Algemene transfergeruchten

Dan krijgen we op het middenveld Rosario Sangare Thomas en Puig. Guti en Sadilek vallen dan buiten de boot.
Droom maar lekker door...oud-PSV’er Ronald Koeman gaat er hoogst persoonlijk voor zorgen dat geen enkele Barca talent op huurbasis naar Eindhoven komt...misgunner Koeman, want Ajax komt wel in aanmerking in zijn filosofie...
 
Er moet nog 1 basis centrale verdediger bij, het liefst een beest van een vent. Dan hebben we toch een prachtige transferperiode gehad.


lineup (1).png

Een veel betere selectie dan vorig jaar, en we hebben dan ruim voldoende mogelijkheden om blessures op te vangen. Ook omdat we veel spelers hebben die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Ik had behoorlijk hard hoofd in na de financiële impact van Corona, maar moet zeggen dat ze een aantal mooie aankopen hebben geleverd.

Kers op de taart zou zijn: Hendrix, Bruma en Sadilek graag verkopen, dan zou je nog een talentvolle multifunctionele aanvaller kunnen terughalen.
 
Er moet nog 1 basis centrale verdediger bij, het liefst een beest van een vent. Dan hebben we toch een prachtige transferperiode gehad.


Bekijk bijlage 2386

Een veel betere selectie dan vorig jaar, en we hebben dan ruim voldoende mogelijkheden om blessures op te vangen. Ook omdat we veel spelers hebben die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Ik had behoorlijk hard hoofd in na de financiële impact van Corona, maar moet zeggen dat ze een aantal mooie aankopen hebben geleverd.

Kers op de taart zou zijn: Hendrix, Bruma en Sadilek graag verkopen, dan zou je nog een talentvolle multifunctionele aanvaller kunnen terughalen.
Ziet er goed uit he. En dan heb je Ihattaren nog (die eigenlik een van de beste is uit onze selectie) die je nog op de plek van Madueke kan zetten wanneer hij zijn plekke heeft gevonden binnen dit spelsysteem.
 
Er moet nog 1 basis centrale verdediger bij, het liefst een beest van een vent. Dan hebben we toch een prachtige transferperiode gehad.


Bekijk bijlage 2386

Een veel betere selectie dan vorig jaar, en we hebben dan ruim voldoende mogelijkheden om blessures op te vangen. Ook omdat we veel spelers hebben die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Ik had behoorlijk hard hoofd in na de financiële impact van Corona, maar moet zeggen dat ze een aantal mooie aankopen hebben geleverd.

Kers op de taart zou zijn: Hendrix, Bruma en Sadilek graag verkopen, dan zou je nog een talentvolle multifunctionele aanvaller kunnen terughalen.

Mooie selectie. En ook op elke plek een vervanger klaar die nog van een prima niveau is:
Spitsen: Zahavi, Malen, erachter Romero, Madueke, Piroe
Vleugels: Gakpo, Madueke, erachter Mauro, Ihattaren en Bruma (eventueel Antonisse)
Middenveld: Sangare, Rosario, erachter Guti, Thomas en Sadilek/Hendrix
Backs: Dumfries, Max, erachter Teze, Boscagli/Viergever (eventueel Sambo voor RB?)
Centraal: Teze, aankoop? Erachter Boscagli, Viergever, Obispo, Baumgartl
Doel: Mvogo, erachter Unnerstall, Muller, Delanghe
 
Er moet nog 1 basis centrale verdediger bij, het liefst een beest van een vent. Dan hebben we toch een prachtige transferperiode gehad.


Bekijk bijlage 2386

Een veel betere selectie dan vorig jaar, en we hebben dan ruim voldoende mogelijkheden om blessures op te vangen. Ook omdat we veel spelers hebben die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Ik had behoorlijk hard hoofd in na de financiële impact van Corona, maar moet zeggen dat ze een aantal mooie aankopen hebben geleverd.

Kers op de taart zou zijn: Hendrix, Bruma en Sadilek graag verkopen, dan zou je nog een talentvolle multifunctionele aanvaller kunnen terughalen.
Helemaal met je eens.
Maar je kan ipv een aanvaller halen, Ledzema of Siabari doorschuiven. Hij zal niet veel spelen maar het is wel goed voor zijn ontwikkeling
 
Mooie selectie. En ook op elke plek een vervanger klaar die nog van een prima niveau is:
Spitsen: Zahavi, Malen, erachter Romero, Madueke, Piroe
Vleugels: Gakpo, Madueke, erachter Mauro, Ihattaren en Bruma (eventueel Antonisse)
Middenveld: Sangare, Rosario, erachter Guti, Thomas en Sadilek/Hendrix
Backs: Dumfries, Max, erachter Teze, Boscagli/Viergever (eventueel Sambo voor RB?)
Centraal: Teze, aankoop? Erachter Boscagli, Viergever, Obispo, Baumgartl
Doel: Mvogo, erachter Unnerstall, Muller, Delanghe
Sambo zeker! Groot talent die me regelmatig zeer positief opvalt
 
vind het trouwens wel mooi dat heel de media nu over Schmidt heen valt na een 1-1 tegen Heracles. Ja Bruma en Gakpo in de spits deden het niet lekker en ook Viergever speelde niet zo sterk in de verdediging. Maar twee weken geleden werd er van alle kanten geroepen hoe geweldighet nieuwe spel van Schmidt was. En nu heeft hij alweer teveel krediet en had hij PSV op zn krachten moeten benutten.

Ik ben nog steeds veel meer overtuigd van dit PSV dan van de afgelopen seizoenen (de eerste 3 maanden onder Van Bommel uitgezonderd). Ik denk echt dat we een mooi seizoen tegemoet gaan jongens. Zelfs als we geen middenvelder meer halen zie ik echt een prima elftal wat slechts op 1 positie een zwakte heeft. Echter hebben we daar ook 3 jongens die voor een plek gaan vechten in Boscagli, Viergever en Obispo.

Ik gok dat we vrij overtuigend van Rosenborg gaan winnen. Ook al zullen we denk ik wel 1 doelpuntje tegen krijgen aangezien Rosenborg vrij midden in het seizoen zit. En als ik momenteel naar AZ en Feyenoord kijk zie ik de directe concurrenten momenteel respectievelijk enorm stutteren en vrij matig voetbal op de mat leggen. Ajax lijkt nog wat ver weg, maar ik vind met Promes op 10, Alvarez op het middenveld en Labyad in de spits dat het voetbal er in vergelijking met de vorige twee seizoenen niet zo leuk uit ziet. Momenteel verbloemen Kudus en Anthony vooral veel gemiste slimme passes zoals Ziyech en Van de Beek die tussen de linies schoven.

Ik zie het echt vrij positief in. Jongens als Rosario, Ihattaren, Boscagli, Sangaré, Madueke, Mauro, Malen, Teze en Gakpo kunnen echt alleen nog maar gaan groeien.
 
Ach kon je toch op wachten. De media haalde hem binnen alsof het de nieuwe Messias van het Nederlands Voetbal werd. Dan hoeft het maar een keer fout te gaan en het is weer allemaal kut.

Ik zie ook niet wat ik wil zien. Afgelopen zondag was het alsof Mark weer een dagje mocht coachen, zo slap was het. Maar ik verwacht wel dat het op een gegeven moment gaat lopen. Het is wel een compleet nieuw systeem en je loopt met heel veel jonkies rond. We zouden er dan eigenlijk ook wel goed aan doen als die CV 28+ is. Zo'n type Moreno, of Moreno zelf. Die is het op z'n 32ste echt nog niet verleerd, en nog altijd beter dan een Viergever of Boscagli (is dat eigenlijk niet meer iets voor op het middenveld als back-up?).
 
Terug
Bovenaan Onderaan