Algemene transfergeruchten

Ik weet het niet met die kerel....waarom heeft geen enkele Europese club hem weggehaald als hij zo goed is? En die Chinese competitie is 3e klasse amateur niveau met wat oude topspelers
 
Ik kan niet inschatten hoe goed hij is of kan worden. Maar dat onze achterhoede bij balverlies en druk niet zo sterk is, ziet zelfs Stevie Wonder. Teze als bijtertje beter. Boscagli voetballend en qua timing. Weet niet zo goed voor wie er een betere moet komen. Misschien voor allebei, zodat we ook niet meer tegen RKC met 2 controleurs hoeven te spelen.
 
Na Zahavi zeg ik: niet doen! En die had ook ervaring in Europa met Maccabi. Die Chinese competitie is echt helemaal niets. De Israëlische waar Zahavi speelde overigens ook niet.
 
Na Zahavi zeg ik: niet doen! En die had ook ervaring in Europa met Maccabi. Die Chinese competitie is echt helemaal niets. De Israëlische waar Zahavi speelde overigens ook niet.
De Deense ook niet, en die Kudus is toch best een prima spelertje
 
De Deense ook niet, en die Kudus is toch best een prima spelertje
Nee hoor Denemarken heeft altijd goed opgeleid itt China of Israël... En ze hebben wel een respectabelere competitie dan China. Dat moge duidelijk zijn lijkt mij.
 
Nee hoor Denemarken heeft altijd goed opgeleid itt China of Israël... En ze hebben wel een respectabelere competitie dan China. Dat moge duidelijk zijn lijkt mij.

Sinds Tomasson ken ik weinig goede Denen meer? Alleen nog Dolberg doet me een belletje rinkelen, maar goed geen allure van vroeger, van begin jaren 90 tot 2005.
 
Sinds Tomasson ken ik weinig goede Denen meer? Alleen nog Dolberg doet me een belletje rinkelen, maar goed geen allure van vroeger, van begin jaren 90 tot 2005.
Klopt geen Lerby achtige spelers meer. Maar wel Eriksen, die speler van Leipzig, Christensen bij Chelsea, Höberg ( of zoiets) bij Tottenham en idd Dolberg. Niet slecht voor een klein landje.
 
Klopt geen Lerby achtige spelers meer. Maar wel Eriksen, die speler van Leipzig, Christensen bij Chelsea, Höberg ( of zoiets) bij Tottenham en idd Dolberg. Niet slecht voor een klein landje.
Ja dat zijn inderdaad toppers en je noemt ze ook zo makkelijk op
In 2021 weer ff serieus je forumtitel eer aan doen he? 😆
 
Nee hoor Denemarken heeft altijd goed opgeleid itt China of Israël... En ze hebben wel een respectabelere competitie dan China. Dat moge duidelijk zijn lijkt mij.
Dat is waar ja. Al was Eriksen toch eigen jeugd van Ajax? ;) haha

Al denk ik dat we van een Zahavi nog niet hebben gezien wat ie kan. Tumultueus begin geweest waar hij buiten de boot viel toen het begon te lopen, ik schrijf 'm nog niet af in ieder geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan