Algemene transfergeruchten

JDJ met vakantie gegaan? Een Linksback en aanvaller nodig wederom een uitverkoop speler voor de hoofdprijs. Tranfers vallen tegen. LDJ,Benitez en Xavi dat is het?

Waterman vult positie van 3e doelman vooralsnog goed in
 
Ik snap het wel. De selectie heeft momenteel 1 doel en dat is de CL halen.
Daarvoor is deze selectie ook voldoende. Als je dan te veel wisselt dan is dat niet goed voor de groep.

Verder vind ik de transfers tot nu toe eigenlijk best goed. Alleen Hoever valt tegen (Savio heeft nog logischerwijs tijd nodig).
Maar ook Hoever is nog jong en zeker bruikbaar in de eredivisie (vond hem aanvallend prima tegen Emmen).

Verder zullen we eerst verkopen. Lincksback is niet ons sterkste punt momenteel. Maar met Max, Oppegard, Mauro jr en Mwene hebben we daar wel flink wat opties.
Ik snap wel dat we eerst Max zullen moeten verkopen voordat we daar iets gaan kopen.

Aanvallend eigenlijk hetzelfde. Veel talent en met LDJ ervaring. Mag nog een spits bij maar dan zal Vinicius toch moeten vertrekken.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat investeren, zonder vertrek van een speler, makkelijker gaat als we de CL halen. To be fair de selectie is niet op orde voor de champions league. Maar in de eredivisie en Europa league zouden we prima mee moeten draaien.
Dat is juist het punt JDJ is verantwoordelijk om tijdig de selectie te versterken en een ontwikkeling maken om sterker te worden. Max had moeten worden verkocht er was interesse genoeg kennelijk.
Oppegard idem voor verhuur.
Mwene idem
Hoever is ongeschikt

Dan had je de backs posities kunnen verbeteren voor de voorbereiding Met echte spelers die ook in het nationale team spelen. Nu zijn we afhankelijk van de restantbak.
 
Er gaat niets meer gebeuren of uitlekken voor het duel met Rangers (op wat niet concrete geruchten na). Ongetwijfeld liggen de plannen wel klaar voor twee verschillende scenario's. Na volgende week woensdag zal het nog los gaan met geruchten en denk ik ook dat JDJ nog snel gaat schakelen. Er is hoe dan ook nog 5m verdient met het behalen van de playoffs, dus wel of geen CL; er komt nog weliemand aan. Uiteraard hopen op CL, want dan krijgen we nog vuurwerk in die laatste week.

Voor nu echter gaat er niets gebeuren. Een speler die nu gehaald wordt zal immers toch niet speelklaar zijn voor die belangrijke pot tegen Rangers. Daar ligt nu alle focus op.
 
Er gaat niets meer gebeuren of uitlekken voor het duel met Rangers (op wat niet concrete geruchten na). Ongetwijfeld liggen de plannen wel klaar voor twee verschillende scenario's. Na volgende week woensdag zal het nog los gaan met geruchten en denk ik ook dat JDJ nog snel gaat schakelen. Er is hoe dan ook nog 5m verdient met het behalen van de playoffs, dus wel of geen CL; er komt nog weliemand aan. Uiteraard hopen op CL, want dan krijgen we nog vuurwerk in die laatste week.

Voor nu echter gaat er niets gebeuren. Een speler die nu gehaald wordt zal immers toch niet speelklaar zijn voor die belangrijke pot tegen Rangers. Daar ligt nu alle focus op.
En zo hoort het natuurlijk!
 
Jammer dat ze geen poging doen om Memphis terug te halen. Als er één moment is dat dit mogelijk is, is het nu. Hij moet wekelijks spelen voor het wk en dat zie ik vooralsnog niet gebeuren bij Juventus. Hij is zo goed als transfervrij en een jaarsalaris van 5 miljoen is een koopje.
Met hem erbij denk ik dat ze echt een rol kunnen gaan spelen in de CL
 
Jammer dat ze geen poging doen om Memphis terug te halen. Als er één moment is dat dit mogelijk is, is het nu. Hij moet wekelijks spelen voor het wk en dat zie ik vooralsnog niet gebeuren bij Juventus. Hij is zo goed als transfervrij en een jaarsalaris van 5 miljoen is een koopje.
Met hem erbij denk ik dat ze echt een rol kunnen gaan spelen in de CL
En dan Memphis wekelijks spelen, maar wat doen we dan met Gakpo?
 
Jammer dat ze geen poging doen om Memphis terug te halen. Als er één moment is dat dit mogelijk is, is het nu. Hij moet wekelijks spelen voor het wk en dat zie ik vooralsnog niet gebeuren bij Juventus. Hij is zo goed als transfervrij en een jaarsalaris van 5 miljoen is een koopje.
Met hem erbij denk ik dat ze echt een rol kunnen gaan spelen in de CL
Maar ja, wil Memphis dat op dit moment in z'n carriere al? Ik gok van niet.
 
Jammer dat ze geen poging doen om Memphis terug te halen. Als er één moment is dat dit mogelijk is, is het nu. Hij moet wekelijks spelen voor het wk en dat zie ik vooralsnog niet gebeuren bij Juventus. Hij is zo goed als transfervrij en een jaarsalaris van 5 miljoen is een koopje.
Met hem erbij denk ik dat ze echt een rol kunnen gaan spelen in de CL

Zal vast geprobeerd zijn. Denk dat hij zich te goed voor PSV voelt en ook wel terecht. En verwacht dat ook Juve meer salaris te bieden heeft.
 
Jammer dat ze geen poging doen om Memphis terug te halen. Als er één moment is dat dit mogelijk is, is het nu. Hij moet wekelijks spelen voor het wk en dat zie ik vooralsnog niet gebeuren bij Juventus. Hij is zo goed als transfervrij en een jaarsalaris van 5 miljoen is een koopje.
Met hem erbij denk ik dat ze echt een rol kunnen gaan spelen in de CL
Juventus heeft behoefte aan een creatieve aanvaller die iets kan creëren na het vertrek van Dybala. Volgens mij wisselen ze regelmatig van systeem, in een 4-4-2 dat ze vaak spelen kan hij een mooi en complementair koppel vormen met Vlahovic, in een 4-3-3 missen ze nog echt iemand voor op links. Past er daar heel goed bij dus.
 
Dat is juist het punt JDJ is verantwoordelijk om tijdig de selectie te versterken en een ontwikkeling maken om sterker te worden. Max had moeten worden verkocht er was interesse genoeg kennelijk.
Oppegard idem voor verhuur.
Mwene idem
Hoever is ongeschikt

Dan had je de backs posities kunnen verbeteren voor de voorbereiding Met echte spelers die ook in het nationale team spelen. Nu zijn we afhankelijk van de restantbak.
Goed, dus dan verkoop je Max (kan ik me zeker voorstellen, is toch wel de achilleshiel op dit moment). Maar je gaat Oppegard verhuren, Mwene verhuren, wat dan? Wist iedereen hier, behalve JdJ, dat Hoever verdedigend niet goed genoeg zou zijn? En wie moet je gaan halen die bewezen hebben op het beoogde niveau te kunnen acteren? Daarnaast, zo neem ik aan, moeten deze spelers gekocht worden, want CL-waardige backs zijn niet zo gemakkelijk via een huurconstructie te halen. Wat doe je dan met Mauro, als die terug is van zijn blessure? Laten verpieteren op de bank? En als Mwene na een jaar terugkeert van zijn huurclub, ook maar op de bank zetten? Ik snap je frustratie op dit moment en ik heb zeker niet alle wijsheid in pacht, want ik zou ook 1-2-3 geen pasklare antwoorden hebben op de vragen die ik hierboven stel, maar volgens mij overschat jij wel heel erg wat een club als PSV op dit moment kan forceren op de transfermarkt. Het werd hier niet voor niets als een behoorlijk wonder beschouwd dat we een zeer behoorlijke keeper, die echt naam heeft gemaakt in de Franse competitie, en een zeer bekend talent uit diezelfde competitie hebben kunnen verleiden om bij ons cluppie te tekenen.
 
Dan zou dat ten koste gaan van Luuk neem ik aan.
Ik denk dat PSV 3 spelers voorin moet hebben die op CL niveau kunnen spelen. Met alle respect voor Saibari, Xavi en Til, maar dat is(nog) een maatje te klein. Memphis en ook Gakpo kunnen zowel links rechts als in het midden spelen en hebben een perfecte trap waar De Jong weer van kan profiteren
Ik zou ze alle 3 opstellen, waarbij ze regelmatig van positie wisselen. Met Memphis hebben ze ook weer een speler die een vrije trap binnen kan schieten.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Jammer dat ze geen poging doen om Memphis terug te halen. Als er één moment is dat dit mogelijk is, is het nu. Hij moet wekelijks spelen voor het wk en dat zie ik vooralsnog niet gebeuren bij Juventus. Hij is zo goed als transfervrij en een jaarsalaris van 5 miljoen is een koopje.
Met hem erbij denk ik dat ze echt een rol kunnen gaan spelen in de CL
willen halen is één , betalen is twee en vooral zijn(lucratief) loon erbij ...........
 
Terug
Bovenaan Onderaan