Amerika

Preventief ruimen inderdaad. Zoals ze met JFK hebben gedaan werkte het toch goed?
Het idiote is dat deze clown een land bestuurt waarvan de meerderheid volstrekt achterlijk is en hem gelooft. Gisteren zei hij A, vandaag zegt hij B en morgen wanneer blijkt dat het C is zegt hij zonder problemen: "Het is C en ik wist allang dat het C was zelfs nog voor de experts wisten dat het C was. Ik heb toevallig uitmuntende kennis over C, dat kun je aan alle experts vragen. Die zeggen allemaal: "Meneer de president, wat heeft u er veel verstand van. Misschien nog wel meer dan wij!'"

....En zijn volgelingen zeggen dan: 'Zie je nou wel. Jullie zijn haters die niet willen inzien dat hij er gewoon heel veel van af weet!' Alsjeblieft, ga dood met z'n allen. Geef dat land weer terug aan de natives en spring met z'n allen in de oceaan.
Het is werkelijk niet te geloven dat dit kolderieke verhaal nog waar is ook. :ROFL:
 
Dat gebeurt toch wel, want Biden is absoluut geen partij voor Trump. De crisis werkt ook nog eens in Trumps voordeel, want Biden kan geen campagne voeren, terwijl Trumps optredens automatisch campagnes zijn. En hoe belachelijk hij zich telkens ook maakt, het zal niet uitmaken, want hij speelt het nog steeds slim. Amerika gaat de 100k doden nooit halen, dus Trump heeft zich alvast ingedekt met een uitspraak een tijd geleden en zal straks kunnen verkondigen dat hij en zijn regering de crisis beter en sneller hebben aangepakt dan was voorspeld. Met al zijn ''America first'' retoriek die hij nu mooi ook weer de wereld in kon slingeren blijft hij populair onder de nationalisten en die lijn zal hij tijdens de rest van de campagne ook weer opvoeren, dat hij altijd als eerste voor Amerika zal kiezen, ook in het herstel van het land na de crisis. Trump is een gigantische droplul, maar gewiekst is hij wel. Zie ook zijn lijntje die hij direct weer uitgooide naar Noord Korea om ze ''bij te staan'' in deze crisis. Een mooie kans voor hem na de toch wel kleine afgang die het klappen van de vorige top met Kim Jong-Un was. Nu framed hij dit natuurlijk als het zijn van een oh zo goede leider die een humanitaire ramp in dat land wil voorkomen, maar het is hem gewoon te doen om zijn eer te herstellen en weer ''positief'' en ''revolutionair'' in het nieuws te komen. Dit is nu al een gelopen race. Wat kan Biden hier tegenover stellen? Trump aanvallen lijkt geen zin te hebben en vaak juist averechts te werken, en standaard praat over een gezonde koers varen is niet ''charismatisch'' genoeg.

De man heeft kritische pers gebombardeerd als "fake", en de vrienden van Fox slikken zijn shit als zoete koek. Dus denk dat je gelijk hebt, dat echt aanvallen weinig nut heeft. Ik vraag me oprecht af wat de man moet doen om bij zijn eigen partij te worden uitgekotst. Nixon trad ooit af vanwege leugens, betrokkenheid bij het zwartmaken van zijn tegenstanders en het laten aanleggen van afluisterapparatuur. Het laatste heeft ie wellicht niet gedaan, maar de eerste 2 doet ie regelmatig en in het openbaar.
 

De Verenigde Staten schorten hun betalingen aan wereldgezondheidsorganisatie WHO op. Dat heeft president Trump bekendgemaakt. Hij verwijt de organisatie foute informatie te hebben verspreid over het coronavirus, de crisis te hebben onderschat en China onvoldoende kritisch te hebben benaderd.

:FP: :FP: :FP:
 
De man heeft kritische pers gebombardeerd als "fake", en de vrienden van Fox slikken zijn shit als zoete koek. Dus denk dat je gelijk hebt, dat echt aanvallen weinig nut heeft. Ik vraag me oprecht af wat de man moet doen om bij zijn eigen partij te worden uitgekotst. Nixon trad ooit af vanwege leugens, betrokkenheid bij het zwartmaken van zijn tegenstanders en het laten aanleggen van afluisterapparatuur. Het laatste heeft ie wellicht niet gedaan, maar de eerste 2 doet ie regelmatig en in het openbaar.
Nee hoor, Nixon trad helemaal niet af om de redenen die jij noemt, hij trad af omdat hij gelogen had tegen het parlement
 
Gevaarlijke gek die wil scoren over de ruggen van de corona patiënten. Nu is WHO weer aan de beurt. Gewoon om zijn achterlijke volgelingen te laten zien dat hij dit durft, de redder van het land die opkomt voor de belangen van zijn volk. Dat gaat hem uiteraard helpen bij de verkiezingen die nu even op de achtergrond zijn geraakt. Maar daar doet ie het allemaal niet voor. Gevaarlijke gek. Deze man maakt met zijn acties vele andere gekken waaronder de Iraanse leiders of Putin nog populairder in die regio’s.
 
Gevaarlijke gek die wil scoren over de ruggen van de corona patiënten. Nu is WHO weer aan de beurt. Gewoon om zijn achterlijke volgelingen te laten zien dat hij dit durft, de redder van het land die opkomt voor de belangen van zijn volk. Dat gaat hem uiteraard helpen bij de verkiezingen die nu even op de achtergrond zijn geraakt. Maar daar doet ie het allemaal niet voor. Gevaarlijke gek. Deze man maakt met zijn acties vele andere gekken waaronder de Iraanse leiders of Putin nog populairder in die regio’s.
Ik hoop dat de WHO Amerika lekker laat rotten in het coronavirus. Geen vinger meer naar uitsteken, laat ze het allemaal maar zelf oplossen. Eens kijken hoe blij de Trumpvolgers dan nog zijn.
 
Ik hoop dat de WHO Amerika lekker laat rotten in het coronavirus. Geen vinger meer naar uitsteken, laat ze het allemaal maar zelf oplossen. Eens kijken hoe blij de Trumpvolgers dan nog zijn.
De WHO doet toch niet zo heel veel direct? Die geven advies, verdelen onderzoeksgeld en vergaderen een hele hoop.
 
De WHO doet toch niet zo heel veel direct? Die geven advies, verdelen onderzoeksgeld en vergaderen een hele hoop.
Ik heb geen idee wat ze allemaal doen, met een begroting van ruim 3 miljard hoop ik heel veel.
In ieder geval hoop ik dat ze niks meer voor Amerika doen zolang Trump daar zit.
 
Ik heb geen idee wat ze allemaal doen, met een begroting van ruim 3 miljard hoop ik heel veel.
In ieder geval hoop ik dat ze niks meer voor Amerika doen zolang Trump daar zit.
Snel googlen, doet mij vermoeden dat ze niet zo heel veel direct doen in de VS. Je kunt moeilijk onderzoek naar een covid-19 medicijn vergoeden, en dan stipuleren dat dat medicijn niet in de VS gebruikt mag worden ofzo.
 
Snel googlen, doet mij vermoeden dat ze niet zo heel veel direct doen in de VS. Je kunt moeilijk onderzoek naar een covid-19 medicijn vergoeden, en dan stipuleren dat dat medicijn niet in de VS gebruikt mag worden ofzo.
Hm, jammer.
 
Ach ja, aan de ene kant heb je mij, een persoon die denkt dat dit niet de taak van de president is. Aan de andere kant heb je andere mensen, die dit prachtig vinden. Ik heb er mijn mening over. En tja, is mijn mening zaligmakend??

Ja. Ja. In dit geval wel. Maar goed, maak dat deze gekken maar eens wijs!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan