Amerika

Trump heeft Corona. :mask:

Amerikaanse president Trump en vrouw Melania testen positief op coronavirus
link

De Amerikaanse president Donald Trump en zijn vrouw Melania gaan in quarantaine nadat ze positief zijn getest op het coronavirus, zo meldt Trump vrijdagochtend via Twitter.

1601617076747.jpeg
images
 
Laatst bewerkt:
En hoe t ook verloopt hij zal t zo framen dat t positief is, zie m in staat om de Democraten te beschuldigen hiervan. En t gros van z'n stemvee zal t als zoete koek slikken.
 
Trump heeft Corona. :mask:

Amerikaanse president Trump en vrouw Melania testen positief op coronavirus
link

De Amerikaanse president Donald Trump en zijn vrouw Melania gaan in quarantaine nadat ze positief zijn getest op het coronavirus, zo meldt Trump vrijdagochtend via Twitter.

Bekijk bijlage 2424
images
Je mag t niet zeggen... maar wat hoop ik toch dat die vent toch meer vervelende symptomen heeft dan 'gewoon een griepje'. En dat ie zich volstopt met hydroxychloroquine (ofzoiets) om er achter te komen dat dat geen zak helpt.
En dat ie spontaan Chinees gaat lullen, mr China virus.

Maar Trump kennende weet ie t vast weer zo te draaien dat het is alsof ie als een soort feniks herrijst om daarmee zn aanhang te overtuigen dat ie een soort god is en dik herkozen gaat worden :cautious:
 
Je mag t niet zeggen... maar wat hoop ik toch dat die vent toch meer vervelende symptomen heeft dan 'gewoon een griepje'. En dat ie zich volstopt met hydroxychloroquine (ofzoiets) om er achter te komen dat dat geen zak helpt.
En dat ie spontaan Chinees gaat lullen, mr China virus.

Maar Trump kennende weet ie t vast weer zo te draaien dat het is alsof ie als een soort feniks herrijst om daarmee zn aanhang te overtuigen dat ie een soort god is en dik herkozen gaat worden :cautious:
Het erge is dat je gewoon niet kunt uitsluiten dat na het „debat“ de nieuwe strategie is geformuleerd om Trump Corona te laten krijgen, debatten te kunnen cancelen en vervolgens „als sterke man“ te „genezen“.
Normaal gesproken een absurde gedachte, maar met Trump...
 
Het erge is dat je gewoon niet kunt uitsluiten dat na het „debat“ de nieuwe strategie is geformuleerd om Trump Corona te laten krijgen, debatten te kunnen cancelen en vervolgens „als sterke man“ te „genezen“.
Normaal gesproken een absurde gedachte, maar met Trump...
Gewoon bizar hoe die vent 4 jaar lang de meest vreemde moves heeft kunnen maken dat dit soort gedachten niet direct als idioot worden afgewezen.

Laat m maar ff bleek drinken ofzo, dat hielp volgens hem toch. Overigens knap stom dat ie zich laat testen, meer testen is meer Corona, die vent zet Amerika in n slecht daglicht...
 
Dit gaat mij dan weer iets te ver, tbf. Iemand dood wensen omdat hij een andere politieke mening heeft, dat hoort niet.

Ik heb hier zoveel dingen op te zeggen, merk ik. Grapjes. Toelichting. Mijmeringen. Hypothetische situaties. Karakterschetsen. Uiteindelijk heb je onderaan de streep gelijk, ik ben het echt wel met je eens. Maar ik heb er zoveel op te zeggen.
 
Dit gaat mij dan weer iets te ver, tbf. Iemand dood wensen omdat hij een andere politieke mening heeft, dat hoort niet.
Een andere politieke mening is wel heel zachtjes uitgedrukt.

Maar goed, hij mag van mij ook op de IC belanden en voor de rest van zijn leven heel veel klachten hebben hoor.
Er gaan echter zoveel mensen dood aan dit virus, daar mag best een mafklapper bij.
 
Ik heb hier zoveel dingen op te zeggen, merk ik. Grapjes. Toelichting. Mijmeringen. Hypothetische situaties. Karakterschetsen. Uiteindelijk heb je onderaan de streep gelijk, ik ben het echt wel met je eens. Maar ik heb er zoveel op te zeggen.
Ja is een beetje hetzelfde als die boeren die met een grafkist met "Jesse" erop gaat protesteren.
 
Ik vrees dat het zo gepolariseerd in de US is dat het voor de mensen die pro- en anti- trump zijn weinig uitmaakt en overtuigingen enkel versterken kan. Dat het weer een extra laag nieuws en discussiepunten geeft die niet over de bestaande problemen en oplossingen daarvoor gaan is n slechte zaak. Ben vooral benieuwd of dit invloed gaat hebben op het toch al beperkte aantal mogelijke momenten dat de twee kandidaten inhoudelijke punten kunnen verdedigen in een omgeving die kritisch is. Overall overheerst voor mij dan ook het 'dit is zeer slecht nieuws' gevoel.
 
Het erge is dat je gewoon niet kunt uitsluiten dat na het „debat“ de nieuwe strategie is geformuleerd om Trump Corona te laten krijgen, debatten te kunnen cancelen en vervolgens „als sterke man“ te „genezen“.
Normaal gesproken een absurde gedachte, maar met Trump...
Als dit de strategie zou zijn, denk ik eerder dat hij helemaal geen corona heeft, maar doet alsof.
 
Als dit de strategie zou zijn, denk ik eerder dat hij helemaal geen corona heeft, maar doet alsof.

Als wij t al denken, zullen jounalisten t denken en beseffen dat daar clicks mee verdienen zijn, en leidt dat hoe dan ook af van alle inhoudelijke plannen van de kandidaten. :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan