Amerika

Je hebt gewoon hartstikke gelijk. Mooi natuurgebied is veel beter. Misschien kunnen we de natives dan aanstellen als guardians. Dan krijgen ze weer de vrijheid en de ruimte die van hen is afgepakt en die ze zo (zeggen te) missen. Ik zeg win-win.

Agreed. Laat dan het natuurreservaat maar helemaal aan de natives. Canada is zelf al grotendeels een natuurreservaat die hebben er geen extra meer nodig.
 
Heb flarden van het eerste tv-debat tussen Trump en Biden gezien. Man man man wat een aanfluiting. Echt genant als je daartussen moet kiezen.
 
Pfoe, als ik t zo lees was t vergelijkbaar met een wedstrijdje schreeuwen tussen twee ooms op n kringverjaardag. Biden als 'winnaar' maar toch vreemd dat je uit al die mensen slechts uit 2x bad grandpa kan kiezen
 
Heb flarden van het eerste tv-debat tussen Trump en Biden gezien. Man man man wat een aanfluiting. Echt genant als je daartussen moet kiezen.

Het was te verwachten.
Een "strijd" tussen bejaarde kleuters. Het veelvuldig interrumperen kan gemakkelijker voorkomen worden als de gespreksleider in dit geval meer de "gesprekslijder" de microfoon uit zet van de een als de ander gesprekstijd heeft. Daarna kunnen ze dan "discussiëren"/bekvechten.
Dat de Amerikanen straks een president moeten kiezen uit deze kandidaten hebben ze zichzelf aangedaan. Daar heb ik dan ook geen enkel medelijden mee. Dat de rest van de wereld ermee opgescheept zit is veel erger.
 
Wilde t debat ff terugkijken, na een kwartier ben ik afgehaakt. Hetgeen de mannen weten te brengen is beschamend.
 
Je krijgt ook gewoon koppijn als je het probeert te luisteren. Constant door elkaar heen.

Ik zag reddit volstaan met links over Biden die Trump vertelt z'n kop te houden. Veelal positief natuurlijk, want reddit is grotendeels anti-Trump. Ik dacht dat Trump de les was gelezen, de mond gesnoerd.

De snippet die ik heb gezien met 'Will you shut up, man' is volgens mij kostje voor de Trumpianen want Trump geeft meermaals aan dat Biden de vraag niet beantwoordt (en dat klopt ook, denk ik) en uiteindelijk reageert Biden op deze manier. Dit heeft waarschijnlijk geen negatief effect bij Trump's eigen kamp.

Het is niet heel sjiek van Trump om er doorheen te praten, het is daarentegen wel ty-pisch Trump. En zet als moderator gewoon de microfoon uit van degene die niet aan het woord is.
 
Die laatste klopt inderdaad wel. Een seniele oude man en een oranje seniele megalomaan die het tegen elkaar opnemen om de machtigste man van de wereld te worden. Slecht nieuws voor de wereld...

En ongelofelijk dat beide kampen (op zich al achterlijk dat ze kiezen uit twee) niet met een fatsoenlijke kandidaat op de proppen kunnen komen. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het over vier jaar gewoon nóg gekker wordt. Nog harder schreeuwende, incompetente cunts....
 
Die laatste klopt inderdaad wel. Een seniele oude man en een oranje seniele megalomaan die het tegen elkaar opnemen om de machtigste man van de wereld te worden. Slecht nieuws voor de wereld...

En ongelofelijk dat beide kampen (op zich al achterlijk dat ze kiezen uit twee) niet met een fatsoenlijke kandidaat op de proppen kunnen komen. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het over vier jaar gewoon nóg gekker wordt. Nog harder schreeuwende, incompetente cunts....

En dit is de absolute top in politiek Amerika, hun beste spelers zijn naar voren geschoven...
 

Shadow-Mordor-Concept-Art-17.jpg


Amerika volgens Europa :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan