Algemene transfergeruchten

PSV heeft interesse in Doan. Waarom in godsnaam? Dit gaat alleen maar ten koste van Ihattaren. Zitten we straks met Bergwijn, Bruma, Gakpo, Lammers, Malen, Doan, Afellay, Ihattaren en Pereiro waarvan er maar 4 opgesteld kunnen worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV heeft interesse in Doan. Waarom in godsnaam? Dit gaat alleen maar ten koste van Ihattaren. Zitten we straks met Bergwijn, Bruma, Gakpo, Lammers, Malen, Doan, Afellay, Ihattaren en Pereiro waarvan er maar 4 opgesteld kunnen worden.

Doan wel een talentje maar vorig seizoen maar 5 goals en 3 assists in de eredivisie niet echt verbluffende statistieken.
Kan wel als rechtsbuiten dus dan heb je als Lozano vertrekt Bruma en Bergwijn op de flank met daarachter Gakpo en Doan.
Niet mis maar 10 miljoen voor een back up is veel geld.

Malen en Lammers kunnen samen op de spits concurreren.
Pereiro, Ihattaren en Afellay voor de 10, waar Afellay wellicht heel weinig gaat spelen (Van Bommel al door laten schemeren in een interview) en Pereiro er ook een tijdje uitligt.
Waardoor als Doan komt niet alle druk op Ihattaren komt te liggen omdat Doan ook op 10 kan.
 
Sprak een Duitser een paar dagen geleden en we spraken wat over voetbal. Hij was zeer gecharmeerd van Lewis Harry Holtby, die nu transfervrij is. Een aanvallende middenvelder (28 jaar) met enkele wedstrijden in het Duitse nationale elftal op zijn naam. Voormalig speler van Schalke, Spurs, Fulham en Hamburger SV.

Afgelopen jaar niet zijn jaar geweest mede vanwege ruzie met de trainer, maar het is een erg goede speler van wat ik van hem zag vroeger bij de Spurs (toegegeven, mijn beeld is gebaseerd op hoe hij was een paar jaar geleden) ? Lijkt me haalbaar en als hij zijn oude niveau kan halen gewoonweg een hele goede speler voor PSV.
 
Laatst bewerkt:
Sprak een Duitser een paar dagen geleden en we spraken wat over voetbal. Hij was zeer gecharmeerd van Lewis Harry Holtby, die nu transfervrij is. Een aanvallende middenvelder (28 jaar) met enkele wedstrijden in het Duitse nationale elftal op zijn naam. Voormalig speler van Schalke, Spurs, Fulham en Hamburger SV.

Afgelopen jaar niet zijn jaar geweest mede vanwege ruzie met de trainer, maar het is een erg goede speler van wat ik van hem zag vroeger bij de Spurs (toegegeven, mijn beeld is gebaseerd op hoe hij was een paar jaar geleden) ? Lijkt me haalbaar en als hij zijn oude niveau kan halen gewoonweg een hele goede speler voor PSV.
Ken de ins en outs natuurlijk niet, maar spelers die in de clinch liggen met de trainer heb ik het niet zo op.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoe serieus is de berichtgeving rond interesse van PSV voor die Busquets van FC Barcelona...?? Is hij de beoogde creatieve aanvallende middenvelder?? Ritsu Doan wordt namelijk gehaald als vervanger van Lozano begrijp ik uit de media....
 
Misschien een hele andere naam, maar zou Mason Mount iets zijn voor psv?
*Oh sorry, zie nu dat de naam al eens geopperd was..
 
Laatst bewerkt:
Misschien een hele andere naam, maar zou Mason Mount iets zijn voor psv?
Welkom, maak even een avatar aan, thanks.
Mason Mount is hier al meermalen de revue gepasseerd. Een prima voetballer, maar hij heeft wél nog een bijna 5-jarig contract.
Zijn huidige MW zou rond de 12M liggen, maar of Chelsea hem voor dat bedrag laat gaan, ik denk het niet.
Maar ik zou het toejuichen als PSV het probeert. Hij kan wel eens de ontbrekende aanvallende schakel op het middenveld zijn.
Huren met optie tot koop zou ook helemaal prima zijn.
 
gekke suggestie, maar zou PSV niet voor Dolberg moeten gaan. Hij mag weg, hij heeft het al laten zien dat hij een leuk niveau aan kan. Nooit geschoten altijd mis al is het maar om te kijken wat de reactie van Ajax is
 
gekke suggestie, maar zou PSV niet voor Dolberg moeten gaan. Hij mag weg, hij heeft het al laten zien dat hij een leuk niveau aan kan. Nooit geschoten altijd mis al is het maar om te kijken wat de reactie van Ajax is

Nee, bah. Heeft bewezen al 1,5 jaar zo'n beetje stil te staan in de ontwikkeling, zo niet achteruit gegaan is...

Overigens: voor de Kerk-fans (kerkgangers?): Hij heeft een nieuw contract bij Utrecht getekend: https://www.vi.nl/nieuws/fc-utrecht-houdt-begeerde-kerk-aan-boord-met-nieuw-contract
 
gekke suggestie, maar zou PSV niet voor Dolberg moeten gaan. Hij mag weg, hij heeft het al laten zien dat hij een leuk niveau aan kan. Nooit geschoten altijd mis al is het maar om te kijken wat de reactie van Ajax is
Zou een leuke oplossing zijn, maar die moet 50m kosten? Is momenteel niet meer dan 7-8m waard, dus als we hem voor 10m kunnen kopen zou het een interessante gok zijn, als hij meer kost, laat maar.

Daarbij geloof ik er helemaal niks van dat ajax hem aan ons zou willen verkopen. Ik vermoed dat ze daar nog wel ergens 25-30m voor kunnen krijgen
 
Zou een leuke oplossing zijn, maar die moet 50m kosten? Is momenteel niet meer dan 7-8m waard, dus als we hem voor 10m kunnen kopen zou het een interessante gok zijn, als hij meer kost, laat maar.

Daarbij geloof ik er helemaal niks van dat ajax hem aan ons zou willen verkopen. Ik vermoed dat ze daar nog wel ergens 25-30m voor kunnen krijgen
Gaat Ajax wel 20 miljoen voor krijgen. Wij zouden hem voor 7.5 miljoen weg doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan