Amerika

hmm, Trump retweet een tweet waarin hij opgeroepen wordt om Fauci te ontslaan.
Tja. Die heeft gezegd dat er niet goed is gehandeld, en dat kan niet. Niemand heeft beter gehandeld dan Trump. Een hyperintelligente man die met zijn geweldig team formidabel heeft ingegrepen. Dan is die uitspraak een aanval op het land, en is ontslag eigenlijk de meest zachte straf.
 
Trump in control...

Bekijk de filmpjes eens. Je hebt echt het idee dat je naar een klucht zit te kijken. Of naar de minister van voorlichting van Irak, Noord-Korea of Wit-Rusland. Maar dit is de president van de VS....
 
Trump in control...

Bekijk de filmpjes eens. Je hebt echt het idee dat je naar een klucht zit te kijken. Of naar de minister van voorlichting van Irak, Noord-Korea of Wit-Rusland. Maar dit is de president van de VS....
Het blijft een prestatie hoe hij toch nog onder het niveau weet te komen wat hij eerder bereikt heeft. In vergelijking hiermee is George W Bush een soort Lincoln. :eek:
 
Trump in control...

Bekijk de filmpjes eens. Je hebt echt het idee dat je naar een klucht zit te kijken. Of naar de minister van voorlichting van Irak, Noord-Korea of Wit-Rusland. Maar dit is de president van de VS....
Mijn hemel, dit is inderdaad retoriek die je van een dictator verwacht. T is en blijft een engnek, en dan te bedenken dat hij er niet meer had hoeven zitten als slechts een paar personen hun verstand hadden gebruikt ipv langs partijlijnen te stemmen.
 
Mijn hemel, dit is inderdaad retoriek die je van een dictator verwacht. T is en blijft een engnek, en dan te bedenken dat hij er niet meer had hoeven zitten als slechts een paar personen hun verstand hadden gebruikt ipv langs partijlijnen te stemmen.
Of als sommigen hun lazy ass van de bank hadden gehaald en hadden gestemd. Of als diegenen hadden ingezien dat “Bernie of bust“ wel heel stoer klinkt, maar je dan wel met zo’n oranje clown opgescheept zit.
 
Of als sommigen hun lazy ass van de bank hadden gehaald en hadden gestemd. Of als diegenen hadden ingezien dat “Bernie of bust“ wel heel stoer klinkt, maar je dan wel met zo’n oranje clown opgescheept zit.
Deels eens, maar neem in ogenschouw dat de gemiddelde burger dit 4 jaar geleden niet kon inschatten of blind in de fox-polonaise meeliep is tot daar aan toe, die kan ik zulks wat dat betreft minder kwalijk nemen dan al die laffe lui die begin dit jaar langs de partijlijn hebben gestemd.
 
Trump in control...

Bekijk de filmpjes eens. Je hebt echt het idee dat je naar een klucht zit te kijken. Of naar de minister van voorlichting van Irak, Noord-Korea of Wit-Rusland. Maar dit is de president van de VS....
Overigens ook wel zeer brutaal, een filmpje dat neigt naar zelfpromotie afspelen tijdens een corona-update. Hij zal d'r wel weer mee wegkomen maar stel je voor dat we hier bij de volgende corona-briefing in Nederland eerst een filmpje te zien krijgen waarin de diverse burgemeesters en commissarissen van de Koning Rutte een veer in de r**t steken, dan is t land te klein, en terecht.
 
Overigens ook wel zeer brutaal, een filmpje dat neigt naar zelfpromotie afspelen tijdens een corona-update. Hij zal d'r wel weer mee wegkomen maar stel je voor dat we hier bij de volgende corona-briefing in Nederland eerst een filmpje te zien krijgen waarin de diverse burgemeesters en commissarissen van de Koning Rutte een veer in de r**t steken, dan is t land te klein, en terecht.
Een filmpje dat NEIGT naar zelfpromotie? :ROFL:

Je kan veel over Trump zeggen, maar niet dat hij niet goed is in zelfpijperij.
 
Deels eens, maar neem in ogenschouw dat de gemiddelde burger dit 4 jaar geleden niet kon inschatten of blind in de fox-polonaise meeliep is tot daar aan toe, die kan ik zulks wat dat betreft minder kwalijk nemen dan al die laffe lui die begin dit jaar langs de partijlijn hebben gestemd.
Toch kan ik me daar wel een boel bij voorstellen. Ik zou ook wel 2x nadenken voordat ik m'n carriere op het spel zet. Er zouden toch echt een heleboel republikeinen tegen Trump moeten hebben stemmen om enig verschil te maken.

En let maar op, het volk vindt het allemaal prachtig en die kiezen hem straks gewoon weer voor een 2e termijn. :braak:
 
Toch kan ik me daar wel een boel bij voorstellen. Ik zou ook wel 2x nadenken voordat ik m'n carriere op het spel zet. Er zouden toch echt een heleboel republikeinen tegen Trump moeten hebben stemmen om enig verschil te maken.

En let maar op, het volk vindt het allemaal prachtig en die kiezen hem straks gewoon weer voor een 2e termijn. :braak:
Dus is men bezig met carriereplanning ipv het volk te dienen, waarvoor ze ooit aangesteld zijn.
Of t volk zo weer achter m aanloopt hangt af hoe e.e.a. zich nu gaat ontwikkelen.
 
Toch kan ik me daar wel een boel bij voorstellen. Ik zou ook wel 2x nadenken voordat ik m'n carriere op het spel zet. Er zouden toch echt een heleboel republikeinen tegen Trump moeten hebben stemmen om enig verschil te maken.

En let maar op, het volk vindt het allemaal prachtig en die kiezen hem straks gewoon weer voor een 2e termijn. :braak:

Dat gebeurt toch wel, want Biden is absoluut geen partij voor Trump. De crisis werkt ook nog eens in Trumps voordeel, want Biden kan geen campagne voeren, terwijl Trumps optredens automatisch campagnes zijn. En hoe belachelijk hij zich telkens ook maakt, het zal niet uitmaken, want hij speelt het nog steeds slim. Amerika gaat de 100k doden nooit halen, dus Trump heeft zich alvast ingedekt met een uitspraak een tijd geleden en zal straks kunnen verkondigen dat hij en zijn regering de crisis beter en sneller hebben aangepakt dan was voorspeld. Met al zijn ''America first'' retoriek die hij nu mooi ook weer de wereld in kon slingeren blijft hij populair onder de nationalisten en die lijn zal hij tijdens de rest van de campagne ook weer opvoeren, dat hij altijd als eerste voor Amerika zal kiezen, ook in het herstel van het land na de crisis. Trump is een gigantische droplul, maar gewiekst is hij wel. Zie ook zijn lijntje die hij direct weer uitgooide naar Noord Korea om ze ''bij te staan'' in deze crisis. Een mooie kans voor hem na de toch wel kleine afgang die het klappen van de vorige top met Kim Jong-Un was. Nu framed hij dit natuurlijk als het zijn van een oh zo goede leider die een humanitaire ramp in dat land wil voorkomen, maar het is hem gewoon te doen om zijn eer te herstellen en weer ''positief'' en ''revolutionair'' in het nieuws te komen. Dit is nu al een gelopen race. Wat kan Biden hier tegenover stellen? Trump aanvallen lijkt geen zin te hebben en vaak juist averechts te werken, en standaard praat over een gezonde koers varen is niet ''charismatisch'' genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat iemand de man moet laten inslapen.
Preventief ruimen inderdaad. Zoals ze met JFK hebben gedaan werkte het toch goed?
Het idiote is dat deze clown een land bestuurt waarvan de meerderheid volstrekt achterlijk is en hem gelooft. Gisteren zei hij A, vandaag zegt hij B en morgen wanneer blijkt dat het C is zegt hij zonder problemen: "Het is C en ik wist allang dat het C was zelfs nog voor de experts wisten dat het C was. Ik heb toevallig uitmuntende kennis over C, dat kun je aan alle experts vragen. Die zeggen allemaal: "Meneer de president, wat heeft u er veel verstand van. Misschien nog wel meer dan wij!'"

....En zijn volgelingen zeggen dan: 'Zie je nou wel. Jullie zijn haters die niet willen inzien dat hij er gewoon heel veel van af weet!' Alsjeblieft, ga dood met z'n allen. Geef dat land weer terug aan de natives en spring met z'n allen in de oceaan.
 
Dus is men bezig met carriereplanning ipv het volk te dienen, waarvoor ze ooit aangesteld zijn.
Of t volk zo weer achter m aanloopt hangt af hoe e.e.a. zich nu gaat ontwikkelen.
Welcome in the real world. Alle politici, correctie de overgrote meerderheid van politici, ook in Nederland denkt in de eerste plaats aan zichzelf en zien kamerlid gewoon als een baan. Dat dat anders zou moeten zijn, ben ik met je eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan