Algemene transfergeruchten

Ik moet wel zeggen dat ik Bazoer vanavond tegen Feyenoord vrij goed vond spelen. Valt te proberen voor PSV in de zomer als hij nog niet vastgelegd is door een andere club.
Ik vond hem dus tegenvallen. Twee goede passes. Verder niet gezien in duels of opkomen.
 
Maar wat deed hij nu fout? Zijn team wint, geen kaart gekregen en ze hebben de 0 gehouden. Heb de wedstrijd zelf alleen via internetradio beluisterd.
Uitblinken of niks fout doen is nogal een verschil toch? Niks groots dan, want hij verspeelde echt wel een aantal ballen. Hij viel mij niet op. Grijze muis gisteren.
 
Bazoer transfervrij vastleggen voor volgend seizoen lijkt mij een no brainer. Mooie vervanging voor Sangare; en transfervrij dus geen risico.
 
Ik zou lekker voor Quinten Timber gaan als backup voor Sangare. Jong, zit ook een goede kop op vgm. En doet het bij Utrecht over het hele seizoen ook erg leuk. Zou me niks verbazen als Ajaks hem na dit seizoen of het seizoen daarop terugkoopt.
Heeft nog wel een contract tot 2024, maar lijkt mij ook een goede optie.
 
Quinten Timber kan goed voetballen, ja. Zijn broertje is exceptioneel, maar Quinten kan best bruikbaar zijn. Denk dat ‘ie ook taakbewuster is dan de meer talentvolle Bazoer. Lastige keuze. Als je een speler als Bazoer gratis kan oppikken kun je dat altijd doen, zeker als je denkt hem goed te kunnen managen.
 
Maakt me niet uit wie ze halen. Wat ik wel weet is dat er niet veel spelers zijn die Sangare 1 op 1 kunnen vervangen. Bazoer zeker niet.
Ik heb ergens het idee dat je een klein beetje zit te azen op de positie van CNG MrKrateos binnen de Sangare fanclub.
Zou dat kunnen kloppen? :maniac:
 
Eriksen, moet je echt niet doen dus. Laat de hartgevallen maar een Ajax-ding blijven.
Serieus, zo'n drama op het veld wil je gewoon niet meemaken.

(edit; langer betoog:

Sommige dingen moet je gewoon proberen te voorkomen. Onrust in de selectie bijvoorbeeld.
Zo moet ik net aan Vloet denken.
Stel dat PSV hem over 4 jaar opeens wil hebben of zo.
Ook niet doen.
Daar kleeft een risico aan van onrust, of nu niet zijn schuld is (Eriksen) of wel (Vloet).
Je weet dat hij met alcohol aan het stuur heeft gezeten, wie zegt dat het niet weer gebeurt?

Je hoeft niet allemaal lievertjes te hebben, maar "klootzakken" als Van Bommel en Veltman (echt een hekel aan :xp:) zijn alleen klootzakken op het veld, bij zulke profs hoor je nooit wat over hun prive leven...
 
Laatst bewerkt:
Sprak. Misschien moet PSV ook met wat verdedigers gaan praten? Nee dat zit niet in ons DNA.
 
Sprak. Misschien moet PSV ook met wat verdedigers gaan praten? Nee dat zit niet in ons DNA.
Eens. Al moet t soms ook gewoon net even goed vallen allemaal. Het zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat een speler zijn kans pakt als gevolg van blessures. Dan loven we allemaal die trainer die die jonge speler heeft opgesteld, maar zoiets zou natuurlijk ook best kunnen gebeuren nu met Obispo. Dat ‘ie tegen de tijd dat Ramalho weer fit is, niet meer weg te denken is uit de basis. Ik denk dat een topclub als PSV een kwalitatief bredere selectie moet hebben, maar het kan ook allemaal net goed vallen.
 
Als we geen blessures krijgen hebben we prima voldoende verdedigers! En we hebben een goed track record op het gebied van blessures, dus ik maak me geen enkele zorgen als we geen centrale verdediger erbij halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan