Amar Catic (A)

PSVkanalles

International
Profcontract voor Amar Catic

Link
Amar Catic heeft zijn eerste profcontract bij PSV getekend. In navolging van Robin Schoonbrood zette de 19-jarige vleugelaanvaller woensdagmiddag zijn handtekening onder een contract in het Philips Stadion. PSV bindt Catic tot de zomer van 2020 met een optie voor een extra seizoen.

1541444042995.png

Amar Catic uit Bosnië-Herzegovina kwam in 2010 op 11 jarige leeftijd over van de jeugd van RKC/Willem II naar de jeugd van PSV.
Op 27 oktober 2018 zat Amar voor het eerst bij de wedstrijdselectie van PSV 1 tijdens de wedstrijd in en tegen Groningen.
Amar heeft tot op heden 5 wedstrijden voor Jong PSV gespeelt, waarvan 2 basisplaatsen.
 
Leuk voor zo'n jongen, uit eigen jeugd. Gezien zijn aantal optredens in JPSV en zijn leeftijd zal hij niet in PSV1 komen. Denk ik.
 

Catic' contract wordt ook niet verlengd. Volg hem niet bij Jong, maar omdat hij dit seizoen toch een enkele keer in actie kwam in de Europa League dacht ik dat ze wel potentieel in hem zagen.

Hij wordt geen eens verhuurd aan een andere Eredivisie club. Zou dat er mee te maken hebben dat hij geen EU speler is?
 

Catic' contract wordt ook niet verlengd. Volg hem niet bij Jong, maar omdat hij dit seizoen toch een enkele keer in actie kwam in de Europa League dacht ik dat ze wel potentieel in hem zagen.

Hij wordt geen eens verhuurd aan een andere Eredivisie club. Zou dat er mee te maken hebben dat hij geen EU speler is?

Als dit al de invloed van Schmidt is zou ik zeggen: goed bezig. Zowel Schwaab als Van Osch en Catic gaan hem nooit worden. Ook die anderen hoef je niet rouwig om te zijn. Gewogen en te licht bevonden, en in het geval van Osch, te klein bevonden. :sneaky:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgen jullie Catic dan regelmatig? Op basis waarvan zou dit hem nooit gaan worden?

En blijf het dan onlogisch vinden dat ze hem dan Europa League "gegund" hebben en niet Madueke, Ngonge of Ledezma.
 
Volgen jullie Catic dan regelmatig? Op basis waarvan zou dit hem nooit gaan worden?

En blijf het dan onlogisch vinden dat ze hem dan Europa League "gegund" hebben en niet Madueke, Ngonge of Ledezma.

Hij heeft het bij Jong ook niet echt laten zien, soms moet je keuzes maken. Voor zo'n jongen ook beter dan maar blijven aankloten.
 
Catic vervolgt zijn carriere bij ADO, gras is nieuw daar en kennelijk groener ;)

bericht

Vertrekt transfervrij, de optie in zijn contract om nog een seizoen te verlengen heeft PSV niet gelicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan