Amerika

Een deel, zie ook geluiden dat mensen dan wel overstappen naar PVV / SGP als t zo rechts blijft. En als je de peilingen ziet gebeurt dat (vooral PVV)
Nu is de SGP een aparte partij in deze. Die hebben een vaste conservatief-christelijke aanhang.
PVV en FvD delen kiezers, denk ik. Als ze ontevreden zijn over de een, stappen ze over naar de ander.
 
Nu is de SGP een aparte partij in deze. Die hebben een vaste conservatief-christelijke aanhang.
PVV en FvD delen kiezers, denk ik. Als ze ontevreden zijn over de een, stappen ze over naar de ander.
Deel van SGP zien in FvD een goede bondgenoot en zelfs een alternatief. Schrik ervan hoe pro FvD enkele SGP stemmende collega's van mij zijn.
 
T zal wel figuurlijk of filosofisch zijn ja. En ondertussen hebben wij hier onze eigen volksmenner, waar t overigens aardig onrustig is binnen de partij aangaande t rechtse gedachtengoed.
Tja, ik las al dat Annabelle Nanninga wil dat de leiding van de jongere partij op non actief gesteld moet worden. Wat is er in hemels naam ge-apped dat zij het te ver vond gaan?
 
Mvogo red.

Mag wel ff vers bloed bij, worden teveel fouten gemaakt en verkeerde beslissingen genomen.
 
Zelfs een hertelling van de goals gaat PSV niet redden vandaag. :rolleyes:
Ik vind van niet. Dubbel zoveel kansen? Hoe verklaar je dat dan? Leg mij maar eens uit als psv zoveel kansen heeft waarom er dan maar 1 doelpunt word geteld. Dat vind ik merkwaardig. Dat vind in oneerlijk. Ik eis een hertelling!
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Terug
Bovenaan Onderaan