Algemene transfergeruchten

Denk dat Heerenveen inmiddels wel ontwaakt is uit de droom. Met 5 miljoen zullen ze ook vast akkoord gaan. Feyenoord heeft wel echt een goede middenvelder nodig. Die Kokcu valt vies tegen. Zullen ze vast spijt van hebbeb gehad dat ze die niet eerder van de hand gedaan hebben. Feyenoord heeft ook nog een een LCV nodig. Als ik Arnesen was had ik in Eindhoven aangeklopt voor Obispo. Als ze daarnaast ook Zirkzee kunnen huren dan kunnen ze best een aardig ploegje op de been brengen.
Schijnt dat ze 5 miljoen al hebben afgewezen (volgens artikel). Wellicht op te halen voor 7 miljoen. Maar dat is nog steeds veel voor Veerman. Vind ik.
 
Ik die zelf altijd of topic gaat moet zijn bek houden, maar kunnen we dit topic niet gebruiken voor PSV gerelateerde geruchten? Hoop steeds op iets en gaat het weer over de Veermannen voor Feyenoord.
 
Ik die zelf altijd of topic gaat moet zijn bek houden, maar kunnen we dit topic niet gebruiken voor PSV gerelateerde geruchten? Hoop steeds op iets en gaat het weer over de Veermannen voor Feyenoord.
Zit wat in! Had het eerst hier gepost omdat Veerman ook aan PSV gelinkt werd eerst. In Feyenoord topic was beter geweest.
 
In de categorie: ' ex PSV'er en 020 target Bergwijn gaat NIET naar 020 ' :

 
Terug
Bovenaan Onderaan