Algemene transfergeruchten

Dit ja! En niet de Schmidt manier, moe draven met de jonkies, alsnog op achterstand komen waardoor de beoogde basisspelers alsnog moeten invallen en een extra zware prestatie moeten leveren.
2 posts hierboven ga je met Mikasa mee door ze de zure appel te laten opeten en hier ga je weer mee door bij een goede stand ze rust te geven. Wat is het nou? 😂
 
Dit ja! En niet de Schmidt manier, moe draven met de jonkies, alsnog op achterstand komen waardoor de beoogde basisspelers alsnog moeten invallen en een extra zware prestatie moeten leveren.
Mwah, is dat vaak gebeurd? Ik zie er wel wat in.
 
Daarom hoop ik dat ze in de competitie tegen “kleinere” clubs de wedstrijd wat eerder beslissen en op slot gooien, kan je spelers rust geven en talent minuten op het hoogste niveau.
Dit zou zo fijn zijn! Al jaren maken we het onszelf zo vaak moeilijk. Zo weinig klinkende overwinningen. Ook doelsaldo eens echt serieus nemen graag
 
Dit ja! En niet de Schmidt manier, moe draven met de jonkies, alsnog op achterstand komen waardoor de beoogde basisspelers alsnog moeten invallen en een extra zware prestatie moeten leveren.
Half uurtje ballen tegen een ploeg die de tong op de schoenen heeft liggen.
 
Eind mei was de tendens hier op het forum, of laat ik het beter zeggen, mijn wens dat de teansferperiode top zou zijn als Sangaré en Gakpo zouden blijven met daarnaast een topspits en keeper.

Sangaré: vinkje
Keeper: vinkje
Gakpo: (vinkje ?)
Spits: LdJ/Xavi/Til versus Zahavi/Götze, ik ben nog niet overtuigd.
 
Laatst bewerkt:
Eind mei was de tendens hier op het forum, of laat ik het beter zeggen, mijn wens dat de teansferperiode top zou zijn als Sangaré en Gakpo zouden blijven met daarnaast een topspits en keeper.

Sangaré: vinkje
Keeper: vinkje
Gakpo: (vinkje ?)
Spits: LdJ/Xavi/Til versus Zahavi/Götze, ik ben nog niet overtuigd.
Echt? Gotze is niet te vervangen op dit niveau. Dus hem vervangen door Xavi en Til waarmee je kan schakelen is prima. Dat icm het afstappen van die halve tienen en een Veerman die helemaal op zn plek lijkt geeft mij een zeer goed gevoel over ons middenveld.

De Jong is in mijn ogen vele malen waardevoller dan Zahavi.

Zahavi liep in de weg, was nergens echt goed in.

De Jong is een zeer goed aanspeelpunt die anderen ook beter kan laten voetballen. Niet elke lange bal komt direct weer terug en gaat daarnaast voorop in de strijd.
 
Echt? Gotze is niet te vervangen op dit niveau. Dus hem vervangen door Xavi en Til waarmee je kan schakelen is prima. Dat icm het afstappen van die halve tienen en een Veerman die helemaal op zn plek lijkt geeft mij een zeer goed gevoel over ons middenveld.

De Jong is in mijn ogen vele malen waardevoller dan Zahavi.

Zahavi liep in de weg, was nergens echt goed in.

De Jong is een zeer goed aanspeelpunt die anderen ook beter kan laten voetballen. Niet elke lange bal komt direct weer terug en gaat daarnaast voorop in de strijd.
Xavi is een bezig bijtje. Die zou ons zomaar (incl een paar wisselvallige potten - hij is 19) heel snel Gotze kunnen laten vergeten.
 
Xavi is een bezig bijtje. Die zou ons zomaar (incl een paar wisselvallige potten - hij is 19) heel snel Gotze kunnen laten vergeten.
Aardig ruwe diamant nog, maar speelt ook pas voor het eerst echt bij een A-selectie (paar keer op de bank zitten en paar minuten mee doen bij PSG tel ik niet echt mee, of nietszeggende bekerpotjes). Die gaat denk ik hele grote stappen zetten dit seizoen. De klasse en het talent zie je. Mijn favoriete transfer van deze window, omdat het zo onverwachts kwam en het leuk is zo'n (groot) talent binnen te zien komen en te zien gaan groeien.
 
Hoewel Götze een wereldspeler was, hebben we met de huidige spelers wel veel meer opties. Hopelijk dat van Nistelrooy die opties ook actief gaat gebruiken dit seizoen. Je kan met Til of Simons of Veerman en dat icm met Sangare/Guti kan echt veel soorten voetbal spelen. Daarnaast is dit middenveld jonger en zit er nog veel rek in.
 
Hoewel Götze een wereldspeler was, hebben we met de huidige spelers wel veel meer opties. Hopelijk dat van Nistelrooy die opties ook actief gaat gebruiken dit seizoen. Je kan met Til of Simons of Veerman en dat icm met Sangare/Guti kan echt veel soorten voetbal spelen. Daarnaast is dit middenveld jonger en zit er nog veel rek in.
Je kan veel meer afwisselen, wordt lastig instellen voor een tegenstander.
 
Xavi is een bezig bijtje. Die zou ons zomaar (incl een paar wisselvallige potten - hij is 19) heel snel Gotze kunnen laten vergeten.
Er hangt een vibe om die jongen heen. Alsof we dadelijk een enorme level-up gaan zien. Ben het met je eens, dit kan zomaar echt een fantastische speler zijn.
 
Daarom hoop ik dat ze in de competitie tegen “kleinere” clubs de wedstrijd wat eerder beslissen en op slot gooien, kan je spelers rust geven en talent minuten op het hoogste niveau.
Emmen was ideaal ja.
Drie punten, belangrijke spelers rust, aankomende spelers speelminuten, geen blessures.

Wat ongelofelijk k#t voor Kieftenbelt trouwens. Laatste minuut van de eerste wedstrijd je hele seizoen weg. Beterschap :(
 
Er hangt een vibe om die jongen heen. Alsof we dadelijk een enorme level-up gaan zien. Ben het met je eens, dit kan zomaar echt een fantastische speler zijn.
Xavi Simons is ook nog eens een heerlijke voetbalnaam. Ik kan ook wel genieten van zijn houding. Rustig en soms zelfs ongeinteresseerd-ogend, maar juist bedrijvig op het veld en leergierig. Lijkt oprecht te genieten van voetballen en is naast prof dus ook gewoon liefhebber. Hij voelt zich al erg betrokken bij het team als ik beelden van hem zie. Zie ook hoe hij juicht toen Bakayoko scoorde.

Heerlijk. Ik ben fan. Dat hij hier tot sensatie mag uitgroeien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan