Algemene transfergeruchten

Rosario ben ik met je eens, maar Jorrit wordt al jaren zwaar onderschat. Voor PSV gewoon een hele goede middenvelder die nu wordt afgerekend op "creativiteit" terwijl dat niet eens zijn taak hoort te zijn. Jorrit zou met andere middenvelders naast zich gewoon een puike middenvelder zijn, maar dan moet je hem wel gebruiken in z'n kracht. Noem eens 1 betere middenvelder die we momenteel onder contract hebben staan? Is er niet.

Dan lees ik weer dat ze Van Ginkel opnieuw willen huren, lachwekkend gewoon. Hoeveel wedstrijden heeft dat joch de afgelopen jaren gespeeld? 3? En huren ben ik sowieso geen fan van.

Een betere optie voor het middenveld lijkt me dan Jens Toornstra. Zit momenteel vaak op de bank bij Feyenoord dus moet niet onmogelijk zijn. Heeft ook een goede leeftijd die wat ervaring aan de groep kan toevoegen. Daarnaast een lekker schot in de poten en een goede mentaliteit. Ik zou een poging proberen te wagen als PSV zijnde.. maar ze zullen vast wel weer aankomen met de van Ginkeltjes van deze wereld:sad:
Dit was pas je 5e bericht hier. Het wordt je daarom vergeven. Zo zijn we ook weer hier.
 
Hoe kun je dit nou zeggen? Wij teren maar al te graag op het verleden als het nodig is!

Uiteraard, en genoeg verleden om op te teren.

Maar ik doelde op de internetfans: Je weet wel, die puistkoppen die vanaf hun zolderkamertje een grote waffel hebben op sites als SoccerNews als het goed gaat met hun club (maar die net zo hard weer onder hun steen kruipen als dat niet zo is). Die na 1 kampioenschap in 5 jaar tijd en een eerste plaats na 25 wedstrijden net doen of ze de Eredivisie domineren zoals Bayern de Bundesliga domineert.

Maar die alweer vergeten zijn dat Ajax eerder dit jaar zo stroef ging als een oude vrouw zonder Sensilube en maar wat blij was dat de competitie werd stilgelegd.

Dat volk, dat wel weet dat Ajax het vaakst van alle Nederlandse clubs de Europa Cup I hebben gewonnen maar de jaartallen niet zouden kunnen opnoemen. Die wel weten dat Ajax de meeste punten op de coëfficiëtenlijst heeft behaald maar alweer vergeten zijn wat de uitslag tegen Rosenborg was.

Die bedoelde ik.
 
Uiteraard, en genoeg verleden om op te teren.

Maar ik doelde op de internetfans: Je weet wel, die puistkoppen die vanaf hun zolderkamertje een grote waffel hebben op sites als SoccerNews als het goed gaat met hun club (maar die net zo hard weer onder hun steen kruipen als dat niet zo is). Die na 1 kampioenschap in 5 jaar tijd en een eerste plaats na 25 wedstrijden net doen of ze de Eredivisie domineren zoals Bayern de Bundesliga domineert.

Maar die alweer vergeten zijn dat Ajax eerder dit jaar zo stroef ging als een oude vrouw zonder Sensilube en maar wat blij was dat de competitie werd stilgelegd.

Dat volk, dat wel weet dat Ajax het vaakst van alle Nederlandse clubs de Europa Cup I hebben gewonnen maar de jaartallen niet zouden kunnen opnoemen. Die wel weten dat Ajax de meeste punten op de coëfficiëtenlijst heeft behaald maar alweer vergeten zijn wat de uitslag tegen Rosenborg was.

Die bedoelde ik.

Hoe moeten ze dat nou weten, toen waren ze niet eens fan.
 
Ik vind Van Ginkel mits fit een geweldige speler. Voetballer die normaliter al op 50 plus interlands had moeten staan. Snelheid, diepgang, scorend vermogen... Maar juist zijn energieke speelstijl maakt ook dat ik zeg: niet doen. Dat komt met zo'n nieuwe kruisband niet meer goed, en het is er de speler niet naar om meer controlerend te spelen.
 
Volgens mij begon hij met "op de man spelen" door me avatar erbij te halen. Gevalletje wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Volgens mij plaatste hij itt jou een smiley toen hij over je avatar begon. Dat wil zeggen dat hij een grapje maakte. Je gaf echter de indruk het echt te menen dat hij (wederom) dom bezig was, vandaar dus dat Relix je verzocht niet op de man te spelen.
 
Aah, verschuilen achter een smiley, altijd sterk natuurlijk! Hij speelde verder niet alleen bij mij op de man, maar ook bij Toornstra door hem een dikzak te noemen. Als ik zulke dingen lees is er geen sprake meer van objectiviteit. Of was hij de smiley daar soms vergeten volgens jou?
Leestip -> klik

En dan ff mijn eigen kijk, dit forum is redelijk uniek in het huidige internetgeweld, ik zou graag zien dat deze oase zo blijft. En met mij een redelijk deel vermoed ik zo.

Aangaande Toornstra, gewoon niet doen, van middelmaat naar middelmaat, wij mogen onze pijlen wel ff ietsje hoger richten.
Daarbij, ja ik ben bevooroordeeld maar dat komt door zijn verleden bij de amateurs.
 
Heb het gelezen, wat is precies bij mij van toepassing? Ik zie het namelijk niet.

Een verleden bij de amateurs zegt niks naar mijn mening. Een Weghorst speelde ook tot op vrij late leeftijd nog bij de amateurs, maar doet het momenteel op een hoger niveau dan PSV toch vrij goed. Wordt nu zelfs met clubs als Arsenal in verband gebracht.
Dat laatste vind ik ook armoe. Weghorst is toch niet meer dan een stormram en daarbij een vervelende kerel.
 
Heb het gelezen, wat is precies bij mij van toepassing? Ik zie het namelijk niet.

Een verleden bij de amateurs zegt niks naar mijn mening. Een Weghorst speelde ook tot op vrij late leeftijd nog bij de amateurs, maar doet het momenteel op een hoger niveau dan PSV toch vrij goed. Wordt nu zelfs met clubs als Arsenal in verband gebracht.
Iets met schoenpassen en aantrekken. Je weet in enkele posts een bepaalde toon te raken die hier niet de standaard is.

Aangaande dat amateurverleden, gaat niet om leeftijd, gaat om de club en is echt iets persoonlijks.
 
Aah, verschuilen achter een smiley, altijd sterk natuurlijk! Hij speelde verder niet alleen bij mij op de man, maar ook bij Toornstra door hem een dikzak te noemen. Als ik zulke dingen lees is er geen sprake meer van objectiviteit. Of was hij de smiley daar soms vergeten volgens jou?
Op de man spelen bij Toornstra?? We hebben hier een voetbal forum en we mogen dus alles vinden van de voetballers. Maar elkaar in een discussie dom noemen, doen we hier niet aan. En hij heeft jou niet beledigd, maar een grapje gemaakt. Als ik je posts lees, is er bij jou weinig ruimte voor een grapje. Want ook op mijn post en die van anderen die een grapje maken, reageer je fel en grievend. Prima ieder zijn manier van doen en laten.
 
Volgens mij begon hij met "op de man spelen" door me avatar erbij te halen. Gevalletje wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Ik ging uit van de 433 opstelling, en maakte het grapje omdat je mischien hendrix ondergewaardeert vind hierin, we hoeven de discussie niet te herhalen maar ik wou je even zeggen dat ik niks lulligs hiermee bedoelde moat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan