Algemene transfergeruchten

Ben het eens met jullie argumenten. Ben ook geen fan van Baumgartl, Schwaab en Viergever achterin. Wat mij betreft kan Baumgartl zich nog prima ontwikkelen. Schwaab mag van mij vertrekken en Viergever mag nog een jaartje al overbrugging blijven (we kunnen moeilijk twee toppers achterin halen).

- Bruma gaan we niet verkopen komende zomer. Tenzij iemand ineeens 8 miljoen + gaat bieden. Maar laten we eerlijk zijn. JdJ gaat gewoon wachten en hopen dat die jongen ineens goed gaat spelen. Je kan moeilijk wegkomen met dit gigantische verlies. Daarnaast verwacht ik dat Bruma zich meer zal kunnen vinden in het pressie spel van Schmidt. Ben erg benieuwd, al heb ik ook 0 vertrouwen in het kunnen van Bruma verder.
- Het grootste probleem in het elftal van PSV zit hem wat mij betreft echt op het middenveld. Als je Mo op 10 wilt zetten (waar hij gewoon het beste tot zijn recht komt) dan heb je meer beweging nodig op het middenveld. Vandaar dat ik voor Van Ginkel pitch. Omdat die jongen ervaring brengt en meters maakt. Hetzelfde geld voor Strootman. Het zijn goedkope investeringen. PSV is geen club die even 20 miljoen betaald. Waar halen we anders zometeen nog een nieuwe Guardado vandaan? Dat soort jongens komen alleen als buitenkansje. Wie weet kan Schmidt zijn oogappel Kevin Kampl wel overhalen om te komen... die jongen is van Salzburg naar Leverkusen gegaan dankzij Schmidt en speelt mede door blessures weinig nu bij Leipzig. Dat zou echt een topspeler worden voor PSV. Z'n contract loopt in 2021 af bij Leipzig. Waar het mij om gaat is een lopende middenvelder met het oog naar voren die met Thomas kan concurreren voor die positie. Als verdedigende middenvelder hebben we dan Guti, Sadilek, Rosario en Hendrix waarvan iedereen van mij weg mag zo lang we er maar 2 overhouden...
- Wijndal zal inderdaad meer dan 8 miljoen moeten kosten. 20 miljoen is echter veel en veel te veel. Dat is de prijs die nu op Angelino wordt geplakt die bij City onder contract staat en met Leipzig nog in de CL speelt. Wijndal zal tussen de 10 en 15 M moeten opleveren. Nog steeds veel maargoed je gaat ze niet makkelijk goedkoper vinden op deze leeftijd. Wie weet kan PSV hem voor 8 tot 10 Miljoen ophalen met een 10% doorverkoop clausule of iets? Ik zou vol voor wijndal gaan omdat er dan een investering op het veld staat die je met winst gaat verkopen én die perfect in de pressing van Schmidt past.
- Achterin: Centraal achterin zal iets moeten veranderen wil het er wat schrikbarender uitzien natuurlijk. Maargoed PSV heeft nog steeds na AZ en Ajax op afstand de 3e plek met minste doelpunten tegen. Zo lang er geen gekke linksback staat en er vast wordt gehouden aan twee centrale verdedigers vind ik dit geen prioriteit. Een middenvelder en een linksback zijn harder nodig. Natuurlijk zou ik ook graag 2 vleugelspelers, 2 middenvelders, een linksback, 2 centrale verdedigers en een keeper van 20 extra zien. Maar dat is natuurlijk niet reeel. Ik hoop dat de prioriteiten liggen bij 1. een permanente linksback, 2. een lopende middenvelder met ervaring, 3. het verlengen van de contracten van Ihattaren en andere talenten zoals Madueke 4. een centrale verdediger, 5. een vervanger voor Zoet
 
Tot mensen zich hier mee bezig kunnen houden nu zeg 😄
 
Kan me vinden in een deel van je post;

Wijndal voor 8 miljoen kun je vergeten, daar gaat AZ gewoon minstens 15 miljoen voor vragen. Die hebben namelijk wel lef.

Rosario mag weg, dan nog liever Hendrix laten staan.

Daarnaast zou ik toch graag een vervanger zien voor onze voetbal kluns Bruma. Een buitenspeler met wat ervaring en goede statistieken die past bij het voetbal van Schmidt, wie dat is mag hij zelf bepalen. Daarnaast Gakpo, die mag de aankomende zomer wat meer gaan trainen op ballen afspelen. Ik vind hem voor een buitenspeler nog veel te egoïstisch, als dat eruit is mag hij blijven.

Dan nog een goede concurrent voor Unnerstall, een jonge gast die op zijn niveau of hoger zit. Van Osch en Meulenhof, daar wordt ik niet echt warm van.

En als laatste natuurlijk, een centrale verdediger met ervaring. Eentje die wel zijn mannetje staat, een type Alex. Ja Rob, dan noem je er ook een. Er zal op deze wereld vast wel een tank rondlopen die wij daar achterin kunnen stallen, Moreno was ook een schot in de roos. Dus mij kun je niet wijsmaken dat we niet nog zo'n goede CV kunnen vinden.

Flinke klus voor John, maar hij zal zich aankomende zomer toch gaan moeten bewijzen.

hm vraag me wel af of John de Jong ook wel eens Football manager speelt.
misschien eens kijken naar Armel Bella-Kotchap. Cv en type als Alex!
 
Hm zelf nooit gespeeld?
Als de grote clubs zoals Real Madrid, Man Utd etc. het gebruiken zou dan John de Jong zich dan te groot moeten voelen?
Beste scoutingdatabase
Ik heb het heel veel gespeeld, en nu nog. Ik weet dat het een grote scoutings database is, maar het beste weet ik niet. Ik hoop toch altijd dat JdJ en zijn scoutingsapparaat meer tools hebben dan jij en ik.
 
Ik heb het heel veel gespeeld, en nu nog. Ik weet dat het een grote scoutings database is, maar het beste weet ik niet. Ik hoop toch altijd dat JdJ en zijn scoutingsapparaat meer tools hebben dan jij en ik.
Dat is waar en hoop ik ook zeker want er gaat niks boven zelf scouten, maar ik bedoelde meer een combinatie van beide
 
Het is al een aantal keer vanochtend voor bij gekomen, maar PSV schijnt interesse te hebben in Jonathan David van AA Gent. Een spits, topscorer van de Belgische Jupiler Pro League
 
Het is al een aantal keer vanochtend voor bij gekomen, maar PSV schijnt interesse te hebben in Jonathan David van AA Gent. Een spits, topscorer van de Belgische Jupiler Pro League

Ja en je kunt het ook wel laten bij die interesse denk ik. Dat is waarschijnlijk het grootste talent (en goudhaantje op Scorito) van België, daar moet je minimaal 30 miljoen voor gaan betalen. Onhaalbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan