Algemene transfergeruchten

Go Ahead Eagles heeft concrete interesse in Maxime Delanghe. De doelman moet worden gehuurd van PSV.

Aldus Transferinside!,
Op 2 manieren goed. Dan kan Peersman lekker gaan keepen bij Jong, nu Muller ook al weg is, en kan Delanghe op een hoger niveautje het proberen.

Blijft natuurlijk een fantastische naam voor een keeper, Delanghe.
 
Ik ben er blij mee dat Drommel nog een kans krijgt. Het is echt drama beleid om een doelman direct af te schrijven na 1 (extreem) kut seizoen. Goed dat ze een nieuwe doelman hebben gehaald zodat Drommel zich in alle rust kan ontwikkelen. 25 jaar is voor een doelman nog erg jong en kan nog heel erg veel leren
 
Slechte woordgrap van het jaar:clap2:.
Mag ik op de valreep een inzending doen?

D(oelman)rommel(t)

De emotions mogen uiteraard niet ontbreken: :zwijgen::unsure::rolleyes::eek::star::ROFL:
Ik stel voor dat er bij de forumverkiezingen in december ook een Penalty-bokaal wordt uitgereikt. Ik ga mijn best doen om de eerste te winnen :fb::drumroll::metal::clap2::PSV:
 
Ik ben er blij mee dat Drommel nog een kans krijgt. Het is echt drama beleid om een doelman direct af te schrijven na 1 (extreem) kut seizoen. Goed dat ze een nieuwe doelman hebben gehaald zodat Drommel zich in alle rust kan ontwikkelen. 25 jaar is voor een doelman nog erg jong en kan nog heel erg veel leren
Voor een doelman wel, voor een middenvelder niet.:sneaky:
 
Teamgenoot van me (en iets te fanatieke transfer-jager) meld net dat er op Eindhoven Airport een prive-jet is geland uit de regio Lyon (Clermon Ferrand)
Woont Luuk in de buurt van Lyon?;)

Vlucht vanuit "Lyon" naar Eindhoven, zojuist geland

Update: ik ben even verder gaan kijken, maar lijkt me bedrijfsvliegtuig van Michelin. In Clermond Ferrand zitten nl de kantoren van bandengigant Michelin :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan