Algemene transfergeruchten

Volgens mij was gedacht dat Feyenoord wel in elkaar zou storten met het vertrek van Sinisterra, Linssen, Dessers, Til, Malacia en Senesi. Maar daar lijkt toch goed op geanticipeerd te zijn, zonder te zeggen dat dit CL spelers zijn.

Maar:
Linssen + Dessers = Danilo + Gimenez, daar gaan ze vast niet op achteruit
Sinisterra = Dilrosun + onbekende Braziliaan, als Dilrosun zijn potentie waarmaakt lijkt me dit een keurige vervanger voor Sinisterra, die een mooie zak geld opleverde voor Feyenoord
Til = Szymanski (of zoiets) + Timber, dat lijkt me zeker een vooruitgang
Malacia + Senesi = onbekende Peruaan + Rasmussen + gewenste aankoop, hier gaat Feyenoord wellicht wel op achteruit.

Al met al geen instorting en best een aantal groeibriljanten (wellicht) aangetrokken. Prima gedaan, Feyenoord. Denk ik dan.

Ik denk dat we allebei geen flauw idee hebben. Wat ik zeker weet is dat hun 2 sterspelers vertrokken zijn. Timber durf ik nog wel aan dat dat een klasse speler is. Szymanski kennelijk ook. En dan houdt het wel op.

Wat ik al zeg. Vaak worden onbekende 'exotische' spelers gezien als groeibriljanten. Totdat ze hier 2 jaar spelers zoals Jesper Karlsson en je ook de mindere punten ziet en dan is het ineens helemaal niet zo geweldig.

Zo'n Aursnes ook. Werd gedaan alsof dat de nieuwe Messi is. Denk een heel normale 13 in een dozijn voetballer.
 
Ik denk dat we allebei geen flauw idee hebben. Wat ik zeker weet is dat hun 2 sterspelers vertrokken zijn. Timber durf ik nog wel aan dat dat een klasse speler is. Szymanski kennelijk ook. En dan houdt het wel op.

Wat ik al zeg. Vaak worden onbekende 'exotische' spelers gezien als groeibriljanten. Totdat ze hier 2 jaar spelers zoals Jesper Karlsson en je ook de mindere punten ziet en dan is het ineens helemaal niet zo geweldig.

Zo'n Aursnes ook. Werd gedaan alsof dat de nieuwe Messi is. Denk een heel normale 13 in een dozijn voetballer.
Die pool hebben we 1 potje gezien….laten we daar over een paar weken een oordeel over geven. Wat gebeurt er als die jongen geen ruimte krijgt om te voetballen? Vitesse was open huis afgelopen week.
 
Die pool hebben we 1 potje gezien….laten we daar over een paar weken een oordeel over geven. Wat gebeurt er als die jongen geen ruimte krijgt om te voetballen? Vitesse was open huis afgelopen week.
Oh, dat vind ik prima hoor. Ik ken hem verder inderdaad niet. En Vitesse was inderdaad de ideale eerste wedstrijd. Over een ploeg in puinhopen gesproken. Zonder Bazoer, Doekhi, Darfalou, Openda. Wordt een moeilijk seizoen daar.
 
Ik denk dat we allebei geen flauw idee hebben. Wat ik zeker weet is dat hun 2 sterspelers vertrokken zijn. Timber durf ik nog wel aan dat dat een klasse speler is. Szymanski kennelijk ook. En dan houdt het wel op.

Wat ik al zeg. Vaak worden onbekende 'exotische' spelers gezien als groeibriljanten. Totdat ze hier 2 jaar spelers zoals Jesper Karlsson en je ook de mindere punten ziet en dan is het ineens helemaal niet zo geweldig.

Zo'n Aursnes ook. Werd gedaan alsof dat de nieuwe Messi is. Denk een heel normale 13 in een dozijn voetballer.
Klopt, maar je moet ergens vanuit gaan. Dat doen wij ook bij een Savio of zo. Je hebt Dilrosun ook gemarkeerd. Maar die heeft wel interlands (of 1) gespeeld voor Oranje. En niet met de Marco van Basten gedachte. Daarna veel geblesseerd geweest. Mits fit, een sterke eredivisiespeler. Lijkt mij.
 
Dat kan.. maar wie zegt dat die 2 nieuwe aankopen net zoveel aandelen in goals en assists hebben als Cody. Ik ben van mening dat Cody gewoon een jaartje eraan vast moet plakken. Hij gaat cruciaal zijn in de kampioensrace.
 
Dat kan.. maar wie zegt dat die 2 nieuwe aankopen net zoveel aandelen in goals en assists hebben als Cody. Ik ben van mening dat Cody gewoon een jaartje eraan vast moet plakken. Hij gaat cruciaal zijn in de kampioensrace.
 
Ik denk dat we allebei geen flauw idee hebben. Wat ik zeker weet is dat hun 2 sterspelers vertrokken zijn. Timber durf ik nog wel aan dat dat een klasse speler is. Szymanski kennelijk ook. En dan houdt het wel op.

Wat ik al zeg. Vaak worden onbekende 'exotische' spelers gezien als groeibriljanten. Totdat ze hier 2 jaar spelers zoals Jesper Karlsson en je ook de mindere punten ziet en dan is het ineens helemaal niet zo geweldig.

Zo'n Aursnes ook. Werd gedaan alsof dat de nieuwe Messi is. Denk een heel normale 13 in een dozijn voetballer.
Wat Aursness betreft vinden wij elkaar, ik begrijp echt niet wat iedereen daar in ziet 13 in een dozijn speler met een trage handelingssnelheid. Zou bij ons never nooit niet spelen
 
Laatst bewerkt:
Wat Aursness betreft vinden wij elkaar, ik begrijp echt niet wat iedereen daar in ziet 13 in een dozijn speler met een trage handelingssnelheid. Zou bij ons never nooit niet spelen

De Hendrix van Feyenoord zeg maar (nu Hendrix daar al weg is)
 
Dat kan.. maar wie zegt dat die 2 nieuwe aankopen net zoveel aandelen in goals en assists hebben als Cody. Ik ben van mening dat Cody gewoon een jaartje eraan vast moet plakken. Hij gaat cruciaal zijn in de kampioensrace.
Dat zou zeker een goede oplossing zijn. Toch zou ik die 2 spelers graag halen. Al is het van het geld van de CL als we dat halen. Dan heb je wellicht iets te vertellen bij wedstrijden in Europa. Hopen op gunstige loting. Dan overwinteren wellicht in EL.
 
Ik dacht echt dat nieuwe spits-keeper-Gakpo-Sangaré dik en dik voldoende zou zijn voor het kampioenschap.
Maar als ik zie wat Ajax, AZ en zelfs Feyenoord kan halen…dat is best pittig.
Twente is nagenoeg dezelfde ploeg, dus beter.

Daarachter is het gat in ene gigantisch.
Toch nog maar een aankoopje doen, zou ik zeggen.

Vind wel dat PSV het goed lijkt te doen. Er wordt niet heel veel transfergeld uitgegeven. Feyenoord en Ajax zullen toch een financieel tikkie krijgen als de prestaties achter blijven.

En er kan er maar 1 kampioen worden:………PSV.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht echt dat nieuwe spits-keeper-Gakpo-Sangaré dik en dik voldoende zou zijn voor het kampioenschap.
Maar als ik zie wat Ajax, AZ en zelfs Feyenoord kan halen…dat is best pittig.
Twente is nagenoeg dezelfde ploeg, dus beter.

Daarachter is het gat in ene gigantisch.
Toch nog maar een aankoopje doen, zou ik zeggen.

Vind wel dat PSV het goed lijkt te doen. Er wordt niet heel veel transfergeld uitgegeven. Feyenoord en Ajax zullen toch een financieel tikkie krijgen als de prestaties achter blijven.

En er kan er maar 1 kampioen worden:………PSV.
De vraag is echter of dat een bewuste keuze is, of omdat er simpelweg geen geld is.
 
De vraag is echter of dat een bewuste keuze is, of omdat er simpelweg geen geld is.

Ja dat vond ik ook een mooie opmerking, er is geen geld om uit te geven na de financieel barslechte afgelopen vier jaar. (ik zie een samenhang waar ik verder niet op doorga)

Gakpo eruit en CL geeft ruimte voor grotere investeringen. Ik denk dat minimaal 20 miljoen hiervan nodig is om financiële rust in de tent te krijgen en de balans op orde te krijgen. Wat er overblijft kan iets mee worden gedaan.

Daarna is het nadeel dat de kaarten dan al wel grotendeels geschud zijn en je extra af mag gaan tikken voor spelers of dat ze al zijn weggekaapt. Dat vergroot weer het risico op onzorgvuldig gebras a la Baumgartl, Max, Bruma, Drommel, Behich en dan denk ik dat je misschien beter je investeringen kan uitstellen naar de winter of richting het volgende seizoen. Hoewel ik altijd de voorkeur geef aan de sterkste selectie in het heden heeft PSV niet de luxe om nog een keer een dergelijke reeks slechte en onzorgvuldige aankopen te doen.
 
Ruud benoemt dat hij op korte termijn een nieuwe versterking hoopt te verwelkomen. Ben benieuwd wat er uit de hoge hoed getoverd gaat worden!
Mooi. Als Ruud het ook aangeeft zal JDJ er vaart achter moeten zetten. Was al bang dat Ruud misschien volledig vertrouwen zou uitspreken in de groep en een versterking dan niet meer nodig achtte.
 
Mooi. Als Ruud het ook aangeeft zal JDJ er vaart achter moeten zetten. Was al bang dat Ruud misschien volledig vertrouwen zou uitspreken in de groep en een versterking dan niet meer nodig achtte.

Als Ruud het woordje voorhoede al roept gaat er op het kantoor van Brands een alarm af. Die staat dan binnen 5 seconden bij John op de drempel om te roepen dat er nieuwe aanvallers gehaald moeten worden.
 
Zou dat meestal niet gewoon in gezamenlijk overleg gaan? Veelal achter de schermen?
Tuurlijk. Maar Ruud zal en publiek waarschijnlijk roepen wat ie ook aangeeft bij de technische staf. Als Ruud het niet nodig vindt gaat JDJ geen nieuwe aanwinst halen. Gelukkig ziet Ruud in dat, hoe leuk de jonkies het ook doen op de rechterflank, je daar niet een heel (druk) seizoen op kan teren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan