Algemene transfergeruchten

Denk dat momenteel prioriteit heeft om verdediging te versterken (nee dit is niet goed genoeg) en een extra aanvaller. Waar ik dan denk dat we links zwakker bezet zijn in de breedte dan rechts en mogelijk zelfs eerst een spits (type Romero, dynamisch). Moet er eigenlijk niet aan denken dat Vinicius weer terug komt, dan komt ook de nare smaak van vorig seizoen weer terug.
Helemaal met je eens. Met het inbrengen van Vini heb je weer een statische spits. De grap is dat we een type Romero verhuurd hebben. Die had je goed kunnen gebruiken.
 
Ik denk dat we allebei geen flauw idee hebben. Wat ik zeker weet is dat hun 2 sterspelers vertrokken zijn. Timber durf ik nog wel aan dat dat een klasse speler is. Szymanski kennelijk ook. En dan houdt het wel op.

Wat ik al zeg. Vaak worden onbekende 'exotische' spelers gezien als groeibriljanten. Totdat ze hier 2 jaar spelers zoals Jesper Karlsson en je ook de mindere punten ziet en dan is het ineens helemaal niet zo geweldig.

Zo'n Aursnes ook. Werd gedaan alsof dat de nieuwe Messi is. Denk een heel normale 13 in een dozijn voetballer.
Die hebben ze voor 4,5 ton opgehaald en gaan ze verkopen voor 15 miljoen. Feyenoord zal zich wel nog 13 van zulke aankopen wensen.
 
Die hebben ze voor 4,5 ton opgehaald en gaan ze verkopen voor 15 miljoen. Feyenoord zal zich wel nog 13 van zulke aankopen wensen.

Zijn toch een beetje aankopen a la Arias bij ons destijds (hoewel die er langer over deed om voor bedrag weg te gaan).
 
Ja, en het is gewoon een 13 in een dozijn voetballer. Dus geluk met de verkoop, denk ik. Beetje Owen Wijndal idee.
Ik ben zelf ook geen fan van dit type voetballer maar wil niet zeggen dat ie niet goed is. Hij is een type Vogel. Beetje onzichtbaar maar wel o zo nuttig. Als fans minder boodschap aan maar daardoor niet minder gewild door trainers die graag zo'n speler in hun team hebben. Feyenoord heeft voor de komst van Arnesen alleen maar 13 in een dozijn aankopen gedaan en in de regel afgeschreven met verlies. Kunst van een goede TD en goede scouts is om de meerwaarde te zien van zulke spelers die in de ogen van simpele fans 13 in een dozijn speler zouden zijn
 
Ik ben zelf ook geen fan van dit type voetballer maar wil niet zeggen dat ie niet goed is. Hij is een type Vogel. Beetje onzichtbaar maar wel o zo nuttig. Als fans minder boodschap aan maar daardoor niet minder gewild door trainers die graag zo'n speler in hun team hebben. Feyenoord heeft voor de komst van Arnesen alleen maar 13 in een dozijn aankopen gedaan en in de regel afgeschreven met verlies. Kunst van een goede TD en goede scouts is om de meerwaarde te zien van zulke spelers die in de ogen van simpele fans 13 in een dozijn speler zouden zijn
‘Simpele fans’😂

Ik vind het gewoon niet zo’n goede speler. Ik denk dat hij het buiten de Eredivisie ook niet gaat redden. Net zoals Kokcu. Te licht. Overigens is de 15 miljoen niet afgerekend maar lijkt Benfica dat ook iets te gortig te vinden.
 
‘Simpele fans’😂

Ik vind het gewoon niet zo’n goede speler. Ik denk dat hij het buiten de Eredivisie ook niet gaat redden. Net zoals Kokcu. Te licht. Overigens is de 15 miljoen niet afgerekend maar lijkt Benfica dat ook iets te gortig te vinden.
Ik reken mezelf daar ook toe hoor. Wees gerust. Mij is hij ook nooit zo opgevallen maar je hoort van de 'kenners' hoe belangrijk hij is geweest voor feyenoord afgelopen seizoen. Het bod van 15 miljoen zie ik als het gelijk van de kenners. Overigens heeft Schmidt daar denk ik wel oog voor. Hij heeft het ook goed gezien bij Guti. Niet toevallig dus dat Schmidt aursnes wil
 
Ik reken mezelf daar ook toe hoor. Wees gerust. Mij is hij ook nooit zo opgevallen maar je hoort van de 'kenners' hoe belangrijk hij is geweest voor feyenoord afgelopen seizoen. Het bod van 15 miljoen zie ik als het gelijk van de kenners. Overigens heeft Schmidt daar denk ik wel oog voor. Hij heeft het ook goed gezien bij Guti. Niet toevallig dus dat Schmidt aursnes wil
Denk je ook dat ie in Engeland, Italie, Spanje of Duitsland basis zou staan?
 
Ja, dus Juve, Milan, Inter, Napoli?

Dat denk ik namelijk niet. Het doet me veel denken aan Jordy Clasie bij Feyenoord. Ook iemand die door 'kenners' omhoog werd geschreven. Weinig rendement, wel netjes taakbewust met een aardige pass.
Juist in de serie A worden spelers die in de eredivisie ondergewaardeerd werden daar juist heel erg gewaardeerd. Zie: Schouten, De Roon en Ambrabat. Misschien niet meteen voor de top maar de subtop? Denk het wel.
 
Juist in de serie A worden spelers die in de eredivisie ondergewaardeerd werden daar juist heel erg gewaardeerd. Zie: Schouten, De Roon en Ambrabat. Misschien niet meteen voor de top maar de subtop? Denk het wel.

Die lijst word inderdaad heel lang met een hateboer en gosens er ook nog bij ja en iets verder terug Wesley Hoedt
 
Die lijst word inderdaad heel lang met een hateboer en gosens er ook nog bij ja en iets verder terug Wesley Hoedt
Noemde bewust alleen deze spelers omdat ze op dezelfde positie spelen als Aursnes. Maar inderdaad gaat het om meer spelers. Italië is een heel tactische competitie en sommige spelers matchen daar heel goed mee
 
Bernard Anício Caldeira Duarte




Leuke kandidaat. Wordt hij ook al gelinkt aan PSV, of is dit meer een suggestie van een journalist?
 
Bernard Anício Caldeira Duarte




Dit is niet eens een gerucht wat speelt maar gewoon een suggestie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan