Algemene transfergeruchten

Alle respect is misschien overdreven, maar dan volg ik die jongen gewoon echt niet meer. United is op dit moment de slechts mogelijke club om in te stappen. Bestuur heeft paniek. De druk is echt immens. Spelen geen CL. En je komt bij een club die waarschijnlijk over een paar maanden ineens weer een andere trainer heeft. Nee, dat klinkt wel als een geweldige stap om jezelf te ontwikkelen.

Kun je eindelijk een keer met je favoriete club acteren op het hoogste niveau, ga je weg voor dat misbaksel.
Dit dus. Als Gakpo in die categorie zit is man utd de minste van de (op papier) topclubs
 
Tuurlijk is hier niets van waar. AZ zou toch niet meer aan ons verkopen? Waar moet Stengs dan spelen bij ons? Rik is zand ik de ogen van mensen op Twitter aan het strooien.
Lijkt mij wel een aannemelijke theorie. Vi en ED twitteren bijna simultaan over psv nieuws. Zij worden gevoed door psv functionarissen en intern wordt per keer gekeken wat handig is. Soms echt nieuwtje geven om ze te vriend houden en soms op verkeerde been zetten om geen ruis op de lijn te krijgen op deal. Karlsson misschien in beeld als breedte aankoop en intussen broeden ze op iets veel groters.
 
Dit doet Rik express, zodat ajax deze spelers gaat halen van de Antonnie miljarden. Puur om de sportieve en financiële schade te beperken. Hoop ik..
Ajax heeft het slim aangepakt. Scouting was ondermaats dus halen ze beste scout weg bij psv en Groningen en plots halen ze hele goede spelers. Hoop dat psv ook ooit gaat inzien dat goede scouts aantrekken loont

Maar ik wil John ook wel het voordeel van de twijfel geven hier. Stengs en Karlsson zijn hooguit breedte aankoop doelwitten
 
Karlsson mag van mij komen. Hoog rendement en veel flair, perfecte eigenschappen voor een vleugelspeler.

En niet te vergeten: speelt met shirt in de broek. Daar ben ik wel een beetje een sucker voor.
 
Ik zou graag zien dat we een x verrast worden door de scouting met een vervanger voor Madueke. Op Sangare na is er voor het a elftal geen enkele verrassende transfer geweest de afgelopen jaren. Dramatisch.

Stengs. Nee. Brrr

Voor Gakpo moeten doelpunten terugkomen en assists; dan zie ik Karlsson graag komen. Uitstekende speler.
 
Ik zou graag zien dat we een x verrast worden door de scouting met een vervanger voor Madueke. Op Sangare na is er voor het a elftal geen enkele verrassende transfer geweest de afgelopen jaren. Dramatisch.

Stengs. Nee. Brrr

Voor Gakpo moeten doelpunten terugkomen en assists; dan zie ik Karlsson graag komen. Uitstekende speler.
Ziyech huren voor 1 seizoen...👍⚽
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ik zou graag zien dat we een x verrast worden door de scouting met een vervanger voor Madueke. Op Sangare na is er voor het a elftal geen enkele verrassende transfer geweest de afgelopen jaren. Dramatisch.

Stengs. Nee. Brrr

Voor Gakpo moeten doelpunten terugkomen en assists; dan zie ik Karlsson graag komen. Uitstekende speler.
Benitez en Veerman schaar ik wel onder de welkome verrassingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan