Algemene transfergeruchten

Dat klopt. Maar is dat dankzij of ondanks Botman? Ik denk dat ik nog sneller ren en een binnenvaartschip een kleinere draaicirkel.

Lijkt me toch niet dat ie zo goed in de markt ligt, Lille hem niet kwijt wil en hij alles gespeeld heeft wanneer fit als het allemaal 'ondanks' was. Het is een verdediger met duidelijke kwaliteiten en tekortkomingen, maar doet het bij Lille gewoon goed.
 
Lijkt me toch niet dat ie zo goed in de markt ligt, Lille hem niet kwijt wil en hij alles gespeeld heeft wanneer fit als het allemaal 'ondanks' was. Het is een verdediger met duidelijke kwaliteiten en tekortkomingen, maar doet het bij Lille gewoon goed.
Ik zie Lille eigenlijk nooit spelen, maar in Jong Oranje vind ik hem nooit eruit springen.
 
Zoals we van PSV gewend zijn.
Een blik op de ranglijst en wanneer je op 1 staat in het gunstigste geval geen versterking kopen en in het slechtste geval een belangrijke speler verkopen.

Teleurstellend, maar niet verrassend, toch?
En als we straks 3e worden zichzelf allemaal veren in de reet stekend voor alle eigen jeugd die dit jaar een kans heeft gehad.
 
Hopelijk geeft het openen van de stadions wat extra financiële speelruimte om te investeren in kwaliteit centraal achterin. Snap best dat ze geen 12 mln voor Phillips neerleggen; lijkt me ook alleen een speler geschikt voor tijdelijke oplossing. Wat zou het toch leuk zijn als er een teken van leven zou komen van onze scouting, een Alex achtige verdediger uit Zuid Amerika bijvoorbeeld.
 
Hopelijk geeft het openen van de stadions wat extra financiële speelruimte om te investeren in kwaliteit centraal achterin. Snap best dat ze geen 12 mln voor Phillips neerleggen; lijkt me ook alleen een speler geschikt voor tijdelijke oplossing. Wat zou het toch leuk zijn als er een teken van leven zou komen van onze scouting, een Alex achtige verdediger uit Zuid Amerika bijvoorbeeld.

Nee hoor, er is door de afgelopen tijd vooral een financieel gat ontstaan. Iedere wedstrijd die vanaf nu met publiek gespeeld wordt, is al in het budget opgenomen en maakt het jaar er dus niet beter op.
 
Ongetwijfeld, maar wat was Heerenveen daarmee opgeschoten? Speler weg, geen geld voor vervanging
Vaak krijg je ook een huurverhoging. Kan zijn dat je dan totaal meer verdiend aan een speler dan wanneer je hem direct verkoopt.

Eens dat het niet altijd logisch klinkt. Maar er zijn constructies waar het voor beide partijen een prima oplossing kan zijn.
 
Binnen Nederland kan ik mij niet zo snel eentje bedenken. Internationaal wel. Denk aan Barcelona met Yusuf Demir (van Rapid Wien). Club Brugge die Lang eerst huurde alvorens te betalen. Lang kwam dan wel van Ajax, maar had nog amper in het 1e gespeeld.

Nu ik erover nadenk: Adrian Fein? Gehuurd door PSV met koopoptie, speler van Bayern II op het 3e niveau van Duitsland. Komt het dichts in de buurt.
Arouna Kone werd eerst toch ook gehuurd van Nol Hendriks?
 
Bizar hoe weinig geruchten er zijn de laatste jaren; knap hoe ze dat binnenskamers houden hoop ik. Dramatisch als het komt omdat er niks ondernomen wordt op dit moment. Heel benieuwd naar de komende dagen.
 
Ik ken 'm niet. Nooit zien spelen. Kan alleen maar afgaan op wat via internet te vinden is. In elk geval jong, redelijke waarde en iemand die mee kan doen voor een basisplek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan