Algemene transfergeruchten

Bernard of Januzaj zou wel passen bij transfer strategie van laatste 2 jaar. En beide volgens mij meer dan uitstekende opties voor vervanging Madueke.
 
Bernard of Januzaj zou wel passen bij transfer strategie van laatste 2 jaar. En beide volgens mij meer dan uitstekende opties voor vervanging Madueke.
Januzaj is een goeie. Kan ook op links dacht ik? Want we hebben eigenlijk geen vervanger voor Gakpo toch? Voor Madueke hebben we Bakayoko, Saibari en straks Savio
 
Nee joh. Gast is pas 30 jaar oud. Zou een enorme versterking zijn.
Waar baseer je dat op? De goede periode bij ons? Waarom wordt hij niet door één PL club opgepikt als hij voor ons een enorme versterking zou zijn? Hij heeft hier een goede periode gehad, nu weer doorschakelen naar een aanstaande nieuwe topper.
 
Waar baseer je dat op? De goede periode bij ons? Waarom wordt hij niet door één PL club opgepikt als hij voor ons een enorme versterking zou zijn? Hij heeft hier een goede periode gehad, nu weer doorschakelen naar een aanstaande nieuwe topper.
Dat oude backje van Groningen die naar Hertha ging, speelt die daar nog? Vond ik een interessante speler.
 
Waar baseer je dat op? De goede periode bij ons? Waarom wordt hij niet door één PL club opgepikt als hij voor ons een enorme versterking zou zijn? Hij heeft hier een goede periode gehad, nu weer doorschakelen naar een aanstaande nieuwe topper.

Kunnen we alsjeblieft eens stoppen met dit kul argument. Benitez werd ook niet door een PL club opgepikt toch? Simons ook niet. Veerman ook niet. Zijn blijkbaar enorme versterkingen voor ons.

Dat Arias misschien niet de versterking is die nodig is, kun je inderdaad over discussiëren. Maar dat argument is gewoon een dooddoener.
 
PSV heeft dringend een linksback nodig, want Max blijft in de basis staan, omdat er niemand anders beschikbaar is voor die positie.
 
Nee joh. Gast is pas 30 jaar oud. Zou een enorme versterking zijn.
Waar baseer je dat op? De goede periode bij ons? Waarom wordt hij niet door één PL club opgepikt als hij voor ons een enorme versterking zou zijn? Hij heeft hier een goede periode gehad, nu weer doorschakelen naar een aanstaande nieuwe topper.
Kunnen we alsjeblieft eens stoppen met dit kul argument. Benitez werd ook niet door een PL club opgepikt toch? Simons ook niet. Veerman ook niet. Zijn blijkbaar enorme versterkingen voor ons.

Dat Arias misschien niet de versterking is die nodig is, kun je inderdaad over discussiëren. Maar dat argument is gewoon een dooddoener.
dit zeg ik omdat Arias zichzelf hier aanbiedt, voor die andere was ook nog belangstelling door andere clubs, Arias komt bijna op sollicitatiegesprek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan