Amerika

Ik volg de politiek hier niet zo nauwlettend meer. Ik weet dat Baudet en Wilders ook van stevige statements houden, maar voor mijn gevoel zijn ze nog net iets tammer dan dat.
Ach, als je de verantwoordelijke minister voor sluipmoordenaar uitmaakt zit je dr niet ver vanaf.
Daarbij roept Baudet met regelmaat dat alle andere partijen NL willen vernietigen. Dus nee, letterlijk heeft hij het woord haten mogelijk niet gebruikt, maar de strekking van zijn teksten zijn gelijk.
 
In Amerika is alles overdreven, dus ook het taalgebruik. Voor ons Nederlanders is dat misschien raar, maar een Amerikaan kijkt er misschien niet eens van op.
 
Ach, als je de verantwoordelijke minister voor sluipmoordenaar uitmaakt zit je dr niet ver vanaf.
Daarbij roept Baudet met regelmaat dat alle andere partijen NL willen vernietigen. Dus nee, letterlijk heeft hij het woord haten mogelijk niet gebruikt, maar de strekking van zijn teksten zijn gelijk.

Tja. Nu vind ik zelf "sluipmoordenaar van de agrarische sector" nog tegen bloemig en metaforisch taalgebruik aanschurken. Iedereen weet tenslotte dat hij de minister niet echt beschuldigde van sluipmoorden met een sniper rifle op nietsvermoedende boeren die achterom een bammetje zitten te eten in de ochtendzon, maar vanwege regelgeving die een "dood" van het boerenvak kan veroorzaken. Heel simpel. Even los van de discussie daarover en los van de kwal die Baudet heet.

"The left hates America", bam, klaar, zij zijn de vijand, vind ik dan echt in een andere categorie vallen.
 
Tja. Nu vind ik zelf "sluipmoordenaar van de agrarische sector" nog tegen bloemig en metaforisch taalgebruik aanschurken. Iedereen weet tenslotte dat hij de minister niet echt beschuldigde van sluipmoorden met een sniper rifle op nietsvermoedende boeren die achterom een bammetje zitten te eten in de ochtendzon, maar vanwege regelgeving die een "dood" van het boerenvak kan veroorzaken. Heel simpel. Even los van de discussie daarover en los van de kwal die Baudet heet.

"The left hates America", bam, klaar, zij zijn de vijand, vind ik dan echt in een andere categorie vallen.
En die afzetten tegen "de VVD en CDA willen Nederland vernietigen" iets wat Baudet ook gezegd heeft? Vind ik persoonlijk redelijk de zelfde catagorie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij kan zich beter terugtrekken. Dat is beter voor hem en de USA en vooral voor de hele wereld.
Mocht hij onverhoopt deze verkiezing winnen komt er nog meer ellende.
Het heeft er sterk de schijn van dat meneer wat narcistische trekjes heeft, die denkt niet aan de USA of de wereld, en denkt dat hij het wel goed doet en dus niet terug hoeft te treden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan