Algemene transfergeruchten

Ajax heeft het slim aangepakt. Scouting was ondermaats dus halen ze beste scout weg bij psv en Groningen en plots halen ze hele goede spelers. Hoop dat psv ook ooit gaat inzien dat goede scouts aantrekken loont

Maar ik wil John ook wel het voordeel van de twijfel geven hier. Stengs en Karlsson zijn hooguit breedte aankoop doelwitten


Volgens mij hebben wij ook wel goede scouts, Sangaré vind ik bijvoorbeeld echt een gouden vondst. Alleen herinner ik mij een video waarin het scoutingsbeleid werd toegelicht (2 jaar geleden?) waarin werd gezegd dat we voornamelijk zoeken in de grote competities (van daar bord op schoot scouting). Daarom zijn we aangekomen met Benitez, Baumgartl, Max, Sangaré, Boscagli, Bruma, Vinicius, Fein etc. etc. Ik hoop ooit dat ze in gaan zien dat je dit soort spelers beter kunt halen (bijvoorbeeld Karlsson) wanneer ze nog in Scandinavië, Oost-Europa, Afrika of Zuid-Amerika voetballen.
 
Ik zou graag zien dat we een x verrast worden door de scouting met een vervanger voor Madueke. Op Sangare na is er voor het a elftal geen enkele verrassende transfer geweest de afgelopen jaren. Dramatisch.

Stengs. Nee. Brrr

Voor Gakpo moeten doelpunten terugkomen en assists; dan zie ik Karlsson graag komen. Uitstekende speler.
Götze en Rodriguez vond ik toch leuke verrassingen. Lozano was ook schot in de roos.
 
Stengs halen als alternatief voor rechtsbuiten prima kan hij het mooi met Madueke uitvechten en heb je nog Saibari als back-up. Als vervanger van Cody is het te min. Zou dan wel of Vertessen of Bakayoko verhuren aan een club als Heerenveen of Vitesse.
 
Ik zou een poging wagen voor Ziyech.
Dat zou pas een stunt zijn. Als psv het salaris kan ophoesten en Ajax meldt zich niet, zie ik hem dat best doen. Hij is een gevoelsmens en moet vertrouwen genieten om het beste in zich naar boven te halen. Boor maar dat fonds aan plus de ruimte die er al was voor een grote aankoop en dan Gakpo gewoon hier houden. Zie je het al voor je? Ziyech die vanuit alle hoeken en standen Luuk bedient. Luuk die het Coen record aam diggelen kopt 😍
 
Dat zou pas een stunt zijn. Als psv het salaris kan ophoesten en Ajax meldt zich niet, zie ik hem dat best doen. Hij is een gevoelsmens en moet vertrouwen genieten om het beste in zich naar boven te halen. Boor maar dat fonds aan plus de ruimte die er al was voor een grote aankoop en dan Gakpo gewoon hier houden. Zie je het al voor je? Ziyech die vanuit alle hoeken en standen Luuk bedient. Luuk die het Coen record aam diggelen kopt 😍
Zou wel een mooie actie zijn ihkv het Bayern van NL gedoe.
 
Kudus op weg naar Everton. Zou me niks verbazen als ajax Malen gaat halen als vervanger
Ze verhuren een centrale/box-to-middenvelder dus halen ze er een aanvaller voor terug? Dat zou me wel verbazen eigenlijk. Vind het sowieso vreemd dat ze hem verhuren met een optie tot koop. Leek me toch een erg goeie speler, maar misschien hebben ze op basis van zijn medische dossier gezegd van, snel verpatsen?
 
Ze verhuren een centrale/box-to-middenvelder dus halen ze er een aanvaller voor terug? Dat zou me wel verbazen eigenlijk. Vind het sowieso vreemd dat ze hem verhuren met een optie tot koop. Leek me toch een erg goeie speler, maar misschien hebben ze op basis van zijn medische dossier gezegd van, snel verpatsen?
Zo zag ik hem ook eerst maar blijkbaar sinds de voorbereidingen een 9. Heel verbazingwekkend. Ik zou hem graag op een middenveld willen zien met Sangaré en Veerman
 
Haha dat doet ie echt niet hoor. Zie hem erg graag terug bij Ajax.
Niet geschoten is altijd mis....als Antony in Amsterdam blijft, gaat Ajax echt niet Ziyech halen. Dus, als Gakpo voor het gewenste bedrag (liefst 60+, exclusief bonussen) naar ManU vertrekt, dan kan PSV heus wel het salaris van Ziyech voor 1 seizoen betalen. En Ziyech wil erg graag weg bij Chelsea, dus als PSV Champions League speelt, zie ik Ziyech heus wel in het shirt van PSV spelen.
 
Dat zou pas een stunt zijn. Als psv het salaris kan ophoesten en Ajax meldt zich niet, zie ik hem dat best doen. Hij is een gevoelsmens en moet vertrouwen genieten om het beste in zich naar boven te halen. Boor maar dat fonds aan plus de ruimte die er al was voor een grote aankoop en dan Gakpo gewoon hier houden. Zie je het al voor je? Ziyech die vanuit alle hoeken en standen Luuk bedient. Luuk die het Coen record aam diggelen kopt 😍
Ik kan me herinneren dat hij ooit dat vuistje maakte toen hij hoorde dat PSV won - nog vóór z'n 020-tijd uiteraard..
 
Ik kan me herinneren dat hij ooit dat vuistje maakte toen hij hoorde dat PSV won - nog vóór z'n 020-tijd uiteraard..
Blijft voor mij de grootste teleurstelling qua spelers die niet zijn gekomen. Hij was ook bij Ajax afgescout vanwege zijn mentaliteit, alleen uiteindelijk toch nog gekomen omdat de supporters zaten te morren om zwak begin seizoen. Dat geluk had psv niet dat er alsnog een aanleiding was om bij Twente aan te kloppen. Mooie gelegenheid om die misstap goed te maken
 
Mocht Cody inderdaad voor een gigantische bedrag vertrekken mag ik toch hopen dat de scouts een beter lijstje klaar hebben dan dit. Ze zullen er toch niet door overvallen worden dat Cody vertrekt.
Ik blijf zeggen, laat ze van dat bedrag maar voor een miljoen of 5 in goede scouts investeren, binnen 2 jaar terug verdiend.
 
Alle respect is misschien overdreven, maar dan volg ik die jongen gewoon echt niet meer. United is op dit moment de slechts mogelijke club om in te stappen. Bestuur heeft paniek. De druk is echt immens. Spelen geen CL. En je komt bij een club die waarschijnlijk over een paar maanden ineens weer een andere trainer heeft. Nee, dat klinkt wel als een geweldige stap om jezelf te ontwikkelen.

Kun je eindelijk een keer met je favoriete club acteren op het hoogste niveau, ga je weg voor dat misbaksel.
Nee precies, wat ik zeg. Domme keuze. Jammer. Had hem beter gegund.
 
Hmm. Bod van 60mln op Gakpo. Stengs mogelijk voor 18 mln inc bonus als vervanger. Interesting stuff
Bod van 60 miljoen? Ik lees alleen tot dusver dat we dat vragen. En ik mag toch hopen dat Stengs en Karlsson een rookgordijn zijn. Dat zou naast niet creatief ook gewoon niet goed genoeg zijn. Karlsson kan ik me nog wat bij voorstellen maar niet meer als ik hoor dat ze een bod van 15 miljoen hebben geweigerd en Stengs is gewoon niet goed genoeg. Vond ik destijds al bij AZ en die is in het buitenland ook niet geslaagd. 18 miljoen zou compleet ridicuul zijn, ik hoop dat John dat ook wel weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan