Amerika

Onofficieel schijnt dat het niet goed gaat. Maar ja. Amerika. Trump. Dus geen idee wat nou waar is.
 
Onofficieel schijnt dat het niet goed gaat. Maar ja. Amerika. Trump. Dus geen idee wat nou waar is.
Hij plaatste gisteren een filmpje op Facebook waarop hij vertelt dat het een stuk beter met hem gaat. Wat apart is, voor iemand die eigenlijk bijna geen klachten zei te hebben.

Maar je zult zien dat die clown er gewoon tussendoor fietst, zonder grote problemen.
Aan de andere kant is er toch nog wat hoop. Ik las gisteren dat er een stukje overgebleven Neanderthaler-DNS (mogelijk mede) verspreiden zou zijn voor het ontwikkelen van ernstige complicaties. En als er íemand is die heeft laten zien dat hij meer dan gemiddeld Neanderthaler-DNA heeft... Precies. Er is hoop....
 
Hij plaatste gisteren een filmpje op Facebook waarop hij vertelt dat het een stuk beter met hem gaat. Wat apart is, voor iemand die eigenlijk bijna geen klachten zei te hebben.

Maar je zult zien dat die clown er gewoon tussendoor fietst, zonder grote problemen.
Aan de andere kant is er toch nog wat hoop. Ik las gisteren dat er een stukje overgebleven Neanderthaler-DNS (mogelijk mede) verspreiden zou zijn voor het ontwikkelen van ernstige complicaties. En als er íemand is die heeft laten zien dat hij meer dan gemiddeld Neanderthaler-DNA heeft... Precies. Er is hoop....


Maar ik weet niet. Ik vind het een vreemd artikel. Ook dat de stafchef werd "herkend als".. Ik kan niet zo goed uitleggen waarom ik het vreemd vind.
 

Maar ik weet niet. Ik vind het een vreemd artikel. Ook dat de stafchef werd "herkend als".. Ik kan niet zo goed uitleggen waarom ik het vreemd vind.

Als het niet ernstig is, dan is het natuurlijk reuze interssant om te melden dat de toestand zorgelijk is. De Grote Leider komt terug na een "zwaar ziektebed". Op dat moment is hij door heel inteelt Amerika een halfgod.
 
Ja is een beetje hetzelfde als die boeren die met een grafkist met "Jesse" erop gaat protesteren.
Met het verschil dat Jesse de wereld economie niet leidt, de wereld verhoudingen niet op scherp zet met zijn doen en laten en hij geen pacten sluit met de schurkenstaten etc. Ik kan nog een tijdje door gaan.
Appels met peren vind ik.
Hoezo wensen we een grote crimineel, een seriemoordenaar, een verkrachter of een pyromaan die huizen in brand steekt met doden als gevolg, wel van alles toe maar deze gevaarlijke gek niet?
 
Met het verschil dat Jesse de wereld economie niet leidt, de wereld verhoudingen niet op scherp zet met zijn doen en laten en hij geen pacten sluit met de schurkenstaten etc. Ik kan nog een tijdje door gaan.
Appels met peren vind ik.
Hoezo wensen we een grote crimineel, een seriemoordenaar, een verkrachter of een pyromaan die huizen in brand steekt met doden als gevolg, wel van alles toe maar deze gevaarlijke gek niet?
Maar Trump is toch zo’n beetje alles wat je opnoemt? ;)
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF

TIJDLIJN. De markantste uitspraken van Trump over het virus: “Corona zal op een dag miraculeus verdwijnen”​

link

22 januari aan CNBC: “We hebben het volledig onder controle. Het gaat om één persoon die vanuit China ons land binnengekomen is. Geen probleem dus.”

24 januari in een tweet: “China werkt heel hard om het coronavirus in bedwang te houden. De Verenigde Staten appreciëren hun inspanningen. Ik wil in het bijzonder president Xi bedanken voor de duidelijkheid die hij verschaft. Het komt allemaal goed.”

23 februari aan journalisten: “We zitten er bovenop. We hebben alles onder controle in dit land.”

27 februari in het Witte Huis: “Op een dag zal het coronavirus miraculeus verdwijnen.”

10 maart na een ontmoeting met Republikeinse senatoren: “Dit kwam onverwacht. De hele wereld is getroffen, maar we gaan er goed mee om. Blijf gewoon kalm, het zal verdwijnen.”

15 maart tijdens een persbriefing in het Witte Huis: “Dit is een heel besmettelijk virus, maar we hebben het perfect onder controle.”

18 maart in een tweet: “Ik heb het Chinese virus altijd heel ernstig genomen. Ik heb de grenzen met China heel vroeg gesloten, tegen de zin van bijna iedereen.”

3 april tijdens een persbriefing van het Witte Huis: “Iedereen mag zelf beslissen of hij een mondmasker draagt. Ik kies ervoor om het niet te doen. Als ik presidenten, premiers, dictators of koningen moet groeten, wordt dat een vreemd zicht. Als mensen een sjaal willen gebruiken, mogen ze dat natuurlijk ook. Die stof is in veel gevallen zelfs dikker.”

23 april tijdens een persbriefing van het Witte Huis: “Ontsmettingsmiddel schakelt het virus in één minuut uit. Bestaat er misschien een manier waarop we zoiets zouden kunnen doen door het te injecteren? Een soort van reiniging? Het zou interessant zijn om dat te controleren.” De president benadrukte nadien dat zijn opmerkingen “sarcastisch” bedoeld waren.

19 mei: “Veel mensen die in de frontlinie werken, slikken (het malariamedicijn; nvdr) hydroxychloroquine.”

21 mei tijdens een bezoek aan een Ford-fabriek: “Ik droeg stiekem een masker, maar wilde niet dat de pers dat zag. Dat plezier wilde ik hen niet gunnen.”

22 mei: “We zullen de brandjes blussen, maar we gaan het land niet op slot doen.”

5 juli: “Nu hebben we bijna 40 miljoen mensen getest. Daardoor zien we dat het virus in 99 procent van de gevallen ongevaarlijk is.”

12 juli, de dag waarop hij voor het eerst in het openbaar een mondmasker droeg: “In een ziekenhuis is het geen slecht idee om een mondmasker te dragen. Zeker als je met soldaten praat die nog maar net een operatie achter de rug hebben.”

21 juli tijdens een persbriefing van het Witte Huis: “We vragen om mondmaskers te dragen als de sociale afstand niet gegarandeerd kan worden. Ze hebben een effect en alle kleine beetjes helpen. Ik zal er met plezier zelf één dragen.”

29 september: Trump reist naar Cleveland voor het presidentiële debat, samen met onder meer zijn adviseur Hope Hicks. Hij en rivaal Joe Biden worden vooraf getest en houden de nodige afstand van elkaar. De kinderen van Trump en zijn stafleden zitten zonder mondmasker in de zaal.

29 september tijdens het presidentiële debat: “Ik draag een mondmasker als het nodig is, maar ik overdrijf niet zoals Joe Biden. Telkens als je hem ziet, draagt hij er één. Zelfs als hij op zestig meter afstand staat, zou hij een kolossaal exemplaar gebruiken.”

29 september tijdens het presidentiële debat: “Tot nu toe hebben mijn verkiezingsrally’s geen probleem opgeleverd. Ze gaan meestal buiten door, volgens experts maakt dat een groot verschil.”

30 september: Trump reist naar Minnesota om geld in te zamelen voor zijn campagne en een verkiezingsrally te houden. Opnieuw vergezelt Hicks hem, ze stappen samen in een helikopter. Tijdens een vlucht met de Air Force One voelt ze zich niet lekker en zondert ze zich af.

1 oktober: Hicks test positief op het coronavirus. Trump vliegt naar zijn buitenverblijf in New Jersey voor een nieuwe geldinzameling. ’s Avonds geeft hij op Fox News mee dat hij en Melania zullen getest worden.

2 oktober: Trump laat in een tweet weten dat hij en de first lady effectief besmet zijn. Ze gaan samen in quarantaine in het Witte Huis.

3 oktober: Trump wordt per helikopter naar het ziekenhuis gebracht

...

Nog niet bekend:
Begrafenis Trump :rolleyes:
Ik mis zijn verkiezingsoverwinning in november nog op je lijstje.
 
We kunnen niet in de toekomst kijken. :unsure: Ik weet niet of dat gaat gebeuren en als het gaat gebeuren of dit net voor of net na de begrafenis zal zijn. :rolleyes:
Of ze doen daar een “Pim Fortuyn”. Zitten ze daarna wel met een “Mat Herben“ opgescheept.
Hoewel dat in het geval van Trump al een verbetering is.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Of ze doen daar een “Pim Fortuyn”. Zitten ze daarna wel met een “Mat Herben“ opgescheept.
Hoewel dat in het geval van Trump al een verbetering is.

In onderstaand artikel staat precies beschreven wat er kan mag en gaat gebeuren bij het overlijden van een van de presidentskandidaten.

Wat zijn de gevolgen voor de Amerikaanse verkiezingen als een presidentskandidaat overlijdt?​

link
 
In onderstaand artikel staat precies beschreven wat er kan mag en gaat gebeuren bij het overlijden van een van de presidentskandidaten.

Wat zijn de gevolgen voor de Amerikaanse verkiezingen als een presidentskandidaat overlijdt?​

link
1. Vieren
2. Uitbrakken
3. Een rapper bellen of hij het wil doen.
 
Berichtgeving zeer tegenstrijdig, geruchten dat Trump überhaupt niet naar het ziekenhuis toe wilde gaan.
Hij zou lage koorts hebben
Daarna zou de koorts zijn afgezwakt (van laag ga je dan volgens mij naar koortsvrij, maar dat terzijde)
Hij gaat werken vanuit het ziekenhuis
Hij gaat morgen naar huis
Het gaat goed
Het gaat niet goed
Dokters maken zich zorgen om de situatie

Gaat alle kanten op zo, maar vooralsnog is alleen duidelijk dat niets duidelijk is.
 
Ik durf te beweren dat dit allemaal gespeeld is ten faveure van Trump in de verkiezingen. Hij liep achter in de peilingen en dat debat was ontzettend slecht. Maar nu praat niemand meer er over. Straks is hij de oude overlever van COVID en heeft heel stoer iets op hem laten testen: zichzelf opgeofferd voor het volk en de wetenschap om zich als experiment te laten gebruiken. Eerst met de helikopter naar het ziekenhuis worden gebracht en dus zou je denken dat het erg ernstig is en een dag later gelijk een video boodschap van hem zelf dat ie morgen weer terug gaat naar het Witte Huis. En later in de campagne zal hij roepen dat hij alles overleeft en Jo Biden zoiets nooit zou hebben overleefd.
 
Ik durf te beweren dat dit allemaal gespeeld is ten faveure van Trump in de verkiezingen. Hij liep achter in de peilingen en dat debat was ontzettend slecht. Maar nu praat niemand meer er over. Straks is hij de oude overlever van COVID en heeft heel stoer iets op hem laten testen: zichzelf opgeofferd voor het volk en de wetenschap om zich als experiment te laten gebruiken. Eerst met de helikopter naar het ziekenhuis worden gebracht en dus zou je denken dat het erg ernstig is en een dag later gelijk een video boodschap van hem zelf dat ie morgen weer terug gaat naar het Witte Huis. En later in de campagne zal hij roepen dat hij alles overleeft en Jo Biden zoiets nooit zou hebben overleefd.
Dat lijkt me sterk. Er zijn teveel mensen bij betrokken. Dat zijn niet allemaal republikeinen.
 
Dat lijkt me sterk. Er zijn teveel mensen bij betrokken. Dat zijn niet allemaal republikeinen.
Militair ziekenhuis... Er zijn vaker vreemde dingen gebeurd in dat land. Er zijn ook geluiden dat die president van Brazilië helemaal geen Corona heeft gehad. Nadien is hij in de peilingen alleen maar omhoog gegaan.
 
Trump gaat gewoon zijn 2e termijn in straks. Ook al sputtert Hollywood nog zo tegen, de rednecks zijn dolblij met ome Donald. Daarbij heeft hij een tegenstander van niks. Wat een slappe hap. Dat de Democraten daarmee aangekomen zijn. Met een kandidaat als Cuomo hadden ze nu met gemak Trump verslagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan