Algemene transfergeruchten

Goed nieuws! Heel benieuwd naar het transferbedrag. We zijn een beetje overbezet aan die rechterkant. Kan John een deel van de miljoenen mooi doorsluizen naar Sevilla.
Jammer, goeie, technische speler en prettig om achter de hand te hebben. Hoe gaat Luuk eigenlijk functioneren in het huidige elftal? Zie niemand die hem kan bedienen.
Aankoopbedrag 7,5 miljoen. Niet echt een toptransfer dan.
 
Jammer, goeie, technische speler en prettig om achter de hand te hebben. Hoe gaat Luuk eigenlijk functioneren in het huidige elftal? Zie niemand die hem kan bedienen.
Cody was klasse qua voorzetten in zijn debuutseizoen. Ik kan me ook wel voorstellen dat je als buitenspeler zijnde voor andere opties kiest wanneer je Zahavi in de punt hebt staan
 
Jammer, goeie, technische speler en prettig om achter de hand te hebben. Hoe gaat Luuk eigenlijk functioneren in het huidige elftal? Zie niemand die hem kan bedienen.

Aankoopbedrag 7,5 miljoen. Niet echt een toptransfer dan.
Doan stond lange tijd in de miskoop-boeken bij mij van John. Dan vind ik geen verlies al een hele prestatie.

Ow en wat betreft Luuk, helemaal eens. Maar Doan vond ik ook geen speler die Luuk kan bedienen. Ik hoop op een scenario dat Luuk binnen wordt gehaald als eerste spits, maar dat hij in de loop van het seizoen eruit wordt gevoetbald door een Fofana of Vertessen en we Luuk dan in zijn kracht kunnen gebruiken: als pinchhitter..
 
Hmm, bij mij stond hij dat niet; vandaar dat we er dus anders tegenaan kijken.
Ramselaar maakte bij Utrecht een veel sterkere indruk dan Doan bij Groningen. Vond het een onbegrijpelijke aankoop. Ik vind hem iets Mwene's hebben. Soms draaft ie en kapt ie een keer aardig, waardoor het soms leuk uitziet, maar uiteindelijk weinig rendement. Ik ben heel blij dat PSV zijn investeringsbedrag terug heeft.
 
Ramselaar maakte bij Utrecht een veel sterkere indruk dan Doan bij Groningen. Vond het een onbegrijpelijke aankoop. Ik vind hem iets Mwene's hebben. Soms draaft ie en kapt ie een keer aardig, waardoor het soms leuk uitziet, maar uiteindelijk weinig rendement. Ik ben heel blij dat PSV zijn investeringsbedrag terug heeft.
Het is nog niet zover he. Ik vond absoluut niet dat Ramselaar een betere indruk maakte bij Utrecht dan Doan bij Groningen trouwens.
 
Ramselaar maakte bij Utrecht een veel sterkere indruk dan Doan bij Groningen. Vond het een onbegrijpelijke aankoop. Ik vind hem iets Mwene's hebben. Soms draaft ie en kapt ie een keer aardig, waardoor het soms leuk uitziet, maar uiteindelijk weinig rendement. Ik ben heel blij dat PSV zijn investeringsbedrag terug heeft.
Dat vond ik niet. Doan is echt een voetballer, met technische bagage en kijk op het spelletje.

Ramselaar is een draver. Een versie van VdBeek die nog minder met de bal kan, en geen gevoel heeft waar de ruimte komt op het veld.
 

Laten we voortaan maar even minder hard van stapel lopen als er dit soort berichten in de media komen.. Het leek mij al een vreemde zaak dat Feyenoord wel door kon pakken en wij niet. Ik plaats het hier omdat deze 'deal' ook van grote invloed was op de mening van John de Jong
 

Laten we voortaan maar even minder hard van stapel lopen als er dit soort berichten in de media komen.. Het leek mij al een vreemde zaak dat Feyenoord wel door kon pakken en wij niet. Ik plaats het hier omdat deze 'deal' ook van grote invloed was op de mening van John de Jong
Bepaalde personen vinden het JDJ-bashen zo leuk dat ze iedere strohalm zullen aangrijpen, hoe onlogisch het verhaal ook is.
 

Laten we voortaan maar even minder hard van stapel lopen als er dit soort berichten in de media komen.. Het leek mij al een vreemde zaak dat Feyenoord wel door kon pakken en wij niet. Ik plaats het hier omdat deze 'deal' ook van grote invloed was op de mening van John de Jong
Eens, dit bericht kon je verwachten. Euforie weg in Rotterdam. Zeker nu ik lees dat Arnesen niet meer kan werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan