Algemene transfergeruchten

Prima als, zoals hier geopperd wordt van GInkel in de winterstop weer terugkeert. Deze keer echter permanent, indien van Ginkel dat zelf niet wil, ophouden met het huren van deze jongen en een nieuwe van Ginkel zoeken.

Hij is welkom, echter enkel indien hij deze keer een langdurig contract tekent (en als Box-To-Box speler gaat spelen met naast hem Guti en voor hem Ihattaren).

En eens ophoudt chronisch geblesseerd te zijn
 
Schwaab zou ik wel armoe troef vinden(als hij voor de basis gehaald wordt, prima back up). Of Lukassen en Sainstbury zouden allebei weg gaan. dat zou wel het mooiste senario zijn.
Waar de laatste tijd vaak het bericht voorbij komt dat Feyenoord geïnteresseerd is in Marcos Senesi en Adolfo Gaich. Vraag ik me af waarom PSV geen poging zou kunnen wagen voor de eerst genoemde.
Hij zou rond de 8 miljoen moet kosten en lijkt me een goede match met Baumgartl samen. Met deze 2 spelers zou je met veel ruimte in de rug kunnen spelen, en dus hoog druk kunnen zetten. Hiermee kan je het spel realiseren wat MvB wil spelen. De tegenstander snel onderdruk zetten op de helft vd tegenstander. Hij bezit de nodige voetballende capaciteiten hij heeft een prima onderschepping , duurt vooruit te voetballen en kan ook nog aardig koppen. Verdedigend is hij sterk in de 1 tegen 1 duels, heeft een goede tackel en heeft het overzicht.
Het is geen leidersfiguur achterin, dus hij zal wel sturing moet krijgen.
Ik vind het ook een beetje een 6 juist omdat hij zo veel drive naar voren heeft. Hij lijkt wat speelstijl betreft een beetje op Daley Blind alleen is Senesi veel vaardiger met de bal.

Misschien kan is het een oplossing als hij komt dat de laatste 4,

Viergever/Boscagli/Lato -Baumgartl-Senesi-Dumfries
omdat Senesi zo n drive naar voren heeft en graag het middenveld opdribbelt, moet er wat defensieve zekerheid worden ingebouwd. Dit kan door bijvoorbeeld 4gever/Boscagli op Links te zetten opgevangen te worden. In bal bezit speel je dan 3-4-3, hiermee wordt ook het middenveld ontlast.
En zou bijvoorbeeld Guti hoger kunnen staan bij Pererio/Ihattaren of aankoop.

Het zou ook mooi zijn om Feyenoord te laten zien wie er de baas is zeker na dat Feyenoord PSV heeft afgetroefd met Berghuis.

Gaich is niet nodig met de huidige bezetting en waarschijnlijk ook veel te duur, wel een goede spits.

Zo hoeft er in mijn ogen ook geen middenvelder bij zoals Gini zegt. Scheelt ook weer frustratie dat V ginkel in de winterstop pas gehuurd wordt.
Feyenoord zoekt CV's...
Rotterdamse vrienden, Sainsbury + Luckassen zijn voor het vriendenprijsje van 10M op te halen aan de Frederiklaan.
 
...van TWitter voor wat het waard is:
"Geruchten dat Lozano vertrekt bij PSV, en Ritsu Doan zou de opvolger moeten worden. Ongeacht of er wat van waar is zou ik dat een rare keuze vinden. Zonder Lozano mist PSV diepgang, Ritsu Ritsu is niet persé een speler die graag diep gaat. + Doan is een goede speler maar" (einde bericht)
 
...van TWitter voor wat het waard is:
"Geruchten dat Lozano vertrekt bij PSV, en Ritsu Doan zou de opvolger moeten worden. Ongeacht of er wat van waar is zou ik dat een rare keuze vinden. Zonder Lozano mist PSV diepgang, Ritsu Ritsu is niet persé een speler die graag diep gaat. + Doan is een goede speler maar" (einde bericht)
Dat zou best een goed bericht zijn. Kan Bergwijn weer terug naar de vleugel, waar hij hoort, en kan Doan op 10. Uiteraard helemaal afhankelijk van wat we voor hem moeten betalen. Op transfermarkt staat z'n waarde als 9m, dat zou ik al wel heel veel vinden, voor een speler waarbij je maar moet afwachten of hij de stap van Groningen naar PSV aankan, meer zou onverantwoord zijn.
 
Dat zou best een goed bericht zijn. Kan Bergwijn weer terug naar de vleugel, waar hij hoort, en kan Doan op 10. Uiteraard helemaal afhankelijk van wat we voor hem moeten betalen. Op transfermarkt staat z'n waarde als 9m, dat zou ik al wel heel veel vinden, voor een speler waarbij je maar moet afwachten of hij de stap van Groningen naar PSV aankan, meer zou onverantwoord zijn.

Ritsu Doan, toch een naam waarvan je denkt dat de spellingcorrectie uitgeschakeld was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan