Algemene transfergeruchten

Onbegrijpelijk, Schwaab is middelmaat... Niet doen.

Dus Luckassen vertrekt? Of wil men ook 3 rcv hebben
 
Heel verrassend Schwaab terug; maar dit lijkt me alleen maar goed. Een prof die geroemd werd om voorbeeldgedrag en kleedkamerrol. Het onbtreekt ons aan leiders. Als hij accepteert dat hij op de bank zit een prima idee. Sainsbury of luckassen verpatsen; gaan we erop vooruit
 
Heel verrassend Schwaab terug; maar dit lijkt me alleen maar goed. Een prof die geroemd werd om voorbeeldgedrag en kleedkamerrol. Het onbtreekt ons aan leiders. Als hij accepteert dat hij op de bank zit een prima idee. Sainsbury of luckassen verpatsen; gaan we erop vooruit
Dat Schwaab dan maar eens eens in de kleedkamer, Rosario flink op zijn kloten geeft, zodat ie weer eens gaat voetballen naar voren.
Wanneer het middenveld loopt met druk naar voren, komt het gewenste rendement geheid.
 
Ach, positief is dat je weet wat je aan Schwaab hebt. Bij elke andere speler is dat afwachten.

Maar eerst spelers eruit dan. Genoeg CV’s in de selectie.
 
Ach, positief is dat je weet wat je aan Schwaab hebt. Bij elke andere speler is dat afwachten.

Maar eerst spelers eruit dan. Genoeg CV’s in de selectie.

Sainsbury mag vertrekken van mij. Reservespeler die niet echt voor concurrentie zorgt.
 
Als we afstappen van perse een linksbenige speler in het centrum zou ik wel willen spelen met

Viergever Baumgartl Schwaab Dumfries

Dit natuurlijk totdat één van onze vrienden (Lati en Boscagli of onze nieuwe jonge toekomstige held? ) aantonen er klaar voor te zijn.
 
Psv moet gewoon een ervaren middenvelder halen, nu Berghuis niet komt op zoek naar iemand anders.
Ik ben bang dat ze daar pas in de winterstop achterkomend en dan weer eens voor van Ginkel gaan.
 
Schwaab zou ik wel armoe troef vinden(als hij voor de basis gehaald wordt, prima back up). Of Lukassen en Sainstbury zouden allebei weg gaan. dat zou wel het mooiste senario zijn.
Waar de laatste tijd vaak het bericht voorbij komt dat Feyenoord geïnteresseerd is in Marcos Senesi en Adolfo Gaich. Vraag ik me af waarom PSV geen poging zou kunnen wagen voor de eerst genoemde.
Hij zou rond de 8 miljoen moet kosten en lijkt me een goede match met Baumgartl samen. Met deze 2 spelers zou je met veel ruimte in de rug kunnen spelen, en dus hoog druk kunnen zetten. Hiermee kan je het spel realiseren wat MvB wil spelen. De tegenstander snel onderdruk zetten op de helft vd tegenstander. Hij bezit de nodige voetballende capaciteiten hij heeft een prima onderschepping , duurt vooruit te voetballen en kan ook nog aardig koppen. Verdedigend is hij sterk in de 1 tegen 1 duels, heeft een goede tackel en heeft het overzicht.
Het is geen leidersfiguur achterin, dus hij zal wel sturing moet krijgen.
Ik vind het ook een beetje een 6 juist omdat hij zo veel drive naar voren heeft. Hij lijkt wat speelstijl betreft een beetje op Daley Blind alleen is Senesi veel vaardiger met de bal.

Misschien kan is het een oplossing als hij komt dat de laatste 4,

Viergever/Boscagli/Lato -Baumgartl-Senesi-Dumfries
omdat Senesi zo n drive naar voren heeft en graag het middenveld opdribbelt, moet er wat defensieve zekerheid worden ingebouwd. Dit kan door bijvoorbeeld 4gever/Boscagli op Links te zetten opgevangen te worden. In bal bezit speel je dan 3-4-3, hiermee wordt ook het middenveld ontlast.
En zou bijvoorbeeld Guti hoger kunnen staan bij Pererio/Ihattaren of aankoop.

Het zou ook mooi zijn om Feyenoord te laten zien wie er de baas is zeker na dat Feyenoord PSV heeft afgetroefd met Berghuis.

Gaich is niet nodig met de huidige bezetting en waarschijnlijk ook veel te duur, wel een goede spits.

Zo hoeft er in mijn ogen ook geen middenvelder bij zoals Gini zegt. Scheelt ook weer frustratie dat V ginkel in de winterstop pas gehuurd wordt.
 
Schwaab zou ik wel armoe troef vinden(als hij voor de basis gehaald wordt, prima back up). Of Lukassen en Sainstbury zouden allebei weg gaan. dat zou wel het mooiste senario zijn.
Waar de laatste tijd vaak het bericht voorbij komt dat Feyenoord geïnteresseerd is in Marcos Senesi en Adolfo Gaich. Vraag ik me af waarom PSV geen poging zou kunnen wagen voor de eerst genoemde.
Hij zou rond de 8 miljoen moet kosten en lijkt me een goede match met Baumgartl samen. Met deze 2 spelers zou je met veel ruimte in de rug kunnen spelen, en dus hoog druk kunnen zetten. Hiermee kan je het spel realiseren wat MvB wil spelen. De tegenstander snel onderdruk zetten op de helft vd tegenstander. Hij bezit de nodige voetballende capaciteiten hij heeft een prima onderschepping , duurt vooruit te voetballen en kan ook nog aardig koppen. Verdedigend is hij sterk in de 1 tegen 1 duels, heeft een goede tackel en heeft het overzicht.
Het is geen leidersfiguur achterin, dus hij zal wel sturing moet krijgen.
Ik vind het ook een beetje een 6 juist omdat hij zo veel drive naar voren heeft. Hij lijkt wat speelstijl betreft een beetje op Daley Blind alleen is Senesi veel vaardiger met de bal.

Misschien kan is het een oplossing als hij komt dat de laatste 4,

Viergever/Boscagli/Lato -Baumgartl-Senesi-Dumfries
omdat Senesi zo n drive naar voren heeft en graag het middenveld opdribbelt, moet er wat defensieve zekerheid worden ingebouwd. Dit kan door bijvoorbeeld 4gever/Boscagli op Links te zetten opgevangen te worden. In bal bezit speel je dan 3-4-3, hiermee wordt ook het middenveld ontlast.
En zou bijvoorbeeld Guti hoger kunnen staan bij Pererio/Ihattaren of aankoop.

Het zou ook mooi zijn om Feyenoord te laten zien wie er de baas is zeker na dat Feyenoord PSV heeft afgetroefd met Berghuis.

Gaich is niet nodig met de huidige bezetting en waarschijnlijk ook veel te duur, wel een goede spits.

Zo hoeft er in mijn ogen ook geen middenvelder bij zoals Gini zegt. Scheelt ook weer frustratie dat V ginkel in de winterstop pas gehuurd wordt.

8 miljoen voor een CV als je Baumgartl, Viergever, Luckassen en Sainsbury hebt en in de wetenschap dat Obispo volgend seizoen terug keert gaat denk ik niet gebeuren in een window waar met Baumgartl, Lato, Boscagli en Gloster al best wat geïnvesteerd is in de laatste linie.

En wanneer Lozano of Bergwijn vertrekken zie ik eerder een aanvallende middenvelder komen en als ze beide gaan komt er denk ik een extra vleugelspeler bij.

En dat Berghuis bij Feyenoord bleef is omdat P.S.V. hem en Feyenoord niet wilde betalen wat ze wilde.
Maar euh laat ze maar lekker baas zijn met Berghuis, blij dat hij niet naar Eindhoven is gekomen.
 
8 miljoen voor een CV als je Baumgartl, Viergever, Luckassen en Sainsbury hebt en in de wetenschap dat Obispo volgend seizoen terug keert gaat denk ik niet gebeuren in een window waar met Baumgartl, Lato, Boscagli en Gloster al best wat geïnvesteerd is in de laatste linie.

En wanneer Lozano of Bergwijn vertrekken zie ik eerder een aanvallende middenvelder komen en als ze beide gaan komt er denk ik een extra vleugelspeler bij.

En dat Berghuis bij Feyenoord bleef is omdat P.S.V. hem en Feyenoord niet wilde betalen wat ze wilde.
Maar euh laat ze maar lekker baas zijn met Berghuis, blij dat hij niet naar Eindhoven is gekomen.

Dat ben ik met je eens, maar daarom staat er dat Sainstbury en Lukassen beide weg gaan. Dan is Schwaab een prima back up van Baumgartl met Senesi. Ben benieuwd of men in Obispo een potentiële basisspeler ziet.


Waarom nog een buitenspeler, daar is Bruma toch voor gekomen?

En dat Berghuis bij Feyenoord bleef is omdat P.S.V. hem en Feyenoord niet wilde betalen wat ze wilde.
exact Feyenoord bood meer ,dus is PSV afgetroefd door de Rotterdammers
 
Dat ben ik met je eens, maar daarom staat er dat Sainstbury en Lukassen beide weg gaan. Dan is Schwaab een prima back up van Baumgartl met Senesi. Ben benieuwd of men in Obispo een potentiële basisspeler ziet.


Waarom nog een buitenspeler, daar is Bruma toch voor gekomen?

En dat Berghuis bij Feyenoord bleef is omdat P.S.V. hem en Feyenoord niet wilde betalen wat ze wilde.
exact Feyenoord bood meer ,dus is PSV afgetroefd door de Rotterdammers

Berghuis Feyenoord verhaal voelt totaal niet als aftroeven P.S.V. bood een voor Berghuis achtige spelers grote som dat en het vertoonde gedrag van de spelers maakt dat ik blij ben dat hij niet gekomen is.

Als Sainsbury en Luckassen weggaan en Schwaab komt heb je Baumgartl, Viergever, Boscagli en Schwaab die centraal kunnen.
Ik denk dat P.S.V. dan niet voor 8 miljoen een cv bij gaat halen ook omdat met Dumfries en Teze rechts en Lato en Gloster links bezet zijn.
Tuurlijk hoop ik ook op nog een Alex achtige speler naast Baumgartl maar zie het niet gebeuren.

Obispo kan als hij een goed seizoen bij Vitesse draait volgend seizoen gewoon aansluiten bij de selectie, draait hij een matige seizoen is het einde verhaal denk ik.

De buitenspelers.
Je hebt nu Bergwijn, Bruma, Gakpo, Lozano en Malen die als buitenspelers kunnen spelen, maar door de blessure van Lammers zal Malen alleen voor de spits gebruikt gaan worden.
Als Lozano en Bergwijn dan vertrekken houd je Bruma en Gakpo over dat is veel te weinig want dat betekend dat je bij blessures en schorsingen gelijk of heel je elftal moet omgooien of jong spelers moet gaan gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Beetje wazig verhaal, maar Schwaab lijkt weer terug te komen. Ik dacht dat hij dichterbij huis wou voetballen en dat Baumgartl zijn vervanger was... Achja Baumgartl Schwaab is een kleine upgrade t.o.v. Viergever Baumgartl vind ik. Scheelt ook weer centjes dit.
 
Beetje wazig verhaal, maar Schwaab lijkt weer terug te komen. Ik dacht dat hij dichterbij huis wou voetballen en dat Baumgartl zijn vervanger was... Achja Baumgartl Schwaab is een kleine upgrade t.o.v. Viergever Baumgartl vind ik. Scheelt ook weer centjes dit.

Dan kan Papa D Lozano weer in het gareel slaan met zijn Deutsche grundlichkeit?
 
Prima als, zoals hier geopperd wordt van GInkel in de winterstop weer terugkeert. Deze keer echter permanent, indien van Ginkel dat zelf niet wil, ophouden met het huren van deze jongen en een nieuwe van Ginkel zoeken.

Hij is welkom, echter enkel indien hij deze keer een langdurig contract tekent (en als Box-To-Box speler gaat spelen met naast hem Guti en voor hem Ihattaren).
 
Terug
Bovenaan Onderaan