Algemene transfergeruchten

De back van Groningen hebben ze al laten lopen die nu bij Brugge speelt. Psv moet nu handelen en die Kerkez bij AZ weghalen. Helaas geen gerucht dus off-topic. Maar ik hoop dat ze ermee bezig zijn.
 
De back van Groningen hebben ze al laten lopen die nu bij Brugge speelt. Psv moet nu handelen en die Kerkez bij AZ weghalen. Helaas geen gerucht dus off-topic. Maar ik hoop dat ze ermee bezig zijn.
Dat ZE ermee bezig zijn..? Voor jouw informatie: PSV heeft al een paar weken geen TD, dus ZE zijn bij PSV momenteel nergens mee bezig mbt het benaderen van spelers van andere clubs.
 
Dat ZE ermee bezig zijn..? Voor jouw informatie: PSV heeft al een paar weken geen TD, dus ZE zijn bij PSV momenteel nergens mee bezig mbt het benaderen van spelers van andere clubs.
Met ZE bedoel ik dat hij in ieder geval nog bovenaan het lijstje staat. Kan toch niet zijn dat alles stil ligt nu?
 
Dat ZE ermee bezig zijn..? Voor jouw informatie: PSV heeft al een paar weken geen TD, dus ZE zijn bij PSV momenteel nergens mee bezig mbt het benaderen van spelers van andere clubs.
Alles loopt gewoon door hoor. Het is niet zo zwart wit dat de TD de enige is die zich met de transfers bezighoudt
 
PSV zou eens bij Volendam moeten kijken, daar lopen een aantal jongens van 16/17 rond die veel potentie hebben. Jongens als Van Duijl, Zeefuik en Nazih zijn hele interessante opties

Die keeper ben ik ook gecharmeerd van is pas 20, Stankovic


Zelfde geld voor Rodrigo Guth, die is erg goed(sorry).

Maar dat is een rustige jongen die voor Fortunaspor de lijn van nec door trekt. Hij is sterk in het duel, is een goede kopper, leest het spel goed en is een kan ook nog eens aardig voetballen.
Slechter dan Teze en Obispo kan niet echt
Tyrell Wouter maar niet doen. Die moeten ze gericht tussen zijn ogen schieten.
 

Zozo


Nou nou
Die Jhon oogt een beetje log. Harde voeten. Gok niet dat die hier in de veel snellere ED potten gaat breken.
 
Maar onze geweldige TD heeft destijds geoordeeld dat 1 spits, Luuk de Jong, genoeg was en deed al die andere spitsen van de hand. Meer dan logisch dat hij zijn koffers heeft moeten pakken.
Precies, wisten al een jaar of 1,5 dat de toenmalige spitsen niet rendeerde, dat je dan Luuk de Jong haalt, top, niks op aan te merken. Maar wel als het meteen de eerste en de laatste was. En dat Brands dan nog doodleuk roept in de media paar weken voor het ontslag van JdJ dat alles zo is ingekocht zoals ze het hadden voorgesteld. Oftewel, de gemiddelde ESPN kijker heeft er meer zicht op dan degenen die er dagelijks mee werken.

Skiete Willy podcast met daarin het bijzonder Marco Timmer, die kan het iig echt goed onder woorden brengen wat er gaande is vanaf het moment dat JdJ zijn biezen had gepakt. Dus de afgelopen 4 afleveringen zijn zeker de moeite waard als je echt wil weten over het hoe en wat in deze barmoedige PSV tijd.
 
Misschien, en dan bedoel ik ook echt misschien, kunnen we ook kijken naar een directe versterking voor t elftal. Spits waarvan je redelijk zeker weet dat ie er 15 in een seizoen in knalt. Maar goed wie ben ik.
 
Precies, wisten al een jaar of 1,5 dat de toenmalige spitsen niet rendeerde, dat je dan Luuk de Jong haalt, top, niks op aan te merken. Maar wel als het meteen de eerste en de laatste was. En dat Brands dan nog doodleuk roept in de media paar weken voor het ontslag van JdJ dat alles zo is ingekocht zoals ze het hadden voorgesteld. Oftewel, de gemiddelde ESPN kijker heeft er meer zicht op dan degenen die er dagelijks mee werken.

Skiete Willy podcast met daarin het bijzonder Marco Timmer, die kan het iig echt goed onder woorden brengen wat er gaande is vanaf het moment dat JdJ zijn biezen had gepakt. Dus de afgelopen 4 afleveringen zijn zeker de moeite waard als je echt wil weten over het hoe en wat in deze barmoedige PSV tijd.
Ik heb een keer die podcast geprobeerd, maar dat was echt 1,5 uur schijtlollig gelul.
 
PSV trekt portemonnee voor een nieuwe spits.

Want de verdediging gaat -al jaren- zo lekker.:fy:
Met de defensie is toch niks mis?

cid77324_201108PZ32154.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan