Algemene transfergeruchten

Klopt loopt de laatste tijd te schutteren (wat ik me heb laten vertellen). Maar is ook een keeper met veel talent. Dus als hij niet te duur is, is het een gok waard
Maar we hebben ook al een keeper met zogezegd veel talent die de laatste tijd liep te schutteren. Klinkt niet als een vooruitgang.

Heb die beelden vd blunder van vd week opgezocht. Was meer graag gereageerd dan echt een domme fout.
 
Klopt loopt de laatste tijd te schutteren (wat ik me heb laten vertellen). Maar is ook een keeper met veel talent. Dus als hij niet te duur is, is het een gok waard
Beetje zoals Drommel, toen we interesse kregen ging die opeens ook gigantisch veel blunderen bij Twente. Ga ik liever voor een zekerheidje met wat meer ervaring.
 
Ja, jij en fmnerd hebben gelijk dat Mauro ook uitstekend op RB kan. Misschien wel beter.

Ik vind het tekenend dat AZ eerst een grote mond had dat ze hun spelers niet voor een schijtbedrag naar de top lieten gaan.. Verkochten alleen aan het buitenland blabla. En nu is een van hun topspelers, aanvoerder in het nieuws dat hij maar 10m moet kosten? Vind het vreemd.

Daarnaast is het een speler van AZ. Te vaak klikt het niet tussen spelers van AZ en PSV (de club) dus ik heb liever dat ze op zoek gaan naar een speler uit het buitenland.
Ik denk er het zelfde over. Hoeft wat mij betreft niet naar Ajax.
 

Ik vind het best een goede speler. Hij en Luuk voor de spitsenpositie is zeker niet slecht. Deze jongen is toch aardig doelgericht, snel en multifunctioneel.
Gewoon Luuk de jong halen en dan Zirkzee of Openda er ook bij. Luuk in het team voor de ervaring en de wedstrijden over de streep te trekken en Openda/Zirkzee voor de komende 2/3 jaar en verkopen met winst. Als je CL wilt spelen moet je wel zo'n brede selectie hebben.
 
Gewoon Luuk de jong halen en dan Zirkzee of Openda er ook bij. Luuk in het team voor de ervaring en de wedstrijden over de streep te trekken en Openda/Zirkzee voor de komende 2/3 jaar en verkopen met winst. Als je CL wilt spelen moet je wel zo'n brede selectie hebben.
Überhaupt als je Europees wilt spelen. Hebben we dit seizoen wel gezien met alle blessures en mensen uit vorm. Nooit goed voor een speler wanneer hij er niet uit gehaald kan worden omdat er geen concurrentie js
 
Gewoon Luuk de jong halen en dan Zirkzee of Openda er ook bij. Luuk in het team voor de ervaring en de wedstrijden over de streep te trekken en Openda/Zirkzee voor de komende 2/3 jaar en verkopen met winst. Als je CL wilt spelen moet je wel zo'n brede selectie hebben.
En idd ervaring. We kunnen wel weer gaan voor jong talentje zoveel maar Europees heb je daar uiteindelijk niets aan..
 
Krul, Ortega of Cillessen lijken me de beste opties. Liever ervaring en rust dan een talent. Keepers leveren toch nooit veel op.
Alsjeblieft geen Krul.. Het enige wat die man ooit heeft bereikt in zn carrière is die strafschoppenserie op het WK. Verder een zeer matige doelman en voor sommigen ook niet geheel onbelangrijk: een misselijke kop.

Dan nog liever Drommel :ROFL:
 
Alsjeblieft geen Krul.. Het enige wat die man ooit heeft bereikt in zn carrière is die strafschoppenserie op het WK. Verder een zeer matige doelman en voor sommigen ook niet geheel onbelangrijk: een misselijke kop.

Dan nog liever Drommel :ROFL:
Dan nog liever geen keeper dan..
 
Openda lijkt mij meer een spits voor een echte counterploeg. PSV moet toch vaker het spel maken.
 
Openda lijkt mij meer een spits voor een echte counterploeg. PSV moet toch vaker het spel maken.
Feyenoord-uit en Leicester-thuis zijn voor mij voorbeelden dat een goed uitgespeelde counter mét Openda de wedstrijd vroegtijdig in ons voordeel had kunnen beslissen.

Openda is een betere versie van Vertessen en die laatste konden we best vaak gebruiken afgelopen seizoen.
 
Feyenoord-uit en Leicester-thuis zijn voor mij voorbeelden dat een goed uitgespeelde counter mét Openda de wedstrijd vroegtijdig in ons voordeel had kunnen beslissen.

Openda is een betere versie van Vertessen en die laatste konden we best vaak gebruiken afgelopen seizoen.
Maar dan dus eigenlijk alleen in de moeilijke wedstrijden? Dat zijn er natuurlijk maar weinig voor een dure speler.
 
Maar dan dus eigenlijk alleen in de moeilijke wedstrijden? Dat zijn er natuurlijk maar weinig voor een dure speler.
AZ, Ajax, Feyenoord in NL
Heerenveen-uit de tweede helft.
Een stuk of 12 Europese wedstrijden.
Paar bekerpotjes.
Opvangen van blessures.
Invallen in minuut 70 in andere wedstrijden.

Bij elkaar een stuk of 25 hele wedstrijden per seizoen.

Plus LdJ voor de rest.

Maar ergens heb ik het idee dat én Openda én LdJ het net niet zijn.
 
Laatst bewerkt:
AZ, Ajax, Feyenoord in NL
Heerenveen-uit de tweede helft.
Een stuk of 12 Europese wedstrijden.
Paar bekerpotjes.
Opvangen van blessures.
Invallen in minuut 70 in andere wedstrijden.

Bij elkaar een stuk of 25 hele wedstrijden per seizoen.

Plus LdJ voor de rest.

Maar ergens heb ik het idee dat én Openda én LdJ het net niet zijn.
Het zijn niet spelers die je naar de volgende ronde in de CL brengen, echter zullen we wel uit deze vijver moeten vissen. Spits met ervaring die een wedstrijd kan beslissen en een jong talent die z’n marktwaarde binnen 2 seizoenen verdubbeld heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan