Algemene transfergeruchten

In mexico gaat dit gerucht de ronde. Zou wel leuk zijn om hem zo goedkoop voor ajax weg te kapen

Net een filmpje bekeken: ziet er niet slecht uit. Ruildeal lijkt me niet verkeerd, want Guti gaat hem hier gewoon niet worden.
 
Hmmm, hoeveel schrijft PSV dan af op Guti?
Lastig te zeggen in deze tijd. Macias stond eerst voor 15+ miljoen op de markt, maar je weet natuurlijk nooit hoeveel dat werkelijk geworden was, en dus hoeveel er nu in waarde veranderd is.

Laten we zeggen dat Macis zelf zo'n 9 a 10 miljoen kost. Dan loopt PSV ongeveer quitte met de transferkosten, want volgens mij kostte Guti omstreeks 7 miljoen. Salaris e.d. buiten beschouwing gelaten.
 
Nou helaas, Guti wil zelf niet meewerken en wil hier nog steeds slagen. Zal lastig worden met zijn tempo, om de nieuwe coach voor zich te winnen.
 
Nou helaas, Guti wil zelf niet meewerken en wil hier nog steeds slagen. Zal lastig worden met zijn tempo, om de nieuwe coach voor zich te winnen.
In de voorbereiding moet Schmit hem maar laten zien dat ie niets te zoeken heeft hier. Gaat ie dan misschien of een stap harder lopen of toch eieren voor zijn geld kiezen.
 
De Iraanse voetballer die in belangstelling van PSV zou staan is een linkere aanvaller, Mehdi Torabi, speler van Persepolis. AZ, Feyenoord en ook Ajax zouden ook geïnteresseerd zijn, heb ik mij laten vertellen.

Edit: wat meer info. Hij is “al” 25. Ik denk dat hij enigszins te vergelijken is met Alireza al is Alireza deels opgeleid in Nederland en wist precies hoe je naar het spel moet kijken bij een AZ. Mijn gevoel zegt dat je hem niet zou moeten willen. Maar als het een goedkope gok is wat ik iig qua salaris betwijfel, dan moet je die gok wel nemen.
 
Laatst bewerkt:
De Iraanse voetballer die in belangstelling van PSV zou staan is een linkere aanvaller, Mehdi Torabi, speler van Persepolis. AZ, Feyenoord en ook Ajax zouden ook geïnteresseerd zijn, heb ik mij laten vertellen.

Edit: wat meer info. Hij is “al” 25. Ik denk dat hij enigszins te vergelijken is met Alireza al is Alireza deels opgeleid in Nederland en wist precies hoe je naar het spel moet kijken bij een AZ. Mijn gevoel zegt dat je hem niet zou moeten willen. Maar als het een goedkope gok is wat ik iig qua salaris betwijfel, dan moet je die gok wel nemen.

In dat geval gok ik liever op eigen jeugd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
In dat geval gok ik liever op eigen jeugd.
Waar zijn de tijden dat je teletekst pagina 601 (nu 801 :p) intypte met de afstandsbediening en je las:

PSV haalt talentvolle Ronaldo 649
PSV haalt Nilis weg bij Anderlecht 648
PSV haalt Wouters terug naar Nederland 648
Jonk voor 3 jaar naar PSV 649
Olympische sensatie Romario naar PSV 649
Kieft schiet PSV langs Ajax 650
PSV haalt talentvolle van Bommel weg bij Fortuna 649
 
Mocht Patje van Aanholt onhaalbaar zijn, moet PSV eens gaan informeren bij HSV voor Leibold. 13 assists en 1 goal als linksback bij een allesbehalve goed spelend HSV in de 2e Bundesliga.
 

Het zou gaan om Edu een 19 jarige centrale verdediger van Cruzeiro

 

Het zou gaan om Edu een 19 jarige centrale verdediger van Cruzeiro


Zo... er staat een filmpje in dat artikel waar die Edu me toch een paar prachtige passes diagonaal over het veld geeft. Een voetballende verdediger vanaf achteren kunnen we wel gebruiken. Wat mij betreft gooit PSV er een miljoentje bovenop want hij ziet er erg getalenteerd uit.

overigens las ik ook dat Alan Franco van Indepediente contact heeft met een Nederlandse club. Aangezien hij International van Argentinië is moet dat wel PSV of Ajax zijn. Ik zou het een hele goeie keuze vinden voor PSV. Gok dat hij zeker in Corona tijd tussen dr 5 en de 8 miljoen zal gaan kosten
 
Als hij zo goed is en PSV met maar 1 miljoen op de proppen komt, dan is of PSV niet zo goed geïnformeerd over deze jongen of men waagt weer eens een verloren gokje a la Frenkie de Jong. Misschien moet PSV toch voor die vd Ven van Volendam gaan die zich zo stormachtig aan het ontwikkelen is en gewoon geen aanpassingsprobleem zal hebben kwa taal en voetbalcultuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan