Amerika

Niks racistisch aan, grof en direct wel. Niet de meest tactische oneliner misschien maar toch liever en fout/directe dan schijnheilig er over doen.

Ik denk er net zo over alleen ik breng het anders, ik heb in me jonge wilde jaren alles gedaan, elk haarkleur soort of halfbloedje, maar in 34 jaar 0x een negroïde iemand gezien waar ik van zei die wil ik doen. Ik word er totaal niet door aangetrokken op sexueel gebied.

Qua omgang vrienden collega's maakt kleur me totaal niet uit, kan je een a4tje vol geven aan blanke en zwarte die ik wel en niet mag. En nee ze roept geen kankerapen, racistische grappen over negers oostblokkers enz wel volop en dat is ook alleen maar goed. Ik pak haar net zo hard terug dus geven en nemen. Alleen veel overgevoelige figuren kunnen niks nemen en schuilen zich direct achter racismekaart🤦‍♂️

Het gaat me niet om seksuele voorkeuren. De ene valt op zwart, de andere op wit, Aziatisch, of wat dan ook.Prima. Da's heel wat anders dan zeggen dat je het 'liever met een hond doet dan met een neger'. D'r even van uit gaande ( denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker) dat ook jij seks met dieren tamelijk pervers vindt, is dat vooral laten blijken hoe walgelijk en vies iemand is.
Ik vind dát dus juist heel erg overgevoelig. Je kunt ook zeggen: ik val er niet op. Klaar. (Persoonlijk vraag ik me af waarom je het sowieso moet zeggen, maar goed...). Maar neen, het Gooise poppetje is blijkbaar emotioneel zo geraakt, dat ze nog eens moet benadrukken hoe vies het is (smerig, tegennatuurlijk, pervers etc. zijn typisch racistische triggers).

Overigens, omdat ze het blijkbaar nodig vindt om zo te benadrukken, denk ik: meisje, meisje, wat probeer jij eigenlijk weg te drukken? Doet me een beetje denken aan de gay die obsessief met vrouwen naar bed gaat en flikkers in elkaar schopt om te bewijzen dat hij hetero is.
Dat Gooise poppetje van jou loopt volgens mij groot risico om binnen nu en een paar jaar in bed te belanden met een zwarte, groot geschapen. atleet. En als ze dan tegen je witte vriendjes zegt dat ze nog liever met een hond de koffer in duikt, dan met een witte man - dan zullen we eens kijken of ze vinden dat dat geen racistische opmerking is. Gaan we de overgevoeligheid eens peilen.

Ik heb het eerder gezegd, Quagmire , ieder mens is rot. Racistisch, pervers, geil - het klotst door ons allemaal heen, en geen enkele opmerking is onschuldig of staat op zichzelf. Mijn 'politieke correctheid' komt niet voort uit een of andere Disney- overtuiging dat we uiteindelijk allemaal vriendjes kunnen zijn. Je moet, als je wilt afstuderen op de ware school van het pessimisme, het vuile beest in de bek durven kijken. Jij denkt misschien dat mensen je te cynisch of grofgebekt vinden, ik denk juist dat je nog te veel in onschuld gelooft. Je hebt talent, maar je bent nog naïef.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het eerder gezegd, Quagmire , ieder mens is rot. Racistisch, pervers, geil - het klotst door ons allemaal heen, en geen enkele opmerking is onschuldig of staat op zichzelf. Mijn 'politieke correctheid' komt niet voort uit een of andere Disney- overtuiging dat we uiteindelijk allemaal vriendjes kunnen zijn. Je moet, als je wilt afstuderen op de ware school van het pessimisme, het vuile beest in de bek durven kijken. Jij denkt misschien dat mensen je te cynisch of grofgebekt vinden, ik denk juist dat je nog te veel in onschuld gelooft. Je hebt talent, maar je bent nog naïef.

Ik merk dat ik wat moeite heb om je laatste alinea te plaatsen.
De wens/het beeld dat we allemaal normaal met elkaar omgaan wordt gereduceerd tot een disney-overtuiging?
Alleen de ware pessimist (en dat is Quagmire nog niet genoeg begrijp ik?) komt tot verlichting?

Ik bedoel dit echt uit nieuwsgierigheid en het willen begrijpen van wat je hier precies wilt zeggen.
Graag een nadere toelichting :)
 
Ik merk dat ik wat moeite heb om je laatste alinea te plaatsen.
De wens/het beeld dat we allemaal normaal met elkaar omgaan wordt gereduceerd tot een disney-overtuiging?
Alleen de ware pessimist (en dat is Quagmire nog niet genoeg begrijp ik?) komt tot verlichting?

Ik bedoel dit echt uit nieuwsgierigheid en het willen begrijpen van wat je hier precies wilt zeggen.
Graag een nadere toelichting :)
Ik denk dat De Bondscoach, net als de meeste anderen, een beetje moe wordt van het constante negatieve gezeur van Quagmire, en er op een beetje ludieke manier nog tegenin probeert te gaan. Ik heb de hoop allang opgegeven, en probeer het gebral van hem zo veel mogelijk te negeren, maar dat is wel moeilijk
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat De Bondscoach, net als de meeste anderen, een beetje moe wordt van het constante negatieve gezeur van Quagmire, en er op een beetje ludieke manier nog tegenin probeert te gaan. Ik heb de hoop allang opgegeven, en probeer het gebral van hem zo veel mogelijk te negeren, maar dat is wel moeilijk
Met de negeerknop is dat eenvoudig.
 
I know. Ik heb maar 1 iemand onder de negeerknop, maar ik vind dat toch een beetje de bedoeling van een forum ondermijnen.
Eens. Ik heb ook jaren zonder negeerknop gedaan. Er staan er nu 2 in, waarvan er 1 verbannen is.
 
Interessant genoeg zit de agent nu niet in jail (zoals gebruikelijk voor het voorarrest en voor een officiële veroordeling) maar gelijk in een high security prison in afwachting van zijn process. Vooral omdat de jails in Minnesota vol zitten met mensen die tijdens de protesten zijn gearresteerd - die vermoedelijk beter geen cel met deze agent zouden moeten delen.

En ik vermoed dat een blanke agent die meer dan 18 klachten tegen zich heeft lopen + duidelijk gefilmd is tijdens de dodelijke aanhouding van een zwarte man het ook in een high security prison vermoedelijk niet heel gezellig zal hebben met de overige bewoners.


Ik denk dat z'n kringspier behoorlijk opgerekt gaat worden.
 
Ik heb het eerder gezegd, Quagmire, ieder mens is rot. Racistisch, pervers, geil - het klotst door ons allemaal heen, en geen enkele opmerking is onschuldig of staat op zichzelf. Mijn 'politieke correctheid' komt niet voort uit een of andere Disney- overtuiging dat we uiteindelijk allemaal vriendjes kunnen zijn. Je moet, als je wilt afstuderen op de ware school van het pessimisme, het vuile beest in de bek durven kijken. Jij denkt misschien dat mensen je te cynisch of grofgebekt vinden, ik denk juist dat je nog te veel in onschuld gelooft. Je hebt talent, maar je bent nog naïef.

Jeetje, dit is wel echt next-level cynisch en pessimistisch. Vergeleken met deze gitzwarte zienswijze is die van Quagmire bijna optimistisch te noemen.
 
Ik heb het eerder gezegd, @Quagmire , ieder mens is rot. Racistisch, pervers, geil - het klotst door ons allemaal heen, en geen enkele opmerking is onschuldig of staat op zichzelf. Mijn 'politieke correctheid' komt niet voort uit een of andere Disney- overtuiging dat we uiteindelijk allemaal vriendjes kunnen zijn. Je moet, als je wilt afstuderen op de ware school van het pessimisme, het vuile beest in de bek durven kijken. Jij denkt misschien dat mensen je te cynisch of grofgebekt vinden, ik denk juist dat je nog te veel in onschuld gelooft. Je hebt talent, maar je bent nog naïef.
Kan zo in een streng, reformatorische preek, dit stukkie :speechless:
 
Ik denk dat De Bondscoach, net als de meeste anderen, een beetje moe wordt van het constante negatieve gezeur van Quagmire, en er op een beetje ludieke manier nog tegenin probeert te gaan. Ik heb de hoop allang opgegeven, en probeer het gebral van hem zo veel mogelijk te negeren, maar dat is wel moeilijk
In tegendeel. Ik denk dat Quagmire in zwartgalligheid een talentvolle jonge man is, maar nog te gevoelig en sentimenteel. Ik zou hem graag als leerling willen adopteren.
 
Ik denk dat De Bondscoach, net als de meeste anderen, een beetje moe wordt van het constante negatieve gezeur van Quagmire, en er op een beetje ludieke manier nog tegenin probeert te gaan. Ik heb de hoop allang opgegeven, en probeer het gebral van hem zo veel mogelijk te negeren, maar dat is wel moeilijk

Grow up dude, als je wakker gaat liggen van iemand op een forum dan moet jij je aanmelden als patiënt bij De Bondscoach en wat hulp zoeken :) Mensen die anders zijn, in welk opzicht dan ook zijn juist een verrijking op een forum. Waar 90% kuddeschapen zijn die elkaar netjes achterna lullen en volgen. Minder huilie huilie en accepteren dat een forum voor iedereen is, en sommige totaal geen behoefte hebben om alleen maar de goede of leuke dingen na te typen.

Random voorbeeld van berichten onder elkaar bij een topic:
Kees - Malen was top
Piet - Ik vond malen echt goed
Andries - Malen draaide vandaag lekker
Patrick - Malen was echt op dreef
Daniel - Malen was de beste vandaag
Quagmire - Malen was goed maar teveel balverlies alleen
Iedereen hier - dood aan Q want hij is een pessimist, typt niet met de kudde mee, kut pessimist, hoe durft die, negeerknop, ban hem..

Maar leef jij maar gerust verder in je eigen perfecte wereldje verder hoor :FP: (K)
 
Grow up dude, als je wakker gaat liggen van iemand op een forum dan moet jij je aanmelden als patiënt bij De Bondscoach en wat hulp zoeken :) Mensen die anders zijn, in welk opzicht dan ook zijn juist een verrijking op een forum. Waar 90% kuddeschapen zijn die elkaar netjes achterna lullen en volgen. Minder huilie huilie en accepteren dat een forum voor iedereen is, en sommige totaal geen behoefte hebben om alleen maar de goede of leuke dingen na te typen.

Random voorbeeld van berichten onder elkaar bij een topic:
Kees - Malen was top
Piet - Ik vond malen echt goed
Andries - Malen draaide vandaag lekker
Patrick - Malen was echt op dreef
Daniel - Malen was de beste vandaag
Quagmire - Malen was goed maar teveel balverlies alleen
Iedereen hier - dood aan Q want hij is een pessimist, typt niet met de kudde mee, kut pessimist, hoe durft die, negeerknop, ban hem..

Maar leef jij maar gerust verder in je eigen perfecte wereldje verder hoor :FP: (K)
Ja inderdaad, wij kennen jou als zeer genuanceerd en beschaafd in taalgebruik.
 
Grow up dude, als je wakker gaat liggen van iemand op een forum dan moet jij je aanmelden als patiënt bij De Bondscoach en wat hulp zoeken :) Mensen die anders zijn, in welk opzicht dan ook zijn juist een verrijking op een forum. Waar 90% kuddeschapen zijn die elkaar netjes achterna lullen en volgen. Minder huilie huilie en accepteren dat een forum voor iedereen is, en sommige totaal geen behoefte hebben om alleen maar de goede of leuke dingen na te typen.

Random voorbeeld van berichten onder elkaar bij een topic:
Kees - Malen was top
Piet - Ik vond malen echt goed
Andries - Malen draaide vandaag lekker
Patrick - Malen was echt op dreef
Daniel - Malen was de beste vandaag
Quagmire - Malen was goed maar teveel balverlies alleen
Iedereen hier - dood aan Q want hij is een pessimist, typt niet met de kudde mee, kut pessimist, hoe durft die, negeerknop, ban hem..

Maar leef jij maar gerust verder in je eigen perfecte wereldje verder hoor :FP: (K)

Ik kan jouw bijdragen best waarderen, hoor. Juist omdat ze soms een ander geluid laten horen. Ik denk alleen wel dat je er soms wellicht in doorschiet en dat de manier waarop soms onnodig ongenuanceerd is. Zou het kunnen dat je het op momenten express zo ongenuanceerd mogelijk brengt, omdat je jezelf de rol van de "anders denkende" hebt aangemeten?

Mocht dat zo zijn, dan denk ik dat je jezelf en de rest een groot plezier zou doen wanneer je die nuances hier en daar wel aanbrengt, of hier en daar minder groffe taal gebruikt - sterker nog, ik denk dat jouw gedachten nog veel effectievier zouden overkomen op medeforummers en je zelfs nog serieuzer zou worden genomen. Vind hoe dan ook dat je de ruimte moet blijven krijgen om je op jouw manier te uiten, maar gelukkig krijg je die ruimte ook.
 
Genoeg over mij, hoe erg ik me ook vereerd voel dat ik de Trump-topic mag kapen, als er ooit een Q topic komt dan ga ik me zelf meer verdedigen :ROFL:

Voor nu, wie het nog niet gezien heeft, de reconstructie van zijn dood en alle camerabeelden die er van zijn. Het complete verhaal samengevat in een oscarwinnende bijdragen bijna gewoon. Overleden door hart- en longfalen + had corona

 
Genoeg over mij, hoe erg ik me ook vereerd voel dat ik de Trump-topic mag kapen, als er ooit een Q topic komt dan ga ik me zelf meer verdedigen :ROFL:

Voor nu, wie het nog niet gezien heeft, de reconstructie van zijn dood en alle camerabeelden die er van zijn. Het complete verhaal samengevat in een oscarwinnende bijdragen bijna gewoon. Overleden door hart- en longfalen + had corona

Overleden door een knie in zijn nek, waarbij hij aangaf dat t niet goed ging. Zonder die knie had ie gewoon nog geleefd.
De punten die jij aandraagt daarvan is bij de contra-expertise aangetoond dat deze niet van invloed zijn geweest op zijn sterven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan