Algemene transfergeruchten

Mijn punt precies! Maar ik ben niet bekend met of Bruma communistische sentimenten heeft opgepikt in zijn tijd in Turkije en oost Duitsland.

't Zou wel zo'n VC-mannetje kunnen zijn. Ik zie dat wel voor me, met dat tanige lijfje van hem. Zwarte kleertjes, handje rijst, en in een oerwoud in alle stilte een Amerikaanse patrouille afmaken met alleen een roestig mes. Op de een of andere manier hebben ze hem in Portugal ooit een bal toegeworpen. maar een geschrift van Lenin was beter geweest. Ook voor ons.
 
't Zou wel zo'n VC-mannetje kunnen zijn. Ik zie dat wel voor me, met dat tanige lijfje van hem. Zwarte kleertjes, handje rijst, en in een oerwoud in alle stilte een Amerikaanse patrouille afmaken met alleen een roestig mes. Op de een of andere manier hebben ze hem in Portugal ooit een bal toegeworpen. maar een geschrift van Lenin was beter geweest. Ook voor ons.
Hoe kom je er op😂😂 geweldig
 
Tis eigenlijk toch belachelijk dat een keeper niet fatsoenlijk kan meevoetballen als je dag in dag uit op een voetbalveld staat. Wat mij betreft doen we het met Unnerstal; spectaculaire keeper. En dan maar af en toe een balletje uitknallen. Ik heb liever dat ze flink investeren in de linksback CM en CV dan in een keeper.
 
Tis eigenlijk toch belachelijk dat een keeper niet fatsoenlijk kan meevoetballen als je dag in dag uit op een voetbalveld staat. Wat mij betreft doen we het met Unnerstal; spectaculaire keeper. En dan maar af en toe een balletje uitknallen. Ik heb liever dat ze flink investeren in de linksback CM en CV dan in een keeper.
Met dat laatste ben ik het eens. Maar de huidige keepers hebben afgelopen seizoen niet zo goed gepresteerd. Geen Van Breukelen of Gomes. Zelfs geen Waterreus.
 
Dat is ook de enige reden dat John de Jong interesse heeft; die is nog bezig met de selectie van het vrouwenteam en dacht een mooie slag te kunnen slaan.
 
Ik hoop dat onze Duitse vriend Roger spelers heel snel in kan passen. Want het zal wel weer heel lang gaan duren voor er een knappe linksback is gehaald.
 
Onvoorstelbaar dat een club als PSV er niet in slaagt een LB te kunnen kopen. Wordt weer een mager jaar zo. Gelukkig barst het van het jeugdig talent en de reddingsboei Voor de toekomst. Ouwejan dan maar weer eens proberen te halen.
 
Hou op met die keepers; we hebben 2 uitstekende keepers. En hou zeker op als het om huur gaat. Graag eerst alle focus op een top linksback.

Van Aanholt wel jammer dat leek me echt de perfecte linksback voor ons.
 
Het gaat volgens mij meer om het salaris. Aan dergelijke salarissen boven het plafond moet je niet willen beginnen.

Het zal inderdaad zeker het salaris betreffen.
Hij verdient drie miljoen euro netto, wat neerkomt op ongeveer 5,5 miljoen euro bruto. :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan