Amerika

:unsure:
Is je zinsbouw onhandig, of leer je je kinderen iets verkeerds aan?
Watt is niet de afgeleide van Joule per seconde, het is de (tijds)afgeleide van Joule.
:geek::geek:
Dan gaan we m aanpassen, is vooral om te duiden dat wat in beginsel zelden een goed antwoord is op een vraag ;)
 

Goed, ik kom er toch nog maar even in:

Alleen dat begin al; wat een linkse beeldvorming weer.:braak: Geen TotalBB, maar TotalBS. "Vreedzame protesteerders" zullen er vast zijn, maar op social media zijn honderden onafhankelijke filmpjes te zien van zogenaamde 'vreedzame BLM protesteerders' die de hele stad afbreken, groepsgewijs mensen kopschoppen, winkels plunderen en in de fik zetten, moorden etc. Wat mij betreft grijpt de politie niet hard genoeg in.

https://www.washingtonexaminer.com/...te-park-by-pointing-to-last-weekends-violence

En voor de BLM liefhebbers: er zijn volgens mij al minstens vijf zwarte mensen gedood, gewoon goede burgers (geen criminelen), waaronder een gepensioneerde zwarte kapitein politie, die een winkel van een vriend probeerde te beschermen tegen dat vreedzame BLM en Antifa tuig. En voor wie nog gelooft dat zogenaamde 'white supremacists degenen zijn die voor het geweld, de rellen en plunderingen zorgen', doe even je oogkleppen af a.u.b.:

https://www.dailymail.co.uk/news/ar...tired-St-Louis-police-captain-David-Dorn.html

Hier een van de "white supremacists," die David Dorn neerschoot omdat hij hem in de weg stond bij het plunderen van de winkel van zijn vriend. :rolleyes:
En drie keer raden wat in 90% van de gevallen de kleur is van degenen die zich schuldig maken aan wat ik hierboven vermeldde. Is dat racistisch of zijn de feiten gewoon racistisch? Helaas dat laatste dus.

[edit, er zijn inmiddels al 13 doden gevallen:] https://apnews.com/864cb5c14ba08b4411a16577042d0773

En wat die intro betreft: ziet men nou werkelijk niet dat die trollen gewoon reacties van de politie aan het uitlokken zijn om nog meer olie op het vuur te gooien? En het dan filmen en zie je wel, de politie doet aan machtsmisbruik en is gewelddadig! Niet alleen daar, maar over de hele wereld zie van die hysterische lui die de politie aan het uitlokken zijn om dan vervolgens brand te schreeuwen als ze aangepakt worden. "Maar we zijn vreedzaam aan het protesteren!" Ammehoela vreedzaam.

En praat me niet van die compleet gestoorde city council van Minneapolis die de hele politie willen ontmantelen daar. Ik heb helaas alleen een youtube versie kunnen vinden waar een anarchist de hele tijd commentaar geeft op het gesprek tussen de CNN reporter en iemand van de Minneapolis city council aan het praten is, maar moet je eens voor de gein even luisteren wat ze zegt, en vertel me dan dat ze niet compleet gestoord is:


Blijkbaar zijn we zover dat als er bij je ingebroken wordt en je wil de politie bellen, dan is dat hele principe dat je in staat bent om de politie te bellen eigenlijk al "white privilege", dus daar moeten we van af en we moeten maar eens voelen hoe zogenaamd de niet-blanken behandeld worden door de politie :maniac: Koekoek! Ik zou zeggen. Begin daar a.u.b. vandaag nog mee. Laat heel de politie daar uit Minneapolis vertrekken, en veel plezier mevrouw de City council. Good luck, you're gonna need it.

Verder wil ik zeggen, politiegeweld is een andere issue dan racisme binnen de politie, of binnen het systeem, wat gewoon feitelijk aangetoond pertinente onzin is. Ik heb daar al o.a. onafhankelijke statistieken voor aangetoond die iedereen zelf na kan kijken, maar dit wordt door sommigen weggewimpeld als 'zwakke bronnen', 'zelfverzonnen', wordt kleinerend behandeld in een poging om het rationele en heldere standpunt, gestaafd door feiten, te verzwakken, en wordt er niet naar de kern van het verhaal geluisterd, maar wordt er enkel bespottelijk de nadruk gelegd op verkeerd geïnterpreteerde stukken tekst en de vriendjes die het met het andere standpunt eens zijn haken daar dan graag op in, of wordt het afgewimpeld als "er zijn ook joden die de holocaust ontkennen.";) Dan kun je wel doorgaan, maar dan is het trekken aan een dood paard dat oogkleppen opheeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan