Algemene transfergeruchten

Als je kijkt naar het aantal punten, is er hoop. Zeker als er nog wat bijkomt en Sangaré gauw terug is. Qua moraal gezien is het kampioenschap afgelopen zondag beslist.
Of, alle ogen en druk zijn weer op Ajax en PSV kan vanuit de luwte punten pakken tegen de kleintjes.

Aka, we kunnen er lang of kort over doen, maar ik ga de discussie weer even helemaal doodgooien: We zien wel hoe het loopt.
 
Als je kijkt naar het aantal punten, is er hoop. Zeker als er nog wat bijkomt en Sangaré gauw terug is. Qua moraal gezien is het kampioenschap afgelopen zondag beslist.
Er moet achterin toch iets bijkomen? Of is JDJ blind na het zien van de wedstrijd van afgelopen zondag? We missen Ramalho en Mauro als noodoplossing voor back is ook niet ideaal. Eerst werd gedacht aan Bazoer of Doekhie en dat gaf me nog enigszins hoop, maar nu horen we helemaal niets meer...
 
Er moet achterin toch iets bijkomen? Of is JDJ blind na het zien van de wedstrijd van afgelopen zondag? We missen Ramalho en Mauro als noodoplossing voor back is ook niet ideaal. Eerst werd gedacht aan Bazoer of Doekhie en dat gaf me nog enigszins hoop, maar nu horen we helemaal niets meer...
Eens.
 
Ik ben bang dat ik de pret bederf zo, maar kan iemand me uitleggen waarom we zo blij worden van Ahmedhozic…?

Ik heb wat compilaties gekeken en ik vind ze best vergelijkbaar met die van Baumgartl voordat die naar ons toe kwam…

Ben ik te pessimistisch…? Iemand die deze jongen beter kent en me gerust kan stellen…?🤔
 
Of, alle ogen en druk zijn weer op Ajax en PSV kan vanuit de luwte punten pakken tegen de kleintjes.

Aka, we kunnen er lang of kort over doen, maar ik ga de discussie weer even helemaal doodgooien: We zien wel hoe het loopt.
Heb je zeker een punt. Ik geloof wel in flows. En dat PSV eigenlijk sinds het eerste half jaar Bommel en een paar wedstrijden afgelopen zomer dat al zolang mist. Toppers win je niet alleen om de punten, toppers win je voor het zelfvertrouwen.
 
Of, alle ogen en druk zijn weer op Ajax en PSV kan vanuit de luwte punten pakken tegen de kleintjes.

Aka, we kunnen er lang of kort over doen, maar ik ga de discussie weer even helemaal doodgooien: We zien wel hoe het loopt.
Ja, lekker dan... waar moeten we anders over lullen? Dit weekend geen voetbal..
 
Er moet achterin toch iets bijkomen? Of is JDJ blind na het zien van de wedstrijd van afgelopen zondag? We missen Ramalho en Mauro als noodoplossing voor back is ook niet ideaal. Eerst werd gedacht aan Bazoer of Doekhie en dat gaf me nog enigszins hoop, maar nu horen we helemaal niets meer...
Doekhi. Laatste weken een paar keer in actie gezien. Vond het niet veel.
Ik ben bang dat ik de pret bederf zo, maar kan iemand me uitleggen waarom we zo blij worden van Ahmedhozic…?

Ik heb wat compilaties gekeken en ik vind ze best vergelijkbaar met die van Baumgartl voordat die naar ons toe kwam…

Ben ik te pessimistisch…? Iemand die deze jongen beter kent en me gerust kan stellen…?🤔
Geen idee. Nooit gezien. Maar staat blijkbaar ook in de belangstelling van grotere clubs.
 
Ik ben bang dat ik de pret bederf zo, maar kan iemand me uitleggen waarom we zo blij worden van Ahmedhozic…?

Ik heb wat compilaties gekeken en ik vind ze best vergelijkbaar met die van Baumgartl voordat die naar ons toe kwam…

Ben ik te pessimistisch…? Iemand die deze jongen beter kent en me gerust kan stellen…?🤔
Ik denk dat we nu op het punt zitten dat we blij zijn dat er überhaupt iets komt..
 
We hebben nog maar 6 dagen tot de transfer deadline en nog steeds zijn er geen versterkingen gehaald door JDJ. Hoe denkt de clubleiding dat PSV kampioen kan worden zonder versterkingen in de achterhoede, nu we Ramalho lang moeten missen? PSV heeft echt per direct een ervaren CV nodig en een back en liefst ook een spits erbij. Maar ja, 6 dagen....ik zie eerlijk gezegd geen versterkingen meer komen, ondanks dat we maar 2 punten achterstand op Ajax. We kunnen kampioen worden, maar dan moet er wel iets aan directe versterking bijkomen in de komende dagen.
Over 2 wedstrijden weet je ook dat we geen kampioen meer kunnen worden, met tweede plaats mogen we de handjes dicht knijpen, dat gaat nog moeilijk zat worden.
 
Ik begin me nu ook wel zorgen te maken betreft de verdediging. We hebben welgeteld 5 verdedigers + een gemaakte back. Obispo staat al op scherp en een tik op de enkel kan nu al grote gevolgen hebben. Er moeten gewoon 2 spelers bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan