originele bericht dat ze geen deel uitmaakte van het team helemaal geen nieuws was, want dat was al bekend. Want ze opereert op eigen houtje. Want dan kan ze meer.

Uh huh. Ik neem dat met een grote korrel zout, maar we gaan het inderdaad zien. Je kunt je afvragen waarom team Trump het nodig achtte dit zo specifiek naar buiten te brengen na haar aanval op de Republikeinse senator van Georgia. Afijn, wie weet he...
 
Had al opmerkingen (van Trump supporters) gezien dat het originele bericht dat ze geen deel uitmaakte van het team helemaal geen nieuws was, want dat was al bekend. Want ze opereert op eigen houtje. Want dan kan ze meer.

Uh huh. Ik neem dat met een grote korrel zout, maar we gaan het inderdaad zien. Je kunt je afvragen waarom team Trump het nodig achtte dit zo specifiek naar buiten te brengen na haar aanval op de Republikeinse senator van Georgia. Afijn, wie weet he...
Tot nu toe hebben ze alle rechtszaken die ze aangespannen hebben verloren.
Ze zullen het eigen houtje wel al bijna doorgebeten hebben. :ROFL:
Ze hebben niet een plank voor de kop, maar een hele houthandel. :lmao:

Stop met deze onzin. :rolleyes: :maniac:
 
Nou, nou.. De machtsoverdracht naar Biden mag formeel aanvangen. Op nu.nl staat heel groot dat Trump ermee in stemt, maar het gaat om het feit dat de GSA onder leiding van Emily Murphy eindelijk de uitslag erkent. Dat wilde ze eerst niet. Maar dus nog niet zozeer Trump, al zal ie achter de schermen vast invloed hebben. Wat eigenlijk niet zou mogen, maar goed. Ik vermoed dat Trump tot eind januari doorgaat met z'n fraudeclaims.
 
Nou, nou.. De machtsoverdracht naar Biden mag formeel aanvangen. Op nu.nl staat heel groot dat Trump ermee in stemt, maar het gaat om het feit dat de GSA onder leiding van Emily Murphy eindelijk de uitslag erkent. Dat wilde ze eerst niet. Maar dus nog niet zozeer Trump, al zal ie achter de schermen vast invloed hebben. Wat eigenlijk niet zou mogen, maar goed. Ik vermoed dat Trump tot eind januari doorgaat met z'n fraudeclaims.
Hij kan rechtszaken aanspannen tot hij een ons weegt. Hij heeft verloren.
Hij gaat de geschiedenis in als een narcistische kwal die gepoogd heeft een staatsgreep te plegen en om als dictator aan de macht te blijven. Ongelooflijk dat de republikeinse partij zich aan deze idioot zo lang geconformeerd heeft.
 
Hij kan rechtszaken aanspannen tot hij een ons weegt. Hij heeft verloren.
Hij gaat de geschiedenis in als een narcistische kwal die gepoogd heeft een staatsgreep te plegen en om als dictator aan de macht te blijven. Ongelooflijk dat de republikeinse partij zich aan deze idioot zo lang geconformeerd heeft.

Kleine nuance, voor zover het uitmaakt bij Trump. Ik zie nu dat hij er een tweet over heeft gestuurd en het goedkeurt. We kunnen gaan schaatsen in de hel, het heeft er gevroren.
 
Nou, er is in ieder geval één tweet dat hij heeft besloten om vooralsnog de overdracht formeel in werking te laten zetten voor het geval dat blijkt dat Biden heeft gewonnen. Veel beter krijg je het niet vanuit Trumptwitter zelf. :geek:

Verder verwijs ik je naar de laatste zin van mijn post daarvoor. :maniac:
De GSA is een onafhankelijk instituut, dus Trump kan roepen dat ie wat in gang zet maar het enige wat hij moet doen is toegeven dat ie verloren heeft, en dat vertikt hij vooralsnog.
 
De GSA is een onafhankelijk instituut, dus Trump kan roepen dat ie wat in gang zet maar het enige wat hij moet doen is toegeven dat ie verloren heeft, en dat vertikt hij vooralsnog.

De GSA is een onafhankelijk instituut die in deze duidelijk naar de pijpen van Trump danste en daarom bij hun verklaring van afgelopen nacht ook specifiek moest benoemen dat ze "echt wel een onafhankelijk instituut zijn, hoor". Maar inderdaad, op papier onafhankelijk. Vandaar dat ik ook schreef dat Trump geen invloed zou moeten hebben op de GSA.
 
De GSA is een onafhankelijk instituut die in deze duidelijk naar de pijpen van Trump danste en daarom bij hun verklaring van afgelopen nacht ook specifiek moest benoemen dat ze "echt wel een onafhankelijk instituut zijn, hoor". Maar inderdaad, op papier onafhankelijk. Vandaar dat ik ook schreef dat Trump geen invloed zou moeten hebben op de GSA.
Kortom als je het heel plat bekijkt dan laat Trump dit toe om aan te tonen dat ie geen dictatoriale trekjes heeft :maniac:
 
Nou, nou.. De machtsoverdracht naar Biden mag formeel aanvangen. Op nu.nl staat heel groot dat Trump ermee in stemt, maar het gaat om het feit dat de GSA onder leiding van Emily Murphy eindelijk de uitslag erkent. Dat wilde ze eerst niet. Maar dus nog niet zozeer Trump, al zal ie achter de schermen vast invloed hebben. Wat eigenlijk niet zou mogen, maar goed. Ik vermoed dat Trump tot eind januari doorgaat met z'n fraudeclaims.
En daarna ook. Die gaat gewoon alvast campagne voeren voor 2024..
 
De GSA is een onafhankelijk instituut die in deze duidelijk naar de pijpen van Trump danste en daarom bij hun verklaring van afgelopen nacht ook specifiek moest benoemen dat ze "echt wel een onafhankelijk instituut zijn, hoor". Maar inderdaad, op papier onafhankelijk. Vandaar dat ik ook schreef dat Trump geen invloed zou moeten hebben op de GSA.
Ik weet de details niet van de invloed van Trump op de GSA. Maar het is toch zo dat als de uitslag nog niet definitef vaststaat, even wachten niet zo heel raar is. Ik hoorde dat bij de overgang van Clinton naar Bush (De Gore soap) het veel langer heeft geduurd voordat de GSA in actie kwam, ne dat de overgang nog stroever is verlopen als die nu gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan