Algemene transfergeruchten

Dat bedoel ik.....het heet wel Vaalserberg....dus relatief wat je een heuvel of berg noemt...met andere woorden, misschien kunnen we die Mount toch proberen te huren ....we hebben wel een aanvallende middenvelder nodig en zoals ik deze Mount nog herinner van zijn periode bij Vitesse, was het voor eredivisie begrippen wel een geweldenaar op het middenveld...
 
Vi meldt: Is Franck Ribéry binnenkort te bewonderen in de Eredivisie? Volgens Sport Bild wil Mark van Bommel de 36-jarige Fransman naar PSV halen. Tussen 2007 en begin 2011 waren zij ploeggenoten bij Bayern München. Ribéry zit sinds 1 juli, toen zijn contract met Der Rekordmeister afliep, zonder contract. Aanbiedingen uit het Midden-Oosten liet de dribbelaar links liggen
 
Vi meldt: Is Franck Ribéry binnenkort te bewonderen in de Eredivisie? Volgens Sport Bild wil Mark van Bommel de 36-jarige Fransman naar PSV halen. Tussen 2007 en begin 2011 waren zij ploeggenoten bij Bayern München. Ribéry zit sinds 1 juli, toen zijn contract met Der Rekordmeister afliep, zonder contract. Aanbiedingen uit het Midden-Oosten liet de dribbelaar links liggen
Say what :maniac:
 
Vi meldt: Is Franck Ribéry binnenkort te bewonderen in de Eredivisie? Volgens Sport Bild wil Mark van Bommel de 36-jarige Fransman naar PSV halen. Tussen 2007 en begin 2011 waren zij ploeggenoten bij Bayern München. Ribéry zit sinds 1 juli, toen zijn contract met Der Rekordmeister afliep, zonder contract. Aanbiedingen uit het Midden-Oosten liet de dribbelaar links liggen

Een linksbuiten... :CENSORED:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vi meldt: Is Franck Ribéry binnenkort te bewonderen in de Eredivisie? Volgens Sport Bild wil Mark van Bommel de 36-jarige Fransman naar PSV halen. Tussen 2007 en begin 2011 waren zij ploeggenoten bij Bayern München. Ribéry zit sinds 1 juli, toen zijn contract met Der Rekordmeister afliep, zonder contract. Aanbiedingen uit het Midden-Oosten liet de dribbelaar links liggen
Broodje Aap....dat zie ik niet gebeuren....Ribéry gaat toch liever miljoenen bij elkaar harken in China, dan voor maximaal 2 miljoen euro spelen bij PSV in de Mickey Mouse competitie ....??
 
Vi meldt: Is Franck Ribéry binnenkort te bewonderen in de Eredivisie? Volgens Sport Bild wil Mark van Bommel de 36-jarige Fransman naar PSV halen. Tussen 2007 en begin 2011 waren zij ploeggenoten bij Bayern München. Ribéry zit sinds 1 juli, toen zijn contract met Der Rekordmeister afliep, zonder contract. Aanbiedingen uit het Midden-Oosten liet de dribbelaar links liggen

Dit moet je geeneens willen. Is al wel 36 en hoewel vast nog wel een goede speler, zitten daar gewoon flink veel risico's aan. Zal een absoluut topsalaris eisen en heeft geen restwaarde. Hij zal de matige vorm ook niet even komen redden. Nah, doe maar niet.
 
Past prima in ons beleid, 3 linksbacks en 5 linksbuitens maar 1 fatsoenlijke CV en geen afmaker in de spits
 
Past prima in ons beleid, 3 linksbacks en 5 linksbuitens maar 1 fatsoenlijke CV en geen afmaker in de spits

Chris Gloster is in principe speler van Jong PSV dit seizoen, en volgend seizoen is Lato weer weg, dus dat snap ik dan nog wel. Je wilt ook niet alleen maar uit Boscagli of een gelegenheidsback kunnen kiezen.

In de voorhoede is het de bedoeling dat Lozano nog wel zal vertrekken. We hadden wel degelijk een goede afmaker in de spits: Lammers. Maar laat die nou net geblesseerd zijn. Dat is gewoon botte pech.

Wat betreft CVs: eens. Viergever vond ik vorig seizoen overigens niet eens zo slecht. Het probleem is Luckassen waar gewoon geen animo voor is en Sainsbury is gewoon geen PSV niveau, ook niet als back-up. Tja, PSV kan het nog bij Van Drongelen proberen. Die heeft een heel goed seizoen gedraaid vorig jaar en daar was al interesse voor van Bundesliga clubs. Kan me niet voorstellen dat die het matig zou doen. Groeipotentie en een Nederlandse jongen, die dus makkelijk en snel in te passen is. + grote kans op centjes in de toekomst als die zich goed ontwikkelt. Ik zou het wel weten. Van Drongelen naast onze inmiddels toch al ervaren Duitser.


Ze noemen zelfs PSV hier, als in raar dat wij geen werk van hem maken (in een reactietweet).
 
Chris Gloster is in principe speler van Jong PSV dit seizoen, en volgend seizoen is Lato weer weg, dus dat snap ik dan nog wel. Je wilt ook niet alleen maar uit Boscagli of een gelegenheidsback kunnen kiezen.

In de voorhoede is het de bedoeling dat Lozano nog wel zal vertrekken. We hadden wel degelijk een goede afmaker in de spits: Lammers. Maar laat die nou net geblesseerd zijn. Dat is gewoon botte pech.

Wat betreft CVs: eens. Viergever vond ik vorig seizoen overigens niet eens zo slecht. Het probleem is Luckassen waar gewoon geen animo voor is en Sainsbury is gewoon geen PSV niveau, ook niet als back-up. Tja, PSV kan het nog bij Van Drongelen proberen. Die heeft een heel goed seizoen gedraaid vorig jaar en daar was al interesse voor van Bundesliga clubs. Kan me niet voorstellen dat die het matig zou doen. Groeipotentie en een Nederlandse jongen, die dus makkelijk en snel in te passen is. + grote kans op centjes in de toekomst als die zich goed ontwikkelt. Ik zou het wel weten. Van Drongelen naast onze inmiddels toch al ervaren Duitser.


Ze noemen zelfs PSV hier, als in raar dat wij geen werk van hem maken (in een reactietweet).


Ik roep allang haal deze speler, deze gast langs baumgartl in het centrum. God ging lozano, Pereiro en hendrix maar vast zodat wel geld hadden voor deze speler, Mount en een centrum spits
 
Ik denk niet dat van Drongelen beter is dan Viergever, dus op korte termijn schiet je er niet veel mee op. Al denk ik dat je met een verdediging bestaande uit boscagli ,van drongelen, baumgartl en dumfries weinig kopduels zal verliezen.
 
Ik lees nu geruchten over Schwaab terug. Hier schieten we toch niets mee op? Laat Baumgartl lekker staan.
Als backup zou het opzich wel fijn, zijn maar kunnen we echt niets beters scouten??
 
Bijna net zo cool als Nasri bij Anderlecht!
Nasri 1 van de meest overschatte voetballers die er is. He is weinig cool om een dopinggeval als Nasri in je elftal te hebben en als hij onverhoopt (voor hem dan) gewisseld wordt dan zullen de druiven helemaal zuur zijn. Goed voor Nasri om een vriend als Kompany te hebben, dan kan hij zijn banksaldo nog wat meer vullen.
 
Ik lees nu geruchten over Schwaab terug. Hier schieten we toch niets mee op? Laat Baumgartl lekker staan.
Als backup zou het opzich wel fijn, zijn maar kunnen we echt niets beters scouten??
Creativiteit van JDJ is zeer beperkt.....duidelijk nog een groentje...!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan