Algemene transfergeruchten

Gerucht op internet dat PSV Nat Phillips van Liverpool wil huren. Ken em niet goed maar lijkt me wel de soort huur die ze zoeken
 
Januari is alweer over de helft en het is nog steeds verdacht stil rondom een centrale verdediger, die gaat er niet komen.



Name in home country: Nathaniel Harry Phillips
Date of birth: Mar 21, 1997
Place of birth: Bolton
England

Age: 24
Height: 1,90 m
Citizenship:
England
England
Position: Defender - Centre-Back
Foot: right
Current club: Liverpool FC Liverpool FC
Joined: Jul 1, 2019
Contract expires: Jun 30, 2025
Date of last contract extension: Aug 31, 2021

Als dit zo is mag hier wel een optie tot koop in. Prima verdediger die puur niet speelt omdat de concurrentie onder anderen Van Dijk is.
 
Als dit zo is mag hier wel een optie tot koop in. Prima verdediger die puur niet speelt omdat de concurrentie onder anderen Van Dijk is.
Dat valt vies tegen. Echt geen Liverpool materiaal dit. Speelde eerder ook al bij Stuttgart in de 2. Bundesliga waar die ook al geregeld op de bank zat. Dit seizoen ook voor zijn blessure vaak niet eens bij de wedstrijdselectie. Heeft destijds alleen minuten gemaakt omdat bij Liverpool alle centrale verdedigers geblesseerd waren. Zat dan maar Teze er neer want dit is geen vooruitgang.
 
Klinkt leuk zo’n speler van Liverpool maar dit moet je echt niet willen. Deze speler is gewoon een tweede Baumgartl ( ook al van Stuttgart…). Liverpool is weliswaar een topteam maar van de basis 11 al zijn er zomaar 4 spelers die de titel topspeler absoluut niet verdienen. Liverpool B, de bank dus heeft leuke spelers er tussen zitten. Maar dit is niet eens Liverpool C materiaal…
 
Klinkt leuk zo’n speler van Liverpool maar dit moet je echt niet willen. Deze speler is gewoon een tweede Baumgartl ( ook al van Stuttgart…). Liverpool is weliswaar een topteam maar van de basis 11 al zijn er zomaar 4 spelers die de titel topspeler absoluut niet verdienen. Liverpool B, de bank dus heeft leuke spelers er tussen zitten. Maar dit is niet eens Liverpool C materiaal…
Ik ben wel benieuwd: welke van de 4 basisspelers vind jij geen topspelers?
 
Milner, Henderson, Matip, Fabinho maar ook Firminho en Thiago. Laat in het zo zeggen: geen van hen zullen een basisplaats hebben bij een City, Madrid, Chelsea en Bayern.
Grappig! Ik ben ‘t niet met je eens maar dat mag natuurlijk. Zeker Henderson, Fabinho, Thiago en Firmino vind ik echt wereldspelers.
 
Milner, Henderson, Matip, Fabinho maar ook Firminho en Thiago. Laat in het zo zeggen: geen van hen zullen een basisplaats hebben bij een City, Madrid, Chelsea en Bayern.
Je hebt het wel eens vaker gezegd, maar ik vind zeker Henderson geen slechte speler.
 
Je hebt het wel eens vaker gezegd, maar ik vind zeker Henderson geen slechte speler.
Is ook niet slecht maar wat ik al zei: bij de andere topclubs zou hij en al die anderen slechts invaller zijn en zeker geen belangrijke speler. Dat geeft de status van het middenveld van Liverpool weer. Ik vind dat Liverpool echt moet inzetten op betere kwaliteit op het middenveld.
 
Is ook niet slecht maar wat ik al zei: bij de andere topclubs zou hij en al die anderen slechts invaller zijn en zeker geen belangrijke speler. Dat geeft de status van het middenveld van Liverpool weer. Ik vind dat Liverpool echt moet inzetten op betere kwaliteit op het middenveld.
Vaak zijn spelers als Henderson individueel geen geweldenaren maar wel o zo belangrijk voor het balans van je elftal. Elk topteam uit de geschiedenis had wel zo'n 'grijze muis' ertussen zitten
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan