Jur 1913
Leukste nieuwkomer 2020
TijdsverschilHoezo mis ik dan sowieso een deel vd wedstrijd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
TijdsverschilHoezo mis ik dan sowieso een deel vd wedstrijd?
Oof.
Begint het blessureleed nu al.

Of zijn beiden toch bezig met een transfer...Begint het blessureleed nu al.![]()
PSV gaat toch zeker niet de hele selectie verkopen.Of zijn beiden toch bezig met een transfer...

Nee, Oppergard zal wel blijven...PSV gaat toch zeker niet de hele selectie verkopen.![]()
![]()
Ik leef meer met PSV mee dan met Almere.Mooi klote voor de trainer van Almere. Normaal stuur je een betonverdediging het veld in tegen PSV, maar nu ga je toch aan aanvallen denken, maar dat geeft ook weer risico's op tegenaanvallen, en met Lang, Luuk en Lozano is de aanval van PSV niet mals. Kortom, dit maakt t allemaal echt niet makkelijker voor Almere.

Dams mag nog wel op de plek van Frederik.Hopelijk zijn het echt blessures, en geen 'blessures'. Bosz mag wel weer de knutseldoos opentrekken voor morgen. Is Saibari er al weer bij of ook nog niet?
Benitez
Ledezma - Flamingo - Boscagli - Oppegard
Tillman - Veerman - Til
Lozano - Luuk - Lang
In de lijn der verwachtingen.
Dams mag nog wel op de plek van Frederik.
Maar Dams gaat, een mirakel daargelaten, ook nooit PSV-1 halen.

De XXL aanvalHopelijk zijn het echt blessures, en geen 'blessures'. Bosz mag wel weer de knutseldoos opentrekken voor morgen. Is Saibari er al weer bij of ook nog niet?
Benitez
Ledezma - Flamingo - Boscagli - Oppegard
Tillman - Veerman - Til
Lozano - Luuk - Lang
In de lijn der verwachtingen.
En dan wordt er dus ook niemand verkocht, want iedereen wordt terugverwacht.
Kortom, ff doorbijten maar er lijkt licht te schijnen aan het einde van de tunnel

Voor Maccabi uit dus.
Kortom, ff doorbijten maar er lijkt licht te schijnen aan het einde van de tunnel
Puntenverlies incoming. Kan haast niet anders. Dit in combinatie met onze verdediging kan niet goed gaan.
Almere verloor met 0-1 in Alkmaar en 3-0 tegen Fortuna. Gaan ze zich ingraven komen we er gewoon doorheen, gaan ze aanvallen dan counteren we ze gewoon kapot. Beetje vertrouwen in onze spelers.Puntenverlies incoming. Kan haast niet anders. Dit in combinatie met onze verdediging kan niet goed gaan.