Algemene transfergeruchten

Vorm heeft de afgelopen 3 jaar nog geen 5 wedstrijden gespeeld. Die is momenteel echt niet beter dan Unnerstall die ik zelf eigenlijk toch echt heel prima vind. Denk zelfs dat Zoet momenteel beter is dan Vorm. Maar toch zou ik Vorm achter Unnerstall een prima 2e keeper vinden zodat Zoet lekker een buitenlands avontuur aan kan gaan.
Overigens acht ik de kans groter dat Vorm terug naar FC Utrecht gaat en daar met Paes gaat uitmaken wie eerste doelman wordt. Utrecht heeft verder alleen Nijhuis (21) en de Keijzer (20) die beiden nog niet in aanmerking komen voor de plek onder de lat. Dan is Vorm, een jongen uit de eigen regio, toch een prachtige 2e keeper die deze drie jongens ook nog een beetje de kneepjes van het vak leert?
 
Wat vinden we overigens van Til als dynamische middenvelder in een 4-2-2-2 naast een controleur? Til is zwaar ongelukkig in Moskou en speelt vrijwel niet. Ik zie hem bij PSV wel concurreren met Ryan Thomas voor de positie als box-to-box speler naar Guti of Rosario als controleur
 
Wat vinden we overigens van Til als dynamische middenvelder in een 4-2-2-2 naast een controleur? Til is zwaar ongelukkig in Moskou en speelt vrijwel niet. Ik zie hem bij PSV wel concurreren met Ryan Thomas voor de positie als box-to-box speler naar Guti of Rosario als controleur
Goede speler maar naar mijn inziens geen scorend vermogen. We hebbben een dynamische middenvelder nodig met meer als 10 doelpunten per seizoen
 
Goede speler maar naar mijn inziens geen scorend vermogen. We hebbben een dynamische middenvelder nodig met meer als 10 doelpunten per seizoen
Gaat schmidt niet juist met twee centrale middenvelders ver van het doel spelen? Zijn typische 4-2-2-2 betekend twee spitsen, twee vrij naar voren geschoven vleugelspelers en daar achter vaak een typische breker en een loper. Voor de positie van breker hebben we momenteel denk ik alleen Rosario of Sadilek als opties aangezien Hendrix wel zal vertrekken. En op de positie van loper hebben we Guti en Thomas die beiden toch meer spelverdelers zijn dan echte motors lijkt me.

Daarbij heeft Til in zijn laatste 2 seizoenen trouwens 9 en 12 doelpunten gemaakt in alleen de eredivisie
 
Wat vinden we overigens van Til als dynamische middenvelder in een 4-2-2-2 naast een controleur? Til is zwaar ongelukkig in Moskou en speelt vrijwel niet. Ik zie hem bij PSV wel concurreren met Ryan Thomas voor de positie als box-to-box speler naar Guti of Rosario als controleur

Ik heb liever een speler met realiteitszin


En ik heb sowieso liever geen voormalige AZ spelers. Oud AZ-ers die daadwerkelijk iets toevoegen zijn Schaars.
 
Wat vonden we trouwens van het eerste oefen potje?
Madueke viel me positief op.
Hendrix vond ik ook niet dramatisch op Linksback. Wie weet dat hij nog wel eens uitkomst zou kunnen bieden komend seizoen mochten er echt geen transfers binnen komen.
Boscagli viel wel weer op in negatieve zin. En ook Doan en Bruma vond ik een slechte indruk maken
 
Wat vinden we overigens van Til als dynamische middenvelder in een 4-2-2-2 naast een controleur? Til is zwaar ongelukkig in Moskou en speelt vrijwel niet. Ik zie hem bij PSV wel concurreren met Ryan Thomas voor de positie als box-to-box speler naar Guti of Rosario als controleur

Niet eens zon rare gedachte, Till heeft vooral uit penalty's zijn goaltjes meegepikt ik zelf zou hem eerder als de vervanger van Rosario zien, In een systeem van Smidt zie ik Thomas zichzelf wel nuttig maken.. Ik hoop natuurlijk op betere spelers dan Till maar PSV moet gewoon op onze aanval na bijna alles vervangen en dan kan Till als hij voor een normale prijs komt een nuttige speler zijn.
 

Leuk filmpje. Hoewel het niets met roddels en PSV heeft te maken. Misschien kan PSV wat inspiratie gebruiken, mis helpt dit
 

Leuk filmpje. Hoewel het niets met roddels en PSV heeft te maken. Misschien kan PSV wat inspiratie gebruiken, mis helpt dit
Leuke video! César Montes en José Macias worden zijn al vaker bij PSV genoemd, zeker nu Schwaab weg is, zou Montes een hele goede optie zijn! Ik ben benieuwd waar PSV mee op de proppen komt.
 
Als Bruma wat zelfvertrouwen opdoet en in de stijl van Schmidt gaat spelen, zie ik best nog wel een kans van slagen. Maar ik vind de gok eerlijk gezegd te groot voor een speler van 15 miljoen euro.
Neem je verlies, ik zou het niet erg vinden als hij voor 8 miljoen weer vertrekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan