Algemene transfergeruchten

Zou JdJ hebben ingezet tijdens de VW-kever-hobbyclub of de buurtbbq?

“Wedden dat een team met tien linksbuitens kampioen kan worden?! Wedden?”

De rest is geschiedenis...

En MvB was er zeker ook? "Wedden dat ik deze selectie helemaal kapot kan maken?" Ik denk dat het de winterBBQ van afgelopen jaar was trouwens.
 
En MvB was er zeker ook? "Wedden dat ik deze selectie helemaal kapot kan maken?" Ik denk dat het de winterBBQ van afgelopen jaar was trouwens.
Spelers mentaal breken is hij een kei in. Net zoals je eigen spelers afkraken voor de camera. (o.a. Lozano gisteren)
Lekker bezig.
 
Naast invullen van namen vind ik het nog erger dat er helemaal geen tactische ontwikkeling is te zien. We vallen weer terug in het rondspelen van de bal tussen alle verdedigers om dat af te sluiten met een peer naar voren onder het mom van '' zoek het daar meer uit ''. Zowel met als zonder Guti / Hendrix staat de verdedigende organisatie niet bij omschakelen en systematisch druk zetten zijn ze ook allemaal verleerd, waardoor elke tegenstander zo tussen de linies kan spelen. Ik erger me er kapot aan.

Ik vind dat je nu twee dingen kunt doen:
- Alle nieuwe spelers zo snel mogelijk inpassen en voor lief nemen dat het nog even stroef kan lopen.
- Terug naar de basis -> cocu stijl -> bal aan de tegenstander geven en gewoon ze kapot counteren (gezien het spelersmateriaal mogelijk).

In het kader van dit topic: Kies een van de twee en zoek bij uitgaande transfers spelers die je tactiek kunnen versterken.
 
Ik hoop dat Brugge net als Ajax de vraagprijs flink opkrikt.....dus gewoon minimaal 30+ vraagt voor Vanaken....kijken of Ajax dan nog steeds geïnteresseerd is....wat Ajax kan, kan Brugge ook...toch..??
 
En ik hoop van harte dat die knul lekker in Belgie blijft voetballen (of jullie hem halen, ook prima). Bijna 27 en nog steeds spelend in Belgie. Nooit een transfer kunnen maken en nu moet hij opeens de vervanger worden van Donny? Geloof er niets van. Hij is een mindere versie en is ook nog eens traag.

Als we voor Donny al een vervanger halen op de markt - ik vind nog steeds dat we het intern op moeten kunnen vangen - dan graag een creatieve middenvelder die meer voetbal toevoegt aan de ploeg.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Afgelopen weekend bij BMG tegen Chelsea geweest, daar stond een Mason Mount te voetballen als aanvallende middenvelder. Misschien kunnen we die huren zodat Ihattaren nog even kan rijpen en volgend seizoen zijn plek inneemt
 
Afgelopen weekend bij BMG tegen Chelsea geweest, daar stond een Mason Mount te voetballen als aanvallende middenvelder. Misschien kunnen we die huren zodat Ihattaren nog even kan rijpen en volgend seizoen zijn plek inneemt
Mount kwam toch van Vitesse?
 
Die heeft daar een seizoen gespeeld 8 doelpunten en 9 assist in 29 wedstrijden. In champions ship bij Derby ongeveer dezelfde statistieken afgelopen jaar.
 
Hoeveel zou die Mason Mount moeten kosten....?? Vond hem destijds bij Vitesse toch wel erg goed...
 
Afgelopen weekend bij BMG tegen Chelsea geweest, daar stond een Mason Mount te voetballen als aanvallende middenvelder. Misschien kunnen we die huren zodat Ihattaren nog even kan rijpen en volgend seizoen zijn plek inneemt
Ik was er ook en hij viel mij inderdaad ook positief op, een van de betere op het veld. Ook Plea van BMG speelde goed, deze hebben ze vorig jaar voor 30 mjn gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan