Algemene transfergeruchten

Ik vind overigens ook dat het zo graag van Ajax willen winnen (inzake een prijs die er niet toe doet) met als gevolg dat je na 65 minuten instort in een wedstrijd die er alles toe doet ook een vorm van toegeven dat je definitief de nummer 2 van Nederland bent. Bijzonder naïef.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of er teveel azijn door mijn aderen vloeit, maar ik ben geneigd het bijzonder naïef te vinden in een seizoen dat qua belasting en intensiteit zo zwaar gaat worden als het komende. Komt bij dat we met deze selectie - hoe welkom de miljoenen ook zijn - weinig te zoeken hebben in de CL. Blijkbaar gaan ze uit van koopjes en een hele gunstige loting en dat dan werkt. Ik moet het nog zien.
De huidige selectie is m.i. te smal en onervaren voor een leuke CL-poulefase. Als we door de voorrondes heenkomen mag ik hopen dat een deel van de dan binnenkomende miljoenen direct in versterkingen worden omgezet.
 
De huidige selectie is m.i. te smal en onervaren voor een leuke CL-poulefase. Als we door de voorrondes heenkomen mag ik hopen dat een deel van de dan binnenkomende miljoenen direct in versterkingen worden omgezet.
Ik zie ze alleen nog wat huren. Last minute. Meestal wordt dat een Michael Ball. Heel soms een Guardado.
 
Ik vind overigens ook dat het zo graag van Ajax willen winnen (inzake een prijs die er niet toe doet) met als gevolg dat je na 65 minuten instort in een wedstrijd die er alles toedoet ook een vorm van toegeven dat je definitief de nummer 2 van Nederland bent. Bijzonder naïef.
Uhmm redelijk mee oneens. Ik dacht vooraf ook krachten sparen maar op het moment dat de prijs zo binnen handbereik ligt en je 3-5 van je rivaal kan winnen geeft dit ook een boost. Als wij eraf waren gegaan tegen AJAX omdat we met een minder elftal hadden gespeeld was de sfeer misschien wel heel anders geweest en hadden we misschien wel verloren van Monaco ach wie weet het ook. 1-1 uit thuis afmaken maar eerst Emmen!
 
Ik vind overigens ook dat het zo graag van Ajax willen winnen (inzake een prijs die er niet toe doet) met als gevolg dat je na 65 minuten instort in een wedstrijd die er alles toe doet ook een vorm van toegeven dat je definitief de nummer 2 van Nederland bent. Bijzonder naïef.

Eens, maar het zegt vooral iets over de matige fysieke gesteldheid van de selectie. Werd ook doodziek van die "ja maar de KNVB had..." calimero's.
 
Uhmm redelijk mee oneens. Ik dacht vooraf ook krachten sparen maar op het moment dat de prijs zo binnen handbereik ligt en je 3-5 van je rivaal kan winnen geeft dit ook een boost. Als wij eraf waren gegaan tegen AJAX omdat we met een minder elftal hadden gespeeld was de sfeer misschien wel heel anders geweest en hadden we misschien wel verloren van Monaco ach wie weet het ook. 1-1 uit thuis afmaken maar eerst Emmen!
Ik snap het sentiment. Ik vond het ook mooi. Maar vond het ook naïef, toen ik zag wat we in moesten brengen, hoe groot het verval was en hoe we collectief instortten na 65 minuutjes in Louis II. CL is hét podium. Niet de JCS. Dat is een oefenwedstrijd plus.
 
Vanuit trainingsmodus 2 toppers achter elkaar spelen zal vermoedelijk het gros van de spelers zwaar vallen, ongeacht welke club het betreft.

Tja, zo is dat dan. Tennissers die de top willen bereiken, moeten ook eerst qualifiers spelen en starten tegen de beste spelers. Dat heet natuurlijke selectie. Als een ploeg dat niet aankan (al dan niet financieel) dan maar niet lijkt me. Zo zijn de wetten van topsport.
 
Vanuit trainingsmodus 2 toppers achter elkaar spelen zal vermoedelijk het gros van de spelers zwaar vallen, ongeacht welke club het betreft.
Maar we gaan dus standaard komend jaar om de 3 dagen ballen. En de eerste pot na een Europese was al chronisch billenknijpen.
Als PSV een equivalent voor Sangaré haalt, heb ik goede hoop dat de balans gewaarborgd blijft. Ben je Sangaré vaker kwijt, gaat je dat gewoon punten kosten.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Maar we gaan dus standaard komend jaar om de 3 dagen ballen. En de eerste pot na een Europese was al chronisch billenknijpen.
Als PSV een equivalent voor Sangaré haalt, heb ik goede hoop dat de balans gewaarborgd blijft. Ben je Sangaré vaker kwijt, gaat je dat gewoon punten kosten.
Ook als je Sangare niet kwijt bent gaat dat problemen opleveren. Als die niet goed uitgerust is wordt hij slordig in zijn spel.
 
Tja, zo is dat dan. Tennissers die de top willen bereiken, moeten ook eerst qualifiers spelen en starten tegen de beste spelers. Dat heet natuurlijke selectie. Als een ploeg dat niet aankan (al dan niet financieel) dan maar niet lijkt me. Zo zijn de wetten van topsport.
aanvulling: zit nog een verschil met PSV, deze spelers kunnen voordat ze een qualifier spelen nog net aan een ander toernooi hebben meegedaan, die komen niet perse vanuit de zomerstop daar in.
Maar we gaan dus standaard komend jaar om de 3 dagen ballen. En de eerste pot na een Europese was al chronisch billenknijpen.
Als PSV een equivalent voor Sangaré haalt, heb ik goede hoop dat de balans gewaarborgd blijft. Ben je Sangaré vaker kwijt, gaat je dat gewoon punten kosten.
Ja, en dat is dan in een lopend competitieprogramma waarin je weer gewend bent om 90 minuten te maken in een wedstrijd om het eggie ipv 45 minuten te dartelen tegen een team die net zo min iets op het spel heeft staan.
 
Laatst bewerkt:
Ja, en dat is dan in een lopend competitieprogramma waarin je weer gewend bent om 90 minuten te maken in een wedstrijd om het eggie opv 45 minuten te dartelen tegen een team die net zo min iets op het spel heeft staan.

Maar was de goegemeente het er niet over eens dat de JCS er niets toe doet? Dus feitelijk heeft PSV pas 1 wedstrijd gespeeld die er iets toe doet (sorry, ik ben aan het trollen, maar al die excuses die iedereen maar over de schutting blijft flikkeren, ik word er simpel van).
 
Laatst bewerkt:
Maar was de goegemeente het er niet over eens dat de JCS er niets toe doet? Dus feitelijk heeft PSV pas 1 wedstrijd gespeeld die er iets toe doet (sorry, ik ben aan het trollen, maar als die excuses die iedereen maar over de schutting blijft flikkeren, ik word er simpel van).
Ongeacht hoe je tegen de JCS aankijkt als prijs, de wedstrijd was er eentje met een hoog tempo en veel arbeid en niet eentje waarin je ff de hele basis in de rust kon wisselen. Ben overigens niet op zoek naar excuses maar geef aan dat ik obv de afgelopen 2 wedstrijden mij niet perse zorgen maak over het drukke programma later dit seizoen.
 
Maar we gaan dus standaard komend jaar om de 3 dagen ballen. En de eerste pot na een Europese was al chronisch billenknijpen.
Als PSV een equivalent voor Sangaré haalt, heb ik goede hoop dat de balans gewaarborgd blijft. Ben je Sangaré vaker kwijt, gaat je dat gewoon punten kosten.
Je moet ook wedstrijdfit worden en dat lukt alleen door (zware) wedstrijden te spelen. Dus de spelers zullen er flink mee opgeschoten zijn, maar dan sta je er niet meteen. Zie ook hieronder.
Ja, en dat is dan in een lopend competitieprogramma waarin je weer gewend bent om 90 minuten te maken in een wedstrijd om het eggie ipv 45 minuten te dartelen tegen een team die net zo min iets op het spel heeft staan.
 
Je moet ook wedstrijdfit worden en dat lukt alleen door (zware) wedstrijden te spelen. Dus de spelers zullen er flink mee opgeschoten zijn, maar dan sta je er niet meteen. Zie ook hieronder.
Vanuit dat oogpunt bekeken is het juist goed om de JCS wél serieus te nemen, nu ff door de zure appel heen, later profijt.
 
Daarom hoop ik dat ze in de competitie tegen “kleinere” clubs de wedstrijd wat eerder beslissen en op slot gooien, kan je spelers rust geven en talent minuten op het hoogste niveau.
Dit ja! En niet de Schmidt manier, moe draven met de jonkies, alsnog op achterstand komen waardoor de beoogde basisspelers alsnog moeten invallen en een extra zware prestatie moeten leveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan