Algemene transfergeruchten

Heeft wel nog maar een contract tot 2021, dan zou ik 10 miljoen wat veel vinden. Maar zeker een interessante speler met doorgroeimogelijkheden.
 

Beetje gemengde gevoelens hierover, van de ene kant zou ik een echte rechtsbuiten niet verkeerd vinden. Nu zitten we steeds met een linksbuiten die maar op rechts wordt neergezet. Maar dan zit je natuurlijk wel voorin weer met een probleem. Je wilt Bruma en Bergwijn ook beide laten spelen. Daarnaast denk ik dat er meer behoefte is aan een 10. Al zou een goede middenvelder type van Ginkel ook niet verkeerd zijn.
 
Te weinig goals en assist vind ik.

Als je van het weekend stengs en die spits zag schitterren, echter een balvaste centrum spits is harder nodig dan een rb. 4-5-1 zou ik spelen met bony als aanspeelpunt met 3 man daar achter Bergwijn, Malen, Bruma met daar achter een blok van 2 Sadilek en Koopmeiners kopen van AZ. Achterin Dumfries baumgartl Schwaab Lato, keeper Unnerstall
 
Te weinig goals en assist vind ik.

Als je van het weekend stengs en die spits zag schitterren, echter een balvaste centrum spits is harder nodig dan een rb. 4-5-1 zou ik spelen met bony als aanspeelpunt met 3 man daar achter Bergwijn, Malen, Bruma met daar achter een blok van 2 Sadilek en Koopmeiners kopen van AZ. Achterin Dumfries baumgartl Schwaab Lato, keeper Unnerstall
Helemaal mee eens, zie Stengs ook graag komen. Hopelijk Doan naar AZ en Stengs naar PSV
 
Te weinig goals en assist vind ik.

Als je van het weekend stengs en die spits zag schitterren, echter een balvaste centrum spits is harder nodig dan een rb. 4-5-1 zou ik spelen met bony als aanspeelpunt met 3 man daar achter Bergwijn, Malen, Bruma met daar achter een blok van 2 Sadilek en Koopmeiners kopen van AZ. Achterin Dumfries baumgartl Schwaab Lato, keeper Unnerstall

Je bedoeld denk ik boadu toch? Stengs zie ik niet graag komen. We hebben een back-up spits nodig voor Lammers. Boadu zou natuurlijk wel gewedig zijn.
 
Zag Stengs vorig seizoen graag komen maar nu onhaalbaar. Wellicht creatieve deal met Luckassen + Ramselaar + Aboukhlal (huur) + 10 miljoen voor Stengs?
 
Je bedoeld denk ik boadu toch? Stengs zie ik niet graag komen. We hebben een back-up spits nodig voor Lammers. Boadu zou natuurlijk wel gewedig zijn.

We hebben helemaal geen spits nodig joh. Malen is een topper. Daarachter heb je Piroe en straks Lammers als ie terug is van blessure. Volgend seizoen komt Romero terug.
 
We hebben helemaal geen spits nodig joh. Malen is een topper. Daarachter heb je Piroe en straks Lammers als ie terug is van blessure. Volgend seizoen komt Romero terug.

Ik zie Malen als vleugelaanvaller. Lammers is geblesseerd en Piroe is nog niet goed genoeg als back-up. Ik zie oprecht liever een spits komen dan een vleugelaanvaller. Het liefste natuurlijk nog steeds een lcv en/of type guardado.
 
Zag Stengs vorig seizoen graag komen maar nu onhaalbaar. Wellicht creatieve deal met Luckassen + Ramselaar + Aboukhlal (huur) + 10 miljoen voor Stengs?

Stengs is vorig seizoen de eerste wedstrijd geblesseerd geraakt en was zo'n beetje 3 wedstrijden voor het einde pas weer een beetje fit ;)

Maar jij wil dus voor een speler die bijna een heel seizoen geblesseerd geweest is en nog geen 40 wedstrijden AZ 1 achter zijn naam heeft staan dus 10 miljoen betalen en daarbij nog 2 spelers (beide voor ongeveer 6 miljoen aangetrokken) met potentie (Ja dat hebben ze) afgeven plus nog een speler verhuren.

Ik vind dat erg veel voor Stengs, ik denk dat 10 miljoen an sich al heel veel is maar de markt is gek geworden.
Als P.S.V. 7 bied plus Ramselaar of Luckassen zou AZ eigenlijk al dik tevreden moeten zijn.
 
Stengs is vorig seizoen de eerste wedstrijd geblesseerd geraakt en was zo'n beetje 3 wedstrijden voor het einde pas weer een beetje fit ;)

Maar jij wil dus voor een speler die bijna een heel seizoen geblesseerd geweest is en nog geen 40 wedstrijden AZ 1 achter zijn naam heeft staan dus 10 miljoen betalen en daarbij nog 2 spelers (beide voor ongeveer 6 miljoen aangetrokken) met potentie (Ja dat hebben ze) afgeven plus nog een speler verhuren.

Ik vind dat erg veel voor Stengs, ik denk dat 10 miljoen an sich al heel veel is maar de markt is gek geworden.
Als P.S.V. 7 bied plus Ramselaar of Luckassen zou AZ eigenlijk al dik tevreden moeten zijn.

Dat was Boadu ;)
 
Daarom zou ik voor Koopmeiners en bony gaan of Koopmeiners en Mount.

Hendrix, Ramselaar, Luckassen, sainsbury, lozano proberen te verkopen
 
Ik zie Malen als vleugelaanvaller. Lammers is geblesseerd en Piroe is nog niet goed genoeg als back-up. Ik zie oprecht liever een spits komen dan een vleugelaanvaller. Het liefste natuurlijk nog steeds een lcv en/of type guardado.

Ik zie Rosario als bankspeler maar ondertussen speelt hij als middenvelder. Malen is precies de spits die we misten toen Luuk de Jong bij ons speelde. In de jeugd speelde hij ook als spits en gelukkig ziet van bommel dat wel goed.

We hebben met Aboukhlal maar 1 rechtsbuiten. Daar mag wel wat bij. Bruma was totaal onnodig. Weet niet of JDJ het bonnetje nog heeft...
 
Daarom zou ik voor Koopmeiners en bony gaan of Koopmeiners en Mount.

Hendrix, Ramselaar, Luckassen, sainsbury, lozano proberen te verkopen

Zoals zijn coach bij Swansea dacht ik (2e periode) mooi verwoorde; "Bony has the speed and grace of a wardrobe...why the f* did we spend millions to get him back".

Bony is t niet meer vrees ik..
 
Daarom zou ik voor Koopmeiners en bony gaan of Koopmeiners en Mount.

Hendrix, Ramselaar, Luckassen, sainsbury, lozano proberen te verkopen
Bony?? Serieus... hoopt nu bij Newport County een contract te verdienen, FL2 in Engeland. Zegt genoeg hè. Mount is basisspeler tot nu toe bij Chelsea.
Koopmeiners komt van AZ dus is sowieso al een No go.
 
Terug
Bovenaan Onderaan